missä luotettavuus ja rehellisyys??

117 posts, 6 pages, 20,243 views

Tapsuli

Posts: 89

#61 • • Tapsuli
Jone:

Tapsuli:joo tuli taas todettua että parhaat kaveritkaan eivät aina ole luottamuksen arvoisia **eiei**dissaa**suru*

Tää on kyllä selkeesti #SPP-selityksen arvoinen tapaus. *täh*



spp on jo tietoinen asiasta, tänne mun angsti purkautu vaan myöhässä
tuitui

Posts: 1,258

#62 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Jone:



Mind me, että pistän vähän huumoriksi välissä, mutta varhaisesta ajankohdasta johtuen luin että "kepistä nänneille" ja olin hetken aikaa vähän "johan kielikuvan pisti"-fiiliksissä.
*vink*




se voisinkin olla mielenkiintoisempaa kuin näpeille saaminen!
*vink*

- hulivili hupakko -

*blush*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Alex

Posts: 244

#63 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
yana4000:

Avernian:

Mut jos mut pettää niin se on kerralla ulos mun elämästä.

anteeksi antaminen on hyve.
ehdottomat ja mustavalkoiset ihmiset ovat ikäviä...


Mut ainakin mulla oli sellaista, et oon halunu antaa antex mut en pystyny siihen.. *eiei*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

henkka

Posts: 4,973

#64 • • henkka

anteeksi antaminen on hyve.
ehdottomat ja mustavalkoiset ihmiset ovat ikäviä...



Näin se on.
Uskon että jokikinen ihminen on käynyt ja/tai tulee käymään sillä harmaalla alueella. Kukaan ei ole niin "vahva" että jaksaisi joka asiassa pysyä periaatteissaan. Ja paljon ihminen oppii ja kasvaa kun sillä alueella käväisee.

[muokattu 17.11.2002 04:31]

[muokattu 17.11.2002 04:32]
Syder

Posts: 2,255

#65 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mun luottamusta on aika vaikeaa ansaita, mutta jos/kun sen haluaa ansaita niin sen kyl saa itse kukin. Sen menettämisestä ei ole pelkoa, koska olen erittäin suvaitsevainen ihminen.

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#66 • • Katrina
Avernian, ei koskaan saa menettää uskoaan aidompiin ihmissuhteissin, kuten eräs rakas kaverini minulle kerran sanoi.

Jos on valmis antamaan paljon rakkautta ja uskaltaa ottaa vastaan, niin silloin ei aina voi mennä pieleen!
Syder

Posts: 2,255

#67 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Katrina:

Avernian, ei koskaan saa menettää uskoaan aidompiin ihmissuhteissin, kuten eräs rakas kaverini minulle kerran sanoi.

Jos on valmis antamaan paljon rakkautta ja uskaltaa ottaa vastaan, niin silloin ei aina voi mennä pieleen!



Ongelma ei välttämättä ole siinä pystyykö ihminen rakastamaan, eikä siinä että pystyykö hän vastaamaan saamaansa rakkauteen. Ongelma mitä todennäköisemmin on siinä että ei ole koskaan ketään johon kohdistaa tämä käyttämätön rakkaus, eikä välttämättä tule.

Se ei ole vain itsestään kiinni, toisellakin osapuolella on omat tunteensa ja halunsa.

--
Divida et impera.

Myfinesthour

Posts: 420

#68 • • Myfinesthour
Minulla on siniset silmät ja olen luonnostani blondi ja tämä pätee sekä konkreettisesti, että stereotyyppisesti kuvainnollisesti. AC on nolla, mutta hipareita onkin milijoona. Olkaa ihmiset viattomia ja luottakaa! Ei ne kolhut haittaa, jos niihin suhtautuu kunnolla.. Nooh.. Toisaalta kai tääki on makuasia. Oon kuitenkin huomannut, että avoimmuudella saavuttaa mukavia juttuja, vaikka se vähän riipiikin. Varauksellisuus hiiteen. Olkaa moderneja!*iloinen**iloinen**iloinen*

--
"..."

