missä luotettavuus ja rehellisyys??

117 posts, 6 pages, 20,268 views

Dragonfly

Posts: 542

#21 • • Dragonfly Mariarawr
mussa on varmaan joku malfunktioni ku jos joku kaveri valehtelee/pettää, en mä osaa rikkoo välejä.. :=:/ yhen kamun kanssa kyl mut sitten aikaa myöten lepyin silleki.. :=:) pitäskö mut parantaa? *blush*

--
Uguu~

vaiqi

Posts: 21

#22 • • vaiqi
Hmm..Mua ei koskaan kukaan ole pettänyt tai
rikkonut mun luottamusta..
Johtunee ehkä siitä että en ole koskaan antanut
kenellekkään tilaisuutta siihen.Sillä,olen huomannut että
vähemmillä haavoilla säästyy kun..
-ottaa vain rennosti*plur*

--
;)wl

TanyaK

Posts: 745

#23 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana8000:


suurin osa hyvistä/läheisimmistä ystävistä/kavereista on vastakkaista sukupuolta ja yleisesti luotan niihin huomattavasti enemmän.



Mulla on sama homma.. Niinkuin aijemmin jo kirjoitin..

Nainen on usein naiselle narttu!!

Tosin oli tapaus jossa jätkän ystävällisyys ynnä muu positiivinen käyttäytyminen oli vain alkua paskalle lopulle hyväksi käytön merkeissä
*uuh*

Ehkä siis liian sinisilmäinen kuitenkin..

[muokattu 5.9.2002 14:49]
Sirutus

Posts: 38

#24 • • Sirutus
yana8000: VADE RETRO?*täh*
Katrina

Posts: 605

#25 • • Katrina
Ja miksihän me naiset halutaan nähdä aina vika itsessämme ja alistutaan siihen, että miehet näkevät sen meissä?
Kyllähän ne miehetkin *enkeli* osaavat olla ikäviä toisilleen ja puhua paskaa seläntakana. Olen myös törmännyt pettäviin, valehteleviin, väkisinmakaaviin ja väkivaltaisiin miehiin.

En siis osaa oikeasti sanoa näin suoralta kädeltä kummat ovat luotettavampia, miehet vai naiset.

En aio alistua vuosisatiseen naisten sortoon sanomalla pahaa omasta sukupuolestani. Ihminen on aina kiero.
cosmikki

Posts: 1,261

#26 • • cosmikki
..itse ainakin haluan luottaa ihmisiin vaikka on muutamia kertoja tullut aika pahastikin näpeille, sillä jos ei pysty luottamaan keneenkään on ihmissuhteita pudonnut pohja kokonaan... *uuh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#27 • • Pirpeli Guest
olen itse pettänyt pahasti luottamuksen. se ei kannata. ottanut opikseni. nyt parempi ihminen.
Defiz

Posts: 717

#28 • • Defiz
Jos joku pettää niin ota "pettäjä" tiukkaan otteeseen jalalle ja piiskaa raipalla *justjoo*

kyllä varmasti oppii *ding*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se
rehellisyys maan perii...Mua ei oo onnex poikaystävät ikinä pettäny mut se mikä sattu oli kun kaveri puukotti selkään oli menny levittämään kaikille mun *suurta* salaisuutta... Sen jälkeen on ollut vaikeeta luottaa kehenkään.... Elämä on omituista kaikki on niin monimutkaista...*uuh*
arikoo

Posts: 245

#30 • • arikoo Virallinen hörhö
Täytyy sanoa että mä en luota kuin pariin ihmiseen tällä planeetalla. On tullut niin paljon paskaa kun on mennyt luottamaan ihmisiin. Mä katon todella tarkkaan mitä sanon kellekin ja miten paljon kehenkin voi luottaa.
Täytynee toivoa että vielä joskus saasin takaisin ne lapsellisen ruusunpunaiset kuvat maailmasta. Maailma ei ole niin paha kuin luulen! Se on pahempi.
Kuten on jo todettu tää ei ole paras asenne elää... Pitäis ehkä ottaa enemmän riskejä ihmisten kanssa ja nautti ilosta vaikka siitä seuraisikin suru. Sääli vaan että tilastot ei oikein tue tota kokeilemaan... sääli... sääli...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Katrina

Posts: 605

#31 • • Katrina
Elämässä ei todellakaan kannata luottaa keneenkään liikaa. Olen itse ollut useasti kovin sokea ihmisten suhteen ja oppinut, että asiat eivät aina menekään niin kuin itse luulee.

