"Maarit/mikko tampereelta" haluaa dj-settejä postitse (*kusetus warning*)

241 posts, 13 pages, 93,117 views

noena

Posts: 3,138

#141 • • noena first breath after coma

Anselmi, 27.7.2006 16:48:
mun mutsi?

Jep, mist arvasit? *joo**hih*

On kyllä ollu surkuhupaisaa lukee tätä topickii *nauru*
Jos kyseinen "maarit/mikko" lukee klubbari vaikka kirjastossa, metsästäen uusia uhreja, niin toivon et bongaa tän topickin, saattas mennä suu mutrulle *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#142 • • astaroth Guest

Dasjonna, 28.7.2006 01:23:
In klubbari we trust. Tikusta asiaa! *toktok*


ei tässä ainakaan omalla kohdalla ole mitään hengenvakavaa käynytkään, että roviolle oltaisiin jotakuta viemässä

se, mikä tässä minua vituttaa, on se, että ostan sadoilla ja tuhansilla euroilla levyjä, valitsen niistä muutaman biisi, miksaan ne parhaan kykyni mukaan ja tarjoan sen ihmisille ilmaiseksi - tavoitteena tuoda iloa ja hyvää mieltä. ja sitten kehään astuu tällainen nuija, joka haluaa hyötyä tästä itselleni (sentimentaallisesti sanottuna) rakkaasta harrastuksestani rahallisesti

ja vaikka hän ei tästä paljoa ainakaan minun puolestani ole voitolle noilla hinnoilla jäänytkään, ja setti on jopa voinut päätyä sellaisiin käsiin, jolle sen on ollut tosi antoisaa, niin kyllä se nyt ottaa kupoliin jo ihan pelkän periaatteen puolesta
ravec

Posts: 1,102

#143 • • ravec
ahaap, eli toi sama "maarit" myy oikeesti lättyjä.

Jep, juu... no toi mun mainitsema maarit treeltä...on ihan maarit ja naispuolinen ja on kysellyt joskus 2000 - 2003 välillä ihan mixejä itelleen, ku ei kehdannut lähestyä soittajia keikoilla.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#144 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Lol *lmao* Sama viesti tuli kans meitsille *tirsk* Enpä lähettäny mitään kun ei ole mitään mixauksia *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

jaywink

Posts: 1,668

#145 • • jaywink bass warrior

Caro², 28.7.2006 01:46:
---
Tontsis, 28.7.2006 01:24:
Btw, mitä kusetusta tässä nyt on tapahtunut?

---

Pyytää miksauksia itselleen ja sitten myy ko. miksaukset eteenpäin 5euron hintaan.



mua ei ainakaan haittais jos joku siirtäis mun miksauksen eteenpäin parin euron voitolla. who cares, yrittäjyys kunniaan *nauru*

en kyl jaksanu itse edes vastata koko viestiin
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#146 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Uskomatonta kyllä että joku oikeesti tekee/yrittää tehdä rahaa mixauksilla *hih* Jos joku niin kyl mäkin *joo* Mulla on niitä tossa vino pino. Multa saa tarjouksella vain tänään 4e/kpl. Just name the DJ you want *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Lauri

Posts: 1,051

#147 • • Lauri Devoted
Eli tästähän kehkeytyi selkeä hintakilpailu, joten poljetaan!
Vähän toistasataa miksausta vain 2,99/kpl! *pepsodent*
Howdy

Posts: 7,955

#150 • • Edited Howdy Oldie
Musta on ihan sairaan mageeta et monen vuoden scene sisällissodan jälkeen (kaikki haukkuneet toisiaan kilpaa kuka mistäkin) on vihdoin jengi yhdistynyt ja keskittää yhteistuumin antiplur rintamansa urpoon jostakin, joka lähettelee tekstiviestejä ja saa jengin mielenrauhan järkkymään ... way you go guys *aplodit* on tää niin hienoo .. ylpeä teistä .. on teillä huolen aiheet ..

