Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 566,726 views

sapeli

#201 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että on aika ihana itkeä oikeista syistä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

#202 • • Amuck dub-i-dub

Sallakat, 1.2.2007 16:52:
edit: olen myös huomannut sen että tämän keskustelufoorumin iso osa topiceista on sellaisia, ettei niistä sikiä (ei kai ole tarkoituskaan) mitään keskustelua. nämä on tälläisiä toteamia. lukeeko kukaan toistensa juttuja edes tälläisissä topiceissa missä on sivutolkulla tätä tavaraa.

Ei lue. :)
Nämä säilyvät hengissä, koska ihmiset tykkäävät puhua itsestään. Luulevat että kaikkia kiinnostaa heidän lempijäätelönsä tai käyttämänsä hajuvesimerkki. ;) Tällaiset topicit olisivat ihan ok, jos niissä tosiaan syntyisi keskustelua niistä jäätelöistä tai hajuvesistä, mutta ei.

Eivät nuo minua ärsytä, vaan joskus ne tyypit, jotka tulevat heittämään keskustelun keskelle oman vastauksensa topicissa esitettyyn kysymykseen yrittämättäkään sanoa mitään rakentavaa, ja lukematta aiempia postauksia ja näin ehkä vastaten vahingossa aiheen vierestä. (Joo-o, olen varmaan itsekin siihen joskus syyllistynyt.)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

RiD

#203 • • RiD Nukemi

2la, 11.2.2007 15:40:
---
Sallakat, 1.2.2007 16:52:
edit: olen myös huomannut sen että tämän keskustelufoorumin iso osa topiceista on sellaisia, ettei niistä sikiä (ei kai ole tarkoituskaan) mitään keskustelua. nämä on tälläisiä toteamia. lukeeko kukaan toistensa juttuja edes tälläisissä topiceissa missä on sivutolkulla tätä tavaraa.

---

Ei lue. :)
Nämä säilyvät hengissä, koska ihmiset tykkäävät puhua itsestään. Luulevat että kaikkia kiinnostaa heidän lempijäätelönsä tai käyttämänsä hajuvesimerkki. ;) Tällaiset topicit olisivat ihan ok, jos niissä tosiaan syntyisi keskustelua niistä jäätelöistä tai hajuvesistä, mutta ei.

Eivät nuo minua ärsytä, vaan joskus ne tyypit, jotka tulevat heittämään keskustelun keskelle oman vastauksensa topicissa esitettyyn kysymykseen yrittämättäkään sanoa mitään rakentavaa, ja lukematta aiempia postauksia ja näin ehkä vastaten vahingossa aiheen vierestä. (Joo-o, olen varmaan itsekin siihen joskus syyllistynyt.)

banaanijäätelö on ihan paskaa!!

--
*super* *possu*

larzizi

#204 • • larzizi

katjastiina, 1.2.2007 18:00:
Olen huomannut että elämässä voi saada kaiken, mutta ihan eri aikaan*ding*

Eikö olisi tylsää, jos saisit kaiken haluamasi samaan aikaan ja vuoden päästä sulla ei olisi mitään? *vink*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amuck

#205 • • Amuck dub-i-dub

RiD, 11.2.2007 15:43:
banaanijäätelö on ihan paskaa!!

<3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

katjastina

#206 • • katjastina magnets and miracles

larzizi, 11.2.2007 15:49:
---
katjastiina, 1.2.2007 18:00:
Olen huomannut että elämässä voi saada kaiken, mutta ihan eri aikaan*ding*

---

Eikö olisi tylsää, jos saisit kaiken haluamasi samaan aikaan ja vuoden päästä sulla ei olisi mitään? *vink*

Aivan se olisi kyllä tosi ikävää, musta ihme juttu tossa on se että elämässä voi saada kaiken, kait:0
Mellu-

#207 • • Mellu-
osaavani olla täysi idiootti ja ja muutenkin hurjan rasittava...aina sillon kun omalta "ihanuudeltani" kerkeän... ah tätä muutoksen aikaa :P

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Claudi0

#208 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
että battery syövyttää rakkoja mun huuliin*sars*
Elias

#209 • • Edited Elias Elias
että aivoni sulivat

--
Because &quot;moo&quot; just doesn&#039;t sound right&quot;

larzizi

#210 • • larzizi
että kun on pari päivää laiskotellut ja laiminlyönyt opiskelun, on kouluun todella vaikea palata. Ei vaan jaksa!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Janisa

#211 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta kun luulee, toivoo ja olettaa kaiken olevan hyvin, niin eikohan sielta puun takaa aina joku yllatys paukahda niskaan... *tana! *grr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

remotion

#212 • • remotion nostatus guru

katjastiina, 11.2.2007 16:52:
Aivan se olisi kyllä tosi ikävää, musta ihme juttu tossa on se että elämässä voi saada kaiken, kait:0

olen myös huomannut että sen kaiken voi menettää, tai sitä kaikkea voi lakata arvostamasta
Tyranoid

#213 • • Tyranoid FINRG
...että niillä, jotka sanovat kuuntelevansa "musiikkia laidasta laitaan", on yleensä hyvin rajoittunut musiikkimaku.
#214 • • Enkeli Guest
...että opettajilla on lellikkejä ja he myös ovat ennakkoluuloisia...
Sääli sinänsä mutta niin totta...*dissaa*
Jago

#215 • • Jago un-trained monkee

Enkeli, 17.2.2007 05:46:

*lohduttel*
sellaset opettajat voi pahimmillaan pilata motivaation koko koulunkäyntiin(on omakohtaista kokemusta aiheesta)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

#216 • • Enkeli Guest

Jago, 17.2.2007 07:28:
---
Enkeli, 17.2.2007 05:46:

---

*lohduttel*
sellaset opettajat voi pahimmillaan pilata motivaation koko koulunkäyntiin(on omakohtaista kokemusta aiheesta)

Lähinnä mua ärsyttää se että sillä on jo ennakko käsitys mun töistä ilman että on minkäänlaista näyttöä. Pitää taas kaivaa motivaatio jostain perseestä *grr*
fosa

#217 • • fosa
..että maailma menee päin helevettiä..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Funktion

#218 • • Funktion over 9000
...että alkoholin nauttiminen aiheuttaa krapulan..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sapeli

#219 • • sapeli jokukukamikä?

Funktion, 17.2.2007 11:01:
...että alkoholin nauttiminen aiheuttaa krapulan..

the trick is not to enjoy it *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.