En myöskään kehu olevani itse maailman paras ihminen. Olen varmasti aiheuttanut paljon surua läheisilleni!
anqqa

Posts: 4,034

#32 • • anqqa tirehtööri
klubitus -> hämmennys

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Panfobia

Posts: 521

#33 • • Panfobia
Monestikin oon toivonut, että pystyisin suhtautumaan elämään ja ihmisiin yhtä luottavaisesti kuin lapsena. Mutta kun erehtyy kerran luottamaan vääriin ihmisiin, ei kovin helpolla enää uskalla luottaa kehenkään.

Toivo parasta, mutta pelkää pahinta. *piis*

--
*sydän*

Avatar
#34 • • tuntematon Guest
Panfobia:

Monestikin oon toivonut, että pystyisin suhtautumaan elämään ja ihmisiin yhtä luottavaisesti kuin lapsena. Mutta kun erehtyy kerran luottamaan vääriin ihmisiin, ei kovin helpolla enää uskalla luottaa kehenkään.

Toivo parasta, mutta pelkää pahinta. *piis*



Mjoo, toi on kyl totta. Missäköhän leffassa olikaan tälläi kuuluisa sanonta: "There are only two men i trust, one is me and the another isn't you"
Syder

Posts: 2,255

#35 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ja sopii miettii kuka turisti oli *hmph*

--
Divida et impera.

Karski

Posts: 6,049

#36 • • Karski Pomon kätyri
yana4000:

yleissääntönä mielummin luottaa ihmisiin ja ottaa joskus sormilleen kuin on jatkuvasti epäilevä ja ei luota keneenkään.

tuo siltikin että on tullut puukkoa selkään aika pahastikin parikertaa.




*piis**joo**piis*

Allekirjoitan täysin.

Sitä nimittäin myös saa mitä tilaa, ja metsä vastaa niinkuin
sinne huudetaan, jne. *hellokitty*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Roger Roger

Posts: 3,372

#37 • • Roger Roger Kentti
Mua on petetty *suru*, mä en ole koskaan pettänyt, paitsi muutamat lupaukseni. Yksi pahimmista taisi olla nykyiselle tyttöystävälleni (vielä), kun olin luvannut lopettaa kaiken maailman aineet ja sitten menin taas sekoilemaan niiden kanssa. Perhana! No se mikä ei tapa, niin se vahvistaa... Ja muahan ei määräillä!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Myfinesthour

Posts: 420

#38 • • Myfinesthour
Ihmiset eivät ole taloudellisesti riippuvaisia toisistaan. Nykymaailmassa ei tarvi tehdä pitkän ajan suunnitelmia. Jännityksen haku on suositumpaa kuin turvallisuuden haku. Hedonismi on hyvinvointiyhteiskunnan peruspilareita. Mulle kaikki heti nyt-mentaliteetti. Suhteisiin ryntäily... Oikeasti tuntuu nykyään vähän arveluttavalta ajatella olevansa parisuhteessa. No kyllähän tämä sinkkunakin menee *hymy*

--
"..."

Mafia

Posts: 126

#39 • • Mafia
Luotettavuus ja rehellisyys ei ole enään muodissa. Pannaan kaikkia ja valehdellaan seuraavana päivänä.
Mitäs sitä siis luottamaan. Elää omaa elämäänsä ja antaa muiden tulla perässä?! *täh**täh*
Danskuh

Posts: 675

#40 • • Danskuh pikku-Dee
ihanaaa omistaa yksi maailman tärkein ja luotettavin ihminen!!!(ainakin)sen luottamus mua kohtaan ja mun luottamus sitä kohtaan on todella erikois laatuista!!*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*