1,340 posts, 67 pages, 565,825 views
Replying to Olen huomannut:
ninscu, 23.11.2009 19:08:
..tulleeni todella hajamieliseksi viimeaikoina. Yleensä pystyn asettelemaan menot ja työvuorot sun muut tapahtumat 'mielen kalenteriin', mutta nyt olen sekoillut ihan totaalisesti kaikkien päivämäärien kanssa aiheuttaen ""-reaktioita alituiseen. Nyt joutuu kyl vähä skarppaa.
Inferno@Tre, 23.11.2009 19:13:
---
Liian paljon muistettavaa unohtuu loputkin vähät.
mariq, 16.12.2009 13:19:
..että ei kannata kasata asioita patoutumaan sisälleen; ne saattaa purkautua äkillisesti yllättävillä tavoilla, jotka ei välttämättä kuvasta sitä ominta tapaa käsitellä asioita.
Claudi0, 4.1.2010 01:10:
...tai sit nyt on vaan sunnuntai.
Claudi0, 11.1.2010 16:26:
Mä oon tehny havainnon, et mitä paremmas kunnossa ihminen on, sitä kriittisempi se on yleensä omasta kehosta, mitä paremman näkönen, sen huonomi yleensä itseluottamus omasta ulkonäöstään.
Claquesous, 11.1.2010 16:32:
---
Mä oon tehny havainnon, et mitä paremmas kunnossa ihminen on, sitä kriittisempi se on yleensä omasta kehosta, mitä paremman näkönen, sen huonomi yleensä itseluottamus omasta ulkonäöstään.
---
Lol. Mä oon havainnu, et rumilla ja läskeillä on huono näkemys itsestään ja ovat tosi kriittisiä omista kehoistaan. Sitä vaan, et se on ihminen itse, josta heikko itseluottamus ja kriittisyys (itseinho) lähtee. Suhtautuminen kehoon on seuraus, ei syy.
Mä oon tehny havainnon, et mitä paremmas kunnossa ihminen on, sitä kriittisempi se on yleensä omasta kehosta
sativa, 11.1.2010 19:31:
mun viimeisin ahaa-elämys oli se että eihän hikareita sorsita sen takia, että he olisivat tylsempiä kuin muut. Heille vaan ollaan kateellisia!
KooKie, 11.1.2010 20:04:
---
Ei muuten voi millään tavalla yleistää. Henkilökohtaisen kokemuksen mukaan hikareita "sorsitaan" (jos sorsitaan) nimenomaan sen takia, että ovat "tylsiä", eivätkä kouluun paneutumiseltaan osallistu elämän muihin aspekteihin. Mä olen saanut erinomaisia kouluarvosanoja, mutta myös harrastanut ja rällästänyt siinä ohessa, eikä mua ole ikinä "sorsittu" jonkun arvosanakateuden vuoksi.
KooKie, 11.1.2010 20:04:
---
sativa, 11.1.2010 19:31:
mun viimeisin ahaa-elämys oli se että eihän hikareita sorsita sen takia, että he olisivat tylsempiä kuin muut. Heille vaan ollaan kateellisia!
---
Ei muuten voi millään tavalla yleistää. Henkilökohtaisen kokemuksen mukaan hikareita "sorsitaan" (jos sorsitaan) nimenomaan sen takia, että ovat "tylsiä", eivätkä kouluun paneutumiseltaan osallistu elämän muihin aspekteihin. Mä olen saanut erinomaisia kouluarvosanoja, mutta myös harrastanut ja rällästänyt siinä ohessa, eikä mua ole ikinä "sorsittu" jonkun arvosanakateuden vuoksi.
tomii, 11.1.2010 20:26:
---
Mä komppaan ihan 100% tota. Ton olen huomannut joka ikisessä koulussa, aina ala-asteelta amk:hon. Sama duunielämässäkin: ei tylsistä jannuista pidetä, tai ainakaan niihin ei tutustuta hirveän hyvin, koska nämä tyypit eivät osallistu esim. "virkistystilaisuuksiin", tai jos osallistuvat, niin lähtevät parin tunnin päästä himaan nysväämään. Okei, ei bilettäminen ja sosiaalinen kanssakäyminen ole kaikkien juttu, mutta turha sitten ihmetellä, kun ne duuni- ja koulukaverit tuntuvat etäisiltä. Loppareissa tämä voi sitten mennä "sorsimiseksi", kun porukka saa susta sen kuvan, että "jahas... ei taida toi jannu hirveesti diggailla meistä, kun aina skippaa kaikki tilaisuudet tutustua meihin" tms.
sativa, 11.1.2010 20:50:
---
tomii, 11.1.2010 20:26:
Mä komppaan ihan 100% tota. Ton olen huomannut joka ikisessä koulussa, aina ala-asteelta amk:hon. Sama duunielämässäkin: ei tylsistä jannuista pidetä, tai ainakaan niihin ei tutustuta hirveän hyvin, koska nämä tyypit eivät osallistu esim. "virkistystilaisuuksiin", tai jos osallistuvat, niin lähtevät parin tunnin päästä himaan nysväämään. Okei, ei bilettäminen ja sosiaalinen kanssakäyminen ole kaikkien juttu, mutta turha sitten ihmetellä, kun ne duuni- ja koulukaverit tuntuvat etäisiltä. Loppareissa tämä voi sitten mennä "sorsimiseksi", kun porukka saa susta sen kuvan, että "jahas... ei taida toi jannu hirveesti diggailla meistä, kun aina skippaa kaikki tilaisuudet tutustua meihin" tms.
---
Mun mielestä hyvin monet varmaan yleisesti "tylsänä" pidetyt ihmiset ovat oikeasti todella hyviä tyyppejä. Vaikka ihminen bailais päivät läpeensä ja olis koko ajan suuna päänä, muttei osaisi keskustella syvällisesti tai älyllisesti yhtään mistään asiasta tai johon en saisi henkisesti mitään otetta, vois olla mun mielestä tylsä. Helposti tämmöisessä tilanteessa jättäytyy etäiseksi.
Meitä on vaan niin moneen eri junaan.