117 posts, 6 pages, 21,445 views
Mind me, että pistän vähän huumoriksi välissä, mutta varhaisesta ajankohdasta johtuen luin että "kepistä nänneille" ja olin hetken aikaa vähän "johan kielikuvan pisti"-fiiliksissä.
anteeksi antaminen on hyve.
ehdottomat ja mustavalkoiset ihmiset ovat ikäviä...
Avernian, ei koskaan saa menettää uskoaan aidompiin ihmissuhteissin, kuten eräs rakas kaverini minulle kerran sanoi.
Jos on valmis antamaan paljon rakkautta ja uskaltaa ottaa vastaan, niin silloin ei aina voi mennä pieleen!
Minulla on siniset silmät ja olen luonnostani blondi ja tämä pätee sekä konkreettisesti, että stereotyyppisesti kuvainnollisesti. AC on nolla, mutta hipareita onkin milijoona. Olkaa ihmiset viattomia ja luottakaa! Ei ne kolhut haittaa, jos niihin suhtautuu kunnolla.. Nooh.. Toisaalta kai tääki on makuasia. Oon kuitenkin huomannut, että avoimmuudella saavuttaa mukavia juttuja, vaikka se vähän riipiikin. Varauksellisuus hiiteen. Olkaa moderneja!
Katrina:Avernian, ei koskaan saa menettää uskoaan aidompiin ihmissuhteissin, kuten eräs rakas kaverini minulle kerran sanoi.
Jos on valmis antamaan paljon rakkautta ja uskaltaa ottaa vastaan, niin silloin ei aina voi mennä pieleen!
Ongelma ei välttämättä ole siinä pystyykö ihminen rakastamaan, eikä siinä että pystyykö hän vastaamaan saamaansa rakkauteen. Ongelma mitä todennäköisemmin on siinä että ei ole koskaan ketään johon kohdistaa tämä käyttämätön rakkaus, eikä välttämättä tule.
Se ei ole vain itsestään kiinni, toisellakin osapuolella on omat tunteensa ja halunsa.
AC 0 on pirun hyvä armorclassi, jos sul o paskat pellit nii sitte sun ac on 20+
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Syder:
AC 0 on pirun hyvä armorclassi, jos sul o paskat pellit nii sitte sun ac on 20+
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
3rd editionissa noi on muutettu toisinpäin. (about ainoa asia minkä aiheesta tiedän tosin)
*nerdmode on*
nojoo nii tais tos neverwinter nightsis ollaki, ei voi aina kaikkee muistaa, mut jotai välii *nauraa*