missä luotettavuus ja rehellisyys??

117 posts, 6 pages, 20,152 views

Danskuh

Posts: 675

#1 • • Danskuh pikku-Dee
mihin täs maailmas enään voi oikeesti luottaa ja miten täs maailmas voi olla aina rehellinen päästääxeen eteenpäin??tietenki ystäviin voi luottaa ja muihin rakkaihin en sitä väitä.mut ääri tapauksiahan on aina.Ainahan sanotaan että rehellisyydellä ja luetettavuudella pääset pitkälle mut todellisuudessa(voit todeta) -haa,en päässykkään,pieni valkoinen vale olisi ollut taas paikalla.en tietenkään väitä et teistä kukaan ei olisi se rehellinen ja luotettava,etkä muka pääsisi pitkälle mut mun kohall huomasin sen jokin aika sitten...itse luotin,muhun luotettiin ja lopuksi kuitenki asia puhkesi ja tuntu ku maailma olisi hajonnu (vaikkei se tietty sitä tehny)ja kiitos sille!ja sekin meni rikkinäisen puhelimen kautta ja asiat oli matkan varrella paisunu kuin...(jotai,en keksi)ei varmaan mikään uus juttu mut kai sekin on vaan tarkotettu meijän ihmiskunnan tehtäväx tehä toisille ja itselle.(tarkotettu?!)mut joo....se siit plaastist.kaikillahan meillä on se oma *enkeli*se kiltti ja *pahis* ja vähemmän kiltti mutta houkutteleva *iloinen*kiitos!!*sydän*ya!!
milla

Posts: 3,699

#2 • • milla
joo oon sitä mieltä että älä luota kehenkään(ainakaan miehiin suhteessa), ni ei tuu pettymyksiä.
TanyaK

Posts: 745

#3 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Toi luottaminen on aika tärkeä asia. Se on tärkeää niin liikemaailmassa, kansojen välisissä asioissa niin kuin myös ihmissuhteissa. En kuitenkaan laittais asiaa sille kantille että miehet on sikoja. Kyllä me naisetkin sen osan osaamme vetää varsin hienosti! Mun kaveriporukasta suurin osa edustaa näitä kaksilahkeisia ja ainakin heihin on voinut luottaa.

Aika monessa on joutunut huomaamaan naisena että nainen on naiselle narttu!!

Sen huomaa nykyään jo näiden koululaisten parissa..ikää 6-13!! Se peli mitä välituntisin käydään saattaa olla suhteellisen raakaa!!
Mutta totta on se että kun sen luottamuksen on kerran pettänyt niin ei sitä hevillä saa takasin. Ja jos sut petetään monta kertaa niin luottaminen kehen tahansa tuntuu vaikealta! Siinä vaiheessa meidän kunkin kannattaa kuitenkin mennä hetkeksi itseemme ja katsoa onko meihin luottamista! Älkää jatkako toisen virheitä tekemällä niitä vielä itse lisää. Kannattaa sitten mieluummin näyttää toiselle että minäpäs en olekaan noin tyhmä että menisin leikkiin mukaan. Tämä ei kuitenkann tarkoita ettei sormille saisi näpäyttää hieman tai että kaikki olisi annettava anteeksi..*hellokitty*
Avatar
#4 • • yana Guest
yleissääntönä mielummin luottaa ihmisiin ja ottaa joskus sormilleen kuin on jatkuvasti epäilevä ja ei luota keneenkään.

tuo siltikin että on tullut puukkoa selkään aika pahastikin parikertaa.
killuska

Posts: 748

#5 • • killuska
milla:

joo oon sitä mieltä että älä luota kehenkään(ainakaan miehiin suhteessa), ni ei tuu pettymyksiä.



Yhdyn tähän
*vink*

--
*killuska*

Avatar
#6 • • yana Guest
Angeli:

milla:joo oon sitä mieltä että älä luota kehenkään(ainakaan miehiin suhteessa), ni ei tuu pettymyksiä.

Yhdyn tähän
*vink*



kummaa porukkaa ootte. mä ainakin oon ihan kiltti ja muhun voi luotttaa kuin suomalaiseen peruskallioon *enkeli*
Sirutus

Posts: 38

#7 • • Sirutus
kummaa porukkaa ootte. mä ainakin oon ihan kiltti ja muhun voi luotttaa kuin suomalaiseen peruskallioon *enkeli*[/quote]



Hmm..Et ole vielä törmännyt muhun..Mulla on
paha taipumus muokata peruskalliosta
puhdasta hiekkaa...Tai lasia mikä väärentää
kuvaa.*ding*
Avatar
#8 • • yana Guest
Rayu:
Hmm..Et ole vielä törmännyt muhun..Mulla on
paha taipumus muokata peruskalliosta
puhdasta hiekkaa...Tai lasia mikä väärentää
kuvaa.*ding*[/quote]

korruptoija!!
VADE RETRO!

saa tulla yrittää!
SuttiS

Posts: 3,111

#9 • • SuttiS Drama Queen
Hmm, mä kyl haluun luottaa ihmisiin ja uskoa niistä hyvää -oon ehkä liiankin hyväuskoinen ja sinisilmäinen... *justjoo*
Mut toisaalta, kun joku lyö mua puukolla selkään, ei lyöjällä enää oo mahdollisuutta reikää paikata tai edes laastaria laittaa... *mur*

--
Suoritus tekee mestarin.

patis

Posts: 1,158

#10 • • patis 10
Mä oon aikalailla samoilla linjoilla miNNyn kanssa.

