1,340 posts, 67 pages, 565,875 views
Aurinkoneiti, 24.7.2008 15:14:
, että tanssiessa on helppo ratkaista ongelmia.
vilna, 30.7.2008 09:03:
---
Aurinkoneiti, 24.7.2008 15:14:
, että tanssiessa on helppo ratkaista ongelmia.
---
...että tanssiminen on tylsempää jos ei ole ongelmia! :)
Janisa, 30.7.2008 19:35:
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.
Toinen;
...etta pyoraillessa kannattaa pitaa suu kiinni. Muuten se on taynna otokoita. Jep.
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.
...
wiwi, 30.7.2008 21:33:
---
...
---
Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.
Sitä odotellessa.
Janisa, 31.7.2008 09:50:
---
wiwi, 30.7.2008 21:33:
---
...
---
Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.
Sitä odotellessa.
---
Juuh, siina kay just noin. Ja sitten sa ymmarrat miksi sa ET tunne puoliakaan sun lahisuvusta.
sapeli, 1.8.2008 11:34:
Olen huomannut että olen onnistunut saavuttamaan jonkinlaisen zen-työasenteen. Toisin sanoen, puhelin saa soida about tauotta ja hommaa saa olla enemmän kuin ehtii tekemään, mutta jotenkin sitä vaan soljuu sen läpi vaivattomasti, asioita lennossa hoitaen.
Olen huomannut siis että rutiinit on joskus kivoja.
Kolera, 4.8.2008 03:54:
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P
Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P
remotion, 4.8.2008 21:34:
---
Kolera, 4.8.2008 03:54:
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P
Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P
---
se o etanolia :D metanolista lähtee näkö...tai henki.