Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 565,809 views

Liina

#721 • • Liina Ratamurmeli
Että kun yks asia menee päin vittua, niin rupee sen jälkeen kaikki menemään. Nukuin eka kunnolla pommiin ja sen jälkeen koko aamu ollu täynnä vastoinkäymisiä..
Janisa

#724 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.

Toinen;

...etta pyoraillessa kannattaa pitaa suu kiinni. Muuten se on taynna otokoita. Jep.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

#725 • • Freja Sihteeri

Janisa, 30.7.2008 19:35:
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.

Toinen;

...etta pyoraillessa kannattaa pitaa suu kiinni. Muuten se on taynna otokoita. Jep.

*nauru*

Molemmille. *nauru*

Mul o tapana laulaa samal ku pyöräilen, jos kuuntelen musaa mis o vokaaleita. Tuli eile si huomattuu et se ei kannattais.

Tuo sukujuttukin on melkee ku miten meiän suvus on asiat *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dandi

#726 • • Dandi *sanaton*
Olen huomannut, että joskus elämä hymyilee, ja joskus se suorastaan NAURAA päin naamaa...
Just nyt nauraa niin paljon, että itku tulee.*toktok*

--
Aliquando insanine iucundum est

Yonna

#727 • • Yonna
että useinmiten ihmiset haluavat vain hyötyä toisista ihmisistä
wiwi

#728 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

...

Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.

Sitä odotellessa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Janisa

#729 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

wiwi, 30.7.2008 21:33:
---
...

---

Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.

Sitä odotellessa.

Juuh, siina kay just noin. Ja sitten sa ymmarrat miksi sa ET tunne puoliakaan sun lahisuvusta. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Trixie

#730 • • Trixie

Yonna, 30.7.2008 21:01:
että useinmiten ihmiset haluavat vain hyötyä toisista ihmisistä

So true *uuh*

--
face your fears and live your dreams

wiwi

#731 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Janisa, 31.7.2008 09:50:
---
wiwi, 30.7.2008 21:33:
---
...
---

Sitä odotellessa.
---
Juuh, siina kay just noin. Ja sitten sa ymmarrat miksi sa ET tunne puoliakaan sun lahisuvusta. *vink*

Heh. No mä pyörittelen mielessäni kaikkia mahdollisia pahimpia skenaarioita seuraavat neljä vuotta niin olen sitten henkisesti valmis. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

#732 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että olen onnistunut saavuttamaan jonkinlaisen zen-työasenteen. *hymy* Toisin sanoen, puhelin saa soida about tauotta ja hommaa saa olla enemmän kuin ehtii tekemään, mutta jotenkin sitä vaan soljuu sen läpi vaivattomasti, asioita lennossa hoitaen. *hihu*

Olen huomannut siis että rutiinit on joskus kivoja. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Umbala

#733 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

sapeli, 1.8.2008 11:34:
Olen huomannut että olen onnistunut saavuttamaan jonkinlaisen zen-työasenteen. *hymy* Toisin sanoen, puhelin saa soida about tauotta ja hommaa saa olla enemmän kuin ehtii tekemään, mutta jotenkin sitä vaan soljuu sen läpi vaivattomasti, asioita lennossa hoitaen. *hihu*

Olen huomannut siis että rutiinit on joskus kivoja. *joo*

Eli sä olet huomannut, ettei ole penniikään kiinni, ja niin kauan kun tekee parhaansa/rauhassa kenelläkään ei ole avauduttavaa. Tämän kun itsekkin muistaisin, ainakin näin perjantaisin. *nauru**uuh*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Kolera

#734 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P

Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

JaUHomAto

#735 • • JaUHomAto väärä nimi
että olen alkanut juomaan kahvia säännöllisesti ja että syön enemmän rehuja kuin ennen.
remotion

#736 • • remotion nostatus guru

Kolera, 4.8.2008 03:54:
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P

Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P

se o etanolia :D metanolista lähtee näkö...tai henki.
Kolera

#737 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

remotion, 4.8.2008 21:34:
---
Kolera, 4.8.2008 03:54:

---

se o etanolia :D metanolista lähtee näkö...tai henki.

eikäku La Sol

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aurinkoneiti

#738 • • Aurinkoneiti
jättäväni asioiden hoidon viimetinkaan.
Quakey

#740 • • Quakey
kaakao on hyvää.