Mä en ainakaan enää luota tasan kehenkään, ja jos apua jossain tarvisin tiedän et ei oo paljon ihmisii joilta pyytää sitä, koska monesti on ollu tilanteita jossa mut on unohdettu täysin yksin...
Täs yks tuorein esimerkki elämän varrelta..
Kavereitten kans piti amitsun päätyttyä mennä dokaan Kaivariin, ihan niin kun kaik-ki muutkin tekee, siitä oltii puhuttu jo pitkään, mut sit kun se päivä koitti, mun kaverit oli jo täyttäny 18 (jmä olin ehkä 3 kuukautta vaille) ne sitten päättikin mennä keskenään ravintolaan ja yks niistä ilmotti sit teksiviestillä et joo sori, sovittiin näin... siis oisko se ollu niin vaikeeta dokaa se päivä Kaivaris, sääkin oli ihan hyvä ja niin poispäin, ne ois sit myöhemmin voinu mennä yhes johki ravintolaan, siis millanen ihminen tekee noin, täytyy olla kyl kunnon paskapää! Ja sit siin porukas oli viel yks henkilö jonka kans me oltii iltasin melkei joka päivä koulun jälkee kaksistaa jossain häröilemässä ja mun mielestä me oltii ystävii tai ainakin kavereita..mut joo niitä tyyppei en sit oo nähny reiluu vuoteen eikä oikeestaankaan kiinnostais vaik sillon kun metunnettiin ne oli ihan reiluja....
*piru*