1,340 posts, 67 pages, 566,968 views
Replying to Olen huomannut:
Kolera, 10.7.2009 18:58:
ehkä et vaikka kaikenmaailman rasvat saanki muusta safkasta mutta kalanmaksaöljy ja ilmeisesti myös vastaavat öljyt/rasvat estää mun suupielieni jatkuvan aukeamisen. Oli taas semmoi viikon kahen kierre et suupielet ei vaan pysyny tarpeeks joustavina etteikö olis revenny auki jotain 2 leipäviipaleen paksuista safkaa ja kun päädyin kotia ja aloin taas juomaan tota jääkaapissani lojuvaa kalanmaksaöljyä niin viikon sisään suupielien haavat eivät auenneet vaikka söinkin ihan normaalisti.
Tossa on vielä niin monta muutakin tekijää mukana kuitenkin että ehkä kokeilen vielä jossain vaiheessa et missä saattaisi olla vika.
sapeli
Täytyy kai käydä ostamassa Bepanthenia ja koittaa kestää se mummohaju.
vala, 10.7.2009 20:01:
että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..
kindertin, 21.7.2009 20:18:
---
vala, 10.7.2009 20:01:
että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..
---
Mä olen huomannu tän saman. Ja varsinkin silloin kun uusi suhde on aluillaan, on ihan sama kuin olis kavereiden kanssa eri planeetalla, mitään yhteyttä ei saa..
sapeli, 14.7.2009 08:41:
Mulla on nyt ollut pari viikkoa toinen suupieli kans aika rapeassa kunnossa, siitä huolimatta, että syön joka ilta 2 kalanmaksaöljykapselia. Ja b-vitamiinia. Itse asiassa meillä on sellainen hivennäisainearsenaali käytössä että vaikea kuvitella että mistään olisi puutosta.
yertle, 21.7.2009 20:36:
---
sapeli, 14.7.2009 08:41:
Mulla on nyt ollut pari viikkoa toinen suupieli kans aika rapeassa kunnossa, siitä huolimatta, että syön joka ilta 2 kalanmaksaöljykapselia. Ja b-vitamiinia. Itse asiassa meillä on sellainen hivennäisainearsenaali käytössä että vaikea kuvitella että mistään olisi puutosta.
---
Mä voisin jakaa mun mamman vanhan viisauden. Se on joku luontaistuoteaine-ekspertti tai jotain, ja kun mulla vuosia sitten aukeili suupielet jatkuvasti, se käski mun vaan syödä enemmän ruisleipää. Se toimi, eikä oo sen jälkeen enää ikinä halkeillu