Syder

Posts: 2,255

#69 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Myfinesthour:

Minulla on siniset silmät ja olen luonnostani blondi ja tämä pätee sekä konkreettisesti, että stereotyyppisesti kuvainnollisesti. AC on nolla, mutta hipareita onkin milijoona. Olkaa ihmiset viattomia ja luottakaa! Ei ne kolhut haittaa, jos niihin suhtautuu kunnolla.. Nooh.. Toisaalta kai tääki on makuasia. Oon kuitenkin huomannut, että avoimmuudella saavuttaa mukavia juttuja, vaikka se vähän riipiikin. Varauksellisuus hiiteen. Olkaa moderneja!*iloinen**iloinen**iloinen*



AC 0 on pirun hyvä armorclassi, jos sul o paskat pellit nii sitte sun ac on 20+
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#70 • • Katrina
Syder:

Katrina:Avernian, ei koskaan saa menettää uskoaan aidompiin ihmissuhteissin, kuten eräs rakas kaverini minulle kerran sanoi.

Jos on valmis antamaan paljon rakkautta ja uskaltaa ottaa vastaan, niin silloin ei aina voi mennä pieleen!

Ongelma ei välttämättä ole siinä pystyykö ihminen rakastamaan, eikä siinä että pystyykö hän vastaamaan saamaansa rakkauteen. Ongelma mitä todennäköisemmin on siinä että ei ole koskaan ketään johon kohdistaa tämä käyttämätön rakkaus, eikä välttämättä tule.

Se ei ole vain itsestään kiinni, toisellakin osapuolella on omat tunteensa ja halunsa.



uskon, etrtä jokaiselle on olemassa joku!
puupi

Posts: 385

#71 • • puupi the puupi
Onhan sitä.. oikeen ihan lähelläkin..
*hymy*

Testatkaa mua kertokaa salaisuutenne.. mä voin sit olla luotettava ja pitää ne.. ja rehellisesti laukoo mitä oon niistä mieltä... ok..*justjoo*


Ei ku ollaan kaikki luotettavii ja rehellisii.. ok!! ni kaikilla ´säilyy plur mieli*plur*

--
KM

Avatar
#72 • • yana Guest
Syder:


AC 0 on pirun hyvä armorclassi, jos sul o paskat pellit nii sitte sun ac on 20+
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*



3rd editionissa noi on muutettu toisinpäin. (about ainoa asia minkä aiheesta tiedän tosin)

*nerdmode on*
Syder

Posts: 2,255

#73 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
yana4000:

Syder:
AC 0 on pirun hyvä armorclassi, jos sul o paskat pellit nii sitte sun ac on 20+
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

3rd editionissa noi on muutettu toisinpäin. (about ainoa asia minkä aiheesta tiedän tosin)

*nerdmode on*



nojoo nii tais tos neverwinter nightsis ollaki, ei voi aina kaikkee muistaa, mut jotai välii *nauraa*

--
Divida et impera.

Avatar
#74 • • yana Guest
Syder:


nojoo nii tais tos neverwinter nightsis ollaki, ei voi aina kaikkee muistaa, mut jotai välii *nauraa*



ne onkin vanhojen sääntöjen mukaan tehty. mut joo, mitäs väliä tuolla. eipä o noita tullut pelattua oikein sitten '93 or so.
Myfinesthour

Posts: 420

#75 • • Myfinesthour
*childish mode on*

*nauraa**nauraa**nauraa**hih*
Juu, no laitetaan ac 20 syderin sääntöjen mukaan ja ac 0 Yanan nerdmodessa tehdyn huomion mukaan. Mutta pääasia, että mullon milijoona hitpojoa.. ....keli*igor*

*adultmode on*

--
"..."

Katrina

Posts: 605

#76 • • Katrina
Luotettavat ihmiset testaa luotettavuuttaan?
Katrina

Posts: 605

#77 • • Katrina
Avernian:

Katrina:Luotettavat ihmiset testaa luotettavuuttaan?

*täh*



No niinhän se selviää kuinka luotettava on, kun tekee luotettavan netistä löytyvän testin!
Jone

Posts: 8,258

#78 • • Jone Archibald Haddock
Katrina:

Avernian:Katrina:Luotettavat ihmiset testaa luotettavuuttaan?

*täh*

No niinhän se selviää kuinka luotettava on, kun tekee luotettavan netistä löytyvän testin!



*täh*
caprico

Posts: 164

#79 • • caprico
Katrina:

Avernian:Katrina:Luotettavat ihmiset testaa luotettavuuttaan?

*täh*

No niinhän se selviää kuinka luotettava on, kun tekee luotettavan netistä löytyvän testin!




*nauraa*

--
Heimoihei!

Katrina

Posts: 605

#80 • • Katrina
Jone:

Katrina:Avernian:Katrina:Luotettavat ihmiset testaa luotettavuuttaan?

*täh*

No niinhän se selviää kuinka luotettava on, kun tekee luotettavan netistä löytyvän testin!


*täh*



Ettekö tajunnut?