vinyylin prässilaatu heikentynyt..

124 posts, 7 pages, 27,233 views

CM

#101 • • CM

Daniel Braun, 6.1.2007 18:47:
btw: tosta beatportista kun puhutaan...
Kyllä mulla siellä skulaa nordean electroni.

Kokeilinpa niin eipä toimi täällä ainakaan
Sir Paramount

#102 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]

CM, 7.1.2007 08:50:
---

---

Itse en ole kokeillut näin vinyylimiehinä tilata beatportista mitään, mutta tuli vaan mieleen että oletko kytkenyt nordean solosta electronisi verkkokäytön päälle?

--
Suits you, Sir!

Daniel Braun

#103 • • Daniel Braun wednesday?

fabza, 7.1.2007 11:23:
---
---

---

---

Itse en ole kokeillut näin vinyylimiehinä tilata beatportista mitään, mutta tuli vaan mieleen että oletko kytkenyt nordean solosta electronisi verkkokäytön päälle?

näin se voi olla..
ainakin mulla on toi nordean electroni skulannu visan asemasta jokapuolella.
iTunesin shoppi, muut verkkokaupat jne jne...
Ja nyt tuolla beatportissa toimi hyvin.

Vaikka itsekkin "vinyylimies" olenkin, on digiformaatissa paljon hyviäkin puolia, joten kyllä niitäkin voip tukea :)
Eilen aloitteluissa soitin parin tunnin Ableton session...
Dasjonna

#104 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Joopa joo. Voisin myös sanoa että vinyylille painettavan musiikin laatu on myös laskenut huomattavasti *pepsodent* Esim. vuoden 2006 parhaimmisto oli aika niucca vaikka aika kaikkiruokainen olen musiikin suhteen... Aloinpa tässä miettiä että ehkä nitku onkin vaan huonolaatusia trancejulkaisuja, jotka sitten myydään tyylikkäänä napsunana ja kolinana trendikkäille deejiille... *lmao* No offence.

Melekein tarvii tehdä niin jatkossa että ostaa enää vanhoja biisejä vinyylinä ja uuden kuran diginä. Tahikka CDS:nä.
a98

#106 • • a98

---

---

ei kyllä mullakaan ole toiminut, monta kertaa tullut yritettyä. ja verkkokäyttö kytketty tietenkin päälle. audiojellyssä ja djdownloadissa on aina skulannut..
Daniel Braun

#107 • • Daniel Braun wednesday?

a98, 9.1.2007 23:38:
---
---

---

---

ei kyllä mullakaan ole toiminut, monta kertaa tullut yritettyä. ja verkkokäyttö kytketty tietenkin päälle. audiojellyssä ja djdownloadissa on aina skulannut..

työ ette vaan osaa :D
Mulla on toimin moitteetta...
thomas

#108 • • thomas
takas aiheeseen perkele, keksikää joku oma NÄIN OSTAT ELEKTRONILLA NETTIMUSAKAUPAST topic :&
Dasjonna

#109 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -

thomas, 10.1.2007 19:14:
takas aiheeseen perkele, keksikää joku oma NÄIN OSTAT ELEKTRONILLA NETTIMUSAKAUPAST topic :&

Kait se tarvii *lmao*
loremipsum

#110 • • loremipsum Furth3r
tosta nordeasta sen verran vielä ...

ne kortit toimii, jos ne haluu.

mulla lopetti toiminnasta joulukuuta ennen, kämppiksellä alko toimimaan hieman joulukuun puolivälin jälkeen.

Pankin ohjeista jotain lainauksia:
"kytke se verkkomaksu pois päältä, yritä maksaa verkossa, kytke päälle uudestaan ja yritä maksaa taas. mikäli ei toimi nii toista"

eli hyvät o järjestelmät, toisesta pankista kortti jo haussa ...
Individual

#111 • • Individual HYPNO!

loremipsum, 10.1.2007 21:46:
tosta nordeasta sen verran vielä ...

ne kortit toimii, jos ne haluu.

mulla lopetti toiminnasta joulukuuta ennen, kämppiksellä alko toimimaan hieman joulukuun puolivälin jälkeen.

Pankin ohjeista jotain lainauksia:
"kytke se verkkomaksu pois päältä, yritä maksaa verkossa, kytke päälle uudestaan ja yritä maksaa taas. mikäli ei toimi nii toista"

eli hyvät o järjestelmät, toisesta pankista kortti jo haussa ...

VOI JEESUS!

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53573;sivu=9999#loppu
loremipsum

#113 • • loremipsum Furth3r
nii ja ...

enmä oo huomannu mitää heikentymisii. dubplatet o aina ollu dubei paskalla soundil mut kunnolla prässätyt vinyylit since 95 on ollee about samantasoisii
lilius

#116 • • lilius
Paska puhetta, että olis heikentynyt!!!

Tää huhu nostaa aina itseään aika-ajoin... tätä on tapahtunut jo 70-80-luvulta asti!!

Ikävä kyllä maa-ilmassa on ihmisiä, jotka eivät ajattele laadusta ihan samalla tavalla kuin toiset ja näin julkaisevat hieman "puoli tahallaan" paskaa.. jopa samasta julkaisusta voi olla eri laatuisia liikenteessä. *vink*
thomas

#118 • • Edited thomas
jos ei prässilaatu ole heikentynyt niin sitten VINYYLI jonka olen ostanut VOUVAA eli neula huojuu ees taas holtittomasti ja saa aikaan vouvousaundin. yleensä levyn toinen puoli (se paskempi mun tuurilla) on prässätty oikein ja toi parempi puoli sit jotenkin vinoon et saundi VOUVAA. just joo..

ps. mitä tommosille voi tehdä jos on esim ostanut levyn nettikaupasta. jos olisin ostanut esim. street beatista niin veisin ko. levyn takaisin liikkeeseen ja vaatisin rahat takasin.

pps. vouvaamisella siis tarkoitan äänen sävelkorkeuden vaihteluita (biisistä riippumattomia). kuuluu selvästi esim. melodiasoittimissa ja varsinkin jousissa / padeissa.
laeski^

#120 • • laeski^ LaiskaLäski

jos ei prässilaatu ole heikentynyt niin sitten VINYYLI jonka olen ostanut VOUVAA eli neula huojuu ees taas holtittomasti ja saa aikaan vouvousaundin. yleensä levyn toinen puoli (se paskempi mun tuurilla) on prässätty oikein ja toi parempi puoli sit jotenkin vinoon et saundi VOUVAA. just joo..

meikä komppaa.. eli omastki hyllyst löytyy muutama "vouvailu" levy, onneks ei oo nii vituiks sentää painettu et äänes huomais eroo.... ainakaa mun korvil..
mut useesti just näis vouvaavis levyis o porattu keskiö reikä soikeeks *ding*
et vaik toi "vouvailu" ei haittaiskaa, ni cuettamine tai soitelles korjailu levystä o iha mahotont ku levy heiluu lautasel ja siks neula sit pomppaa semmoset parikyt uraa etee/taaksepäi..

onks jollai muuten jtn vinkkii miten ton soikeen reiän sais fiksattuu kuntoon?