--
Käpy vailla vertaa

jaywink

Posts: 1,668

#151 • • jaywink bass warrior

Howdy, 28.7.2006 13:30:
Musta on ihan sairaan megeeta et monen vuoden scene sisällissodan jälkeen (kaikki haukkuneet toisiaan kilpaa kuka mistäkin) on vihdoin jengi yhdistynyt ja keskittää yhteistuumin antiplur rintamansa urpoon jostakin, joka lähettelee tekstiviestejä ja saa jengin mielenrauhan järkkymään ... way you go guys *aplodit* on tää niin hienoo .. ylpeä teistä .. on teillä huolen aiheet ..



...ihmisiä ne on pluristitkin *nauru*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#152 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
mä en käsitä... oisko se sit ollut pienempi paha jos toi mikko-maarit
ois ladannut noita settejä netistä ja sit myynyt niitä eteenpäin? o_O

edit: "olut" -> "ollut"

--
dasinoaisnvs

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#153 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

mayah, 28.7.2006 13:37:
---
k1mm0, 28.7.2006 13:35:
mä en käsitä... oisko se sit ollut pienempi paha jos toi mikko-maarit
ois ladannut noita settejä netistä ja sit myynyt niitä eteenpäin? o_O

---


Ei varmaankaan hirveesti, mut kyllä toi musta siitä vielä härskimpää tekee, että tietoisesti järjestää ne kulut ja vaivan sille toiselle tosta hommasta.



nii, totta.

mut sen kyl olis kannattanut lataa noi netistä, ni ei
olis varmaan jäänyt niin helposti kiinni :D

--
dasinoaisnvs

Howdy

Posts: 7,955

#154 • • Edited Howdy Oldie

mayah, 28.7.2006 13:37:
---
k1mm0, 28.7.2006 13:35:
mä en käsitä... oisko se sit olut pienempi paha jos toi mikko-maarit
ois ladannut noita settejä netistä ja sit myynyt niitä eteenpäin? o_O

---


Ei varmaankaan hirveesti, mut kyllä toi musta siitä vielä härskimpää tekee, että tietoisesti järjestää ne kulut ja vaivan sille toiselle tosta hommasta.



Mitäs jos vaik joku ottais sen järjen pieneen kätöseen ja vaik sen verran koittais kaivaa synapseistaan älliä, ettei lähettelis mitään tollasille .. ihan vaan näin niinku plurina meiningillä *piis* (T: PLUR pappa *plur*)

--
Käpy vailla vertaa

Caro²

Posts: 5,301

#155 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Tontsis, 29.7.2006 04:39:


Kamalaa!


No emt siusta, mut kyl minuu ainaki nyppii jos lähettäisin tuolle omia miksauksia ja sitten sen ainoa motiivi niiden saamiseksi olis eteenpäin myyminen..
anis

Posts: 2,451

#156 • • anis
Hmm eipä tuo nyt kovin tuottoisalta toiminnalta vaikuta, kyllähän tekstiviestitkin maksavat.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aamu

Posts: 999

#157 • • Aamu you had me at hello
joo tekstiviestit maksaa ihan vidusti,
varsinki jos on semmonen liittymä jonka kuukausi maksuun kuuluu vaikka..
1000 tekstsiviestiä ;)

--
Do you think the expansion will make me fat?

sts

Posts: 7,969

#158 • • sts Sama pyynti aitta!

Cera, 29.7.2006 12:37:
joo tekstiviestit maksaa ihan vidusti,
varsinki jos on semmonen liittymä jonka kuukausi maksuun kuuluu vaikka..
1000 tekstsiviestiä ;)



Kylhä ne maksaa jos on kuukausimaksuton liittymä ;)
Coma

Posts: 705

#159 • • Coma
No ilmeisesti kauppa käy ku noin paljon jaksetaan vaivaa nähdä...

Mutjuu, onhan toi nyt syvältä. Ei niitä numeroita kannata välttis joka paikkaan laittaa näkyviin, jos joku haluaa keikalle, osaa se varmasti vaikka meilatakin ens hätään.

Seuraava kysymys varmaan sit onkin, et mihin osoitteeseen noita ceedeitä on tampereelle lähetetty?