"Maarit/mikko tampereelta" haluaa dj-settejä postitse (*kusetus warning*)

241 posts, 13 pages, 93,121 views

m1kk3

Posts: 5,560

#181 • • m1kk3 no-life

gravel, 13.8.2006 21:02:
--clip--


haha aika vesseli *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Mr.Mystery

Posts: 244

#182 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

gravel, 13.8.2006 21:02:
Tuli tälläinen viesti kaverilta kun himan avauduin hänelle.

"Sori nyt vaan, mutta myyn alkuperäisiä cd:eitä, jotka on anttilasta ostettu, jossa on dj:tten biisejä. Tajuatko? Kyllä tekin myytte poltettuja mixejä bileissä, joten yhtä hyvin mä voisin teidät käräyttää."


Kyllähän tossa voitolle jää kun ostaa ensin Anttilasta levyn hintaan 21.99 ja sitten myy sen vitosella eteenpäin. Kannattavaa bisnestä!
Caro²

Posts: 5,301

#183 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Sitkee kaveri. Tuli kyselyä taas. Vastasin, että "Joo. Voin lähettää jos maksat setistä 2x sen mitä itse pyydät kun sen myyt eteenpäin."

Ei tullu vastausta.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#184 • • Jussi Soro choon!
Mutkin on huomioitu! Mä oon jotain! Jes! Eilen tuli viestii!
Matti H

Posts: 10

#187 • • Matti H

Mike Kila, 27.7.2006 12:13:
Olin tänää lähettääs pari levyy tolle :D. Kiitokset siis tästä varotuksesta.

terveisiä Mikko Nevarannalle tampereelle. But hey, kuka on tää Maarit o___O?



Nyt olisi mielenkiintoista saada julkisuuteen osoite mihin tää tyyppi haluaa matskuu lähetettävän. Mikäli kyseessä PL osoite, nou hätä... se saadaan selville kuka on kyseisen osoitteen takana. Posti vuokraa PL osoitteet vain jos voi esittää luotettavan selvityksen henkilöllisyydestä. Posti ei suoranaisesti anna PL osoitetietoja kuka omistaa osoitteen mutta konstit löytyy mikäli näin halutaan. Pitäähän tällainen täys taikina saada pysäytettyä. Jotenkin sellainen fiilari ettei nämä tuotokset ole tarkoitettu suoraan oman valtakuntamme markkinoille jos näin aktiivisesti rääkkää jengii... tiedä sitten...
Mutta jos jollain tyrkätä tänne ihan kaikkien ihmeteltäväksi viimeisimmät osoitteet ja puhelinnumerot niin tsekataan miten edetään... Helvetin mielenkiintoista miten tää päättyy...
rec

Posts: 2,923

#188 • • rec
Voe vittu... toi taitaa olla oikeesti v*tun pöllö jäbä/mimmi. Samasta aiheesta tuli myös mulle n. kuukaus sitten viestiä, ku olin tuossa JuiceQ:n ja Renellin kanssa menossa soittelemaan privaattipippaloihin levyjä Lahdessa.

Olin jo alkuillasta silleen "sopivasti soittelukunnossa", että yritin toki herrasmiehenä soittaa numeroon, josta tekstiviesti tuli, et "ootko ihan varma, et haluut multa jonkun mixtapen.." jne. *nauru*

Muutaman huonon soittoyrityksen jälkeen soitin jopa kolmannen kerran, jolloin ilmeisesti tämä Mikko/Maarit löi luurin korvaan ja sehän ei "soittokunnossa" olevalle nuorelle (tässä kohtaa voi käyttää taas lainausmerkkejä!) "herrasmiehelle" sovi ollenkaan. Siispä lähetin viestiä tyyliin: "ET OIS SAANUTKAAN MITÄÄN, SAATANA!"

Tylyä, joo. Mutta kun viesti saapui, ruvettiin JuiceQ:n kanssa tonkimaan tätä topikkia, muttei syystä tai toisesta sillon sitä löydetty ja haistelinkin/muistelinkin tällästä kusetusjuttuu kys. asiassa! *igor*
Axu-T

Posts: 427

#189 • • Edited Axu-T
Tää on kyllä järjettömimpiä mysteerejä mitä oon vähään aikaan päässy lukemaan... Heh.. Niinku: mitä järkee ton tyypin toiminnassa pohjimmiltaan on ??? Se korkeintaan että saa hyviä settejä kuunteluun ilman nettiä, mutta se tolla volyymillä on jo todella säälittävää.

Mutta kun mittasuhteet on tätä luokkaa niin asia on jo hämärää hämärämpi, eli ihan hyvä että Caro² on jälleen ollut valpas.. