Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 567,021 views

Sssan*

#941 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
että olen kuopassa... "Se ketä toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa" Tai jotain sellasta.. Pska fiilis suoraan sanottuna!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

peikkolapsi

#942 • • peikkolapsi miisa the maskotti
että leskenlehtiä on jälleen salakavalasti ilmestynyt kevätmaisemaan *hymy*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

kinderi

#943 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
..että muurahaiset tykkää 2 päivää pöydällä seisseestä viilistä.
*sars*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

#944 • • Equalizer Guest
kauppaan menny liikaa rahaa..aika alkaa ruokkimaan lamaa ja säästämään*eikä*
Lyylikki

#945 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
että idässä alkaa olla ruuhkaa pyöräteillä näin aamuisin.

Eikä siinä mitään, kyllä sinne vielä mahtuu. Ja kansantaloudellisesti ja -terveydellisesti se on ihanaa, että ihmiset hyppäävä fillarin selkään työmatkoiksi. Se, että ruuhkan aiheuttavat nämä "sunnuntaipyöräilijät", jotka eivät ole vaivautuneet hankkimaan pyöräilykypärää ja joiden mielestä on ihan OK rullata vierekkäin noin metrin levyisellä pyöräkaistalla, niin siinä välillä meinaa vähän kylmätä.
Vendela

#946 • • Vendela e-ra2co
ettei tartte tylsyyspäissään haaskata enää vähiä rahojaan aikakauslehtiin - taloyhtiön roskikseta niitä saa pari numeroa vanhoja kilokaupalla ilmatteeks.. *ding* en tajua miksen ennen oo tajunnu käydä hakees niitä sieltä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Kolera

#948 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ehkä et vaikka kaikenmaailman rasvat saanki muusta safkasta mutta kalanmaksaöljy ja ilmeisesti myös vastaavat öljyt/rasvat estää mun suupielieni jatkuvan aukeamisen. Oli taas semmoi viikon kahen kierre et suupielet ei vaan pysyny tarpeeks joustavina etteikö olis revenny auki jotain 2 leipäviipaleen paksuista safkaa ja kun päädyin kotia ja aloin taas juomaan tota jääkaapissani lojuvaa kalanmaksaöljyä niin viikon sisään suupielien haavat eivät auenneet vaikka söinkin ihan normaalisti.
Tossa on vielä niin monta muutakin tekijää mukana kuitenkin että ehkä kokeilen vielä jossain vaiheessa et missä saattaisi olla vika.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Turri

#949 • • Turri
Olen huomannut... jos en tee kuten muut haluavat, minussa on jotain vikaa *ding*

--
Furrrrrry

ValaX

#950 • • ValaX
että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..
alphamagic

#951 • • alphamagic
että olen riippuvainen mp3 soittimesta. kuulokkeet hajos vkl:na kiitos random hippien ja liksa tulee vasta huomenna jolloin haen uudet... työmatkat on niiiin ankeita ilman musiikkia *poks*
onneks tilanne tosiaan korjaantuu huomenna *hihu* on sit matka rokkiinkin vähän lystimpi *hih*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

#952 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Olen huomannut:

Kolera, 10.7.2009 18:58:
ehkä et vaikka kaikenmaailman rasvat saanki muusta safkasta mutta kalanmaksaöljy ja ilmeisesti myös vastaavat öljyt/rasvat estää mun suupielieni jatkuvan aukeamisen. Oli taas semmoi viikon kahen kierre et suupielet ei vaan pysyny tarpeeks joustavina etteikö olis revenny auki jotain 2 leipäviipaleen paksuista safkaa ja kun päädyin kotia ja aloin taas juomaan tota jääkaapissani lojuvaa kalanmaksaöljyä niin viikon sisään suupielien haavat eivät auenneet vaikka söinkin ihan normaalisti.
Tossa on vielä niin monta muutakin tekijää mukana kuitenkin että ehkä kokeilen vielä jossain vaiheessa et missä saattaisi olla vika.

Mulla on nyt ollut pari viikkoa toinen suupieli kans aika rapeassa kunnossa, siitä huolimatta, että syön joka ilta 2 kalanmaksaöljykapselia. Ja b-vitamiinia. Itse asiassa meillä on sellainen hivennäisainearsenaali käytössä että vaikea kuvitella että mistään olisi puutosta. *ding*

Täytyy kai käydä ostamassa Bepanthenia ja koittaa kestää se mummohaju. *sars*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

#953 • • alphamagic

sapeli

*nauru* ei se haju mut se maku :D
mut suosittelen kyl, se jeesaa ihan törkeen nopeesti :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ValaX

#954 • • ValaX
että postin kulku on hidastunut näin kesän tullen. Levypaketteja saa odottaa vuorokauden pidempään siitä hetkestä kun ne on vastaanotettu kuljetettavaksi.
kinderi

#955 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

vala, 10.7.2009 20:01:
että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..

Mä olen huomannu tän saman. Ja varsinkin silloin kun uusi suhde on aluillaan, on ihan sama kuin olis kavereiden kanssa eri planeetalla, mitään yhteyttä ei saa..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

K4rkki

#956 • • K4rkki

kindertin, 21.7.2009 20:18:
---
vala, 10.7.2009 20:01:

---

Mä olen huomannu tän saman. Ja varsinkin silloin kun uusi suhde on aluillaan, on ihan sama kuin olis kavereiden kanssa eri planeetalla, mitään yhteyttä ei saa..

Todellakin! Onneksi kaikille ei käy näin, mutta moni kaveri ikään kuin "menetetään", kun mitään yhteyttä ei saa eikä toista näytä kiinnostavankaan kun on löytänyt sen ihanan kumppaninsa. Sitten kun tuleekin ryppyjä rakkauteen tai ero niin luullaan et kaikki olisi aivan samalla tavalla. Ystävyyttäkin pitää hoitaa.
yertle

#957 • • yertle

sapeli, 14.7.2009 08:41:

Mulla on nyt ollut pari viikkoa toinen suupieli kans aika rapeassa kunnossa, siitä huolimatta, että syön joka ilta 2 kalanmaksaöljykapselia. Ja b-vitamiinia. Itse asiassa meillä on sellainen hivennäisainearsenaali käytössä että vaikea kuvitella että mistään olisi puutosta. *ding*

Mä voisin jakaa mun mamman vanhan viisauden. Se on joku luontaistuoteaine-ekspertti tai jotain, ja kun mulla vuosia sitten aukeili suupielet jatkuvasti, se käski mun vaan syödä enemmän ruisleipää. Se toimi, eikä oo sen jälkeen enää ikinä halkeillu *eikä*
sapeli

#958 • • sapeli jokukukamikä?

yertle, 21.7.2009 20:36:
---
sapeli, 14.7.2009 08:41:

---
Mä voisin jakaa mun mamman vanhan viisauden. Se on joku luontaistuoteaine-ekspertti tai jotain, ja kun mulla vuosia sitten aukeili suupielet jatkuvasti, se käski mun vaan syödä enemmän ruisleipää. Se toimi, eikä oo sen jälkeen enää ikinä halkeillu *eikä*

Hehe, mä vähän pelkään että toi ei mun kohdalla oikein voi päteä... Mä syön keskimäärin yhden Oululaisen luomureikäleivän yksin päivässä, eli syön sitä usein sellaisenaan (veden kanssa) aamiaisena ja lounaana. Vaikea kuvitella että mitään siitä saatavaa hivenainetta jäisi saamatta. *hih*

--

sapeli

#959 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!

--

#960 • • Equalizer Guest
palkan korotus voisi olla ihan asiallista kun kohta 3 v samassa talossa ja tullu enemmä vastuuta