Sinisilmäsyys roks... kunnes napsahtaa.
scobl

Posts: 755

#11 • • scobl
En saanut selville mitä "ihmisiä" tarkoitatte. Siis ns kavereita vai lähiystäviä? Kaverit on mielestäni sellaisia joita ei tunne kovin hyvin ja joihin pitää suhtautua varauksella. On myös sellaisia kavereita jotka ovat luonteeltaan hyviä ihmisiä, joilla on hyvät tavat. Tälläisiin luotan. Tietysti ensiksi pitää tutustua henkilöön ja katsoa miten se käyttäytyy.
Lähiystäviin luotan aina, koska ne on melkein perheenjäseniä. Sellaisia tosin on todella vähän, max 2 (imho).

Yksi kaveri petti kerran, oli aika hirveää. Kuitenkin mielestäni kannattaa yrittää luottaa kuin olla yksin tässä maailmassa *plur*

--
bred na net

kovas

Posts: 1,522

#12 • • kovas Kristo

Angeli:milla:joo oon sitä mieltä että älä luota kehenkään(ainakaan miehiin suhteessa), ni ei tuu pettymyksiä.

Yhdyn tähän
*vink*



ihme tyttöjä kyl *purr*
killuska

Posts: 748

#13 • • killuska
HardSpanky:

Angeli:milla:joo oon sitä mieltä että älä luota kehenkään(ainakaan miehiin suhteessa), ni ei tuu pettymyksiä.

Yhdyn tähän
*vink*

ihme tyttöjä kyl *purr*



AI mitennii?
Mut me ollaan ihanii *vink*

--
*killuska*

killuska

Posts: 748

#14 • • killuska
Minny nii ei auta tikitkää auta *ding*

--
*killuska*

Mice

Posts: 402

#15 • • Mice .: unique :.
mINNy:

Hmm, mä kyl haluun luottaa ihmisiin ja uskoa niistä hyvää -oon ehkä liiankin hyväuskoinen ja sinisilmäinen... *justjoo*
Mut toisaalta, kun joku lyö mua puukolla selkään, ei lyöjällä enää oo mahdollisuutta reikää paikata tai edes laastaria laittaa... *mur*




Mulla on vähän sama periaate. Eli luotan kyllä vieraisiin ihmisiin (tietenkin pienellä varauksella, asioista riippuen) todella paljon vaikka en heitä kunnolla tuntisikaan, mutta sitten kun kerran huomaa että toinen on valehdellut/kieroillut niin sen jälkeen en kyllä luota heihin millään.. vaikka välillä sitä tahtoisinkin..

Kerran menetetty luottamus on vaikea lunastaa takaisin..

--
This won\'t hurt, I promise..

kovas

Posts: 1,522

#16 • • kovas Kristo
Angeli:

HardSpanky:Angeli:milla:joo oon sitä mieltä että älä luota kehenkään(ainakaan miehiin suhteessa), ni ei tuu pettymyksiä.

Yhdyn tähän
*vink*

ihme tyttöjä kyl *purr*

AI mitennii?
Mut me ollaan ihanii *vink*



ok *häh*
killuska

Posts: 748

#17 • • killuska
Nohh mutta ilman luottamusta suhteen on vaikea toimia mutta on myös vaikea luottaa jos oon pettyny jo niin monta kertaa *igor*

--
*killuska*

milla

Posts: 3,699

#18 • • milla
yana8000:



kummaa porukkaa ootte. mä ainakin oon ihan kiltti ja muhun voi luotttaa kuin suomalaiseen peruskallioon *enkeli*



************************
Avatar
#19 • • yana Guest
Avernian:



Ja sit vastakkainen sukupuoli...

...ei niihin kannata luottaa, ever.*uuh* Kyllä ne sen verran kieroja ja ilkeitä on, vaikka mitä esittäis.



kummallista. mulla on ihan toisinpäin homma oikeestaan. suurin osa hyvistä/läheisimmistä ystävistä/kavereista on vastakkaista sukupuolta ja yleisesti luotan niihin huomattavasti enemmän. oikeastaan se ehkä vääristää keskiarvon, loppujenlopuks sukupuolella ei oo kuin muutaman asian suhteen merkitystä, ja nekin ovat ihan fyysisiä..
milla

Posts: 3,699

#20 • • milla
yana8000:

yleissääntönä mielummin luottaa ihmisiin ja ottaa joskus sormilleen kuin on jatkuvasti epäilevä ja ei luota keneenkään.

tuo siltikin että on tullut puukkoa selkään aika pahastikin parikertaa.




oot kyl ihan oikeessa tän suhteen.. on rasittavaa olla kokoajan epäilevä.. :/ ehkä toi mun eka kommentii oli vähä liian jyrkkä.. vaan ei ihan tuulesta temmattu silti;) ja kyl mäki silleen luotan ihmisiin.. mutta en ikinä 100%, varani pidän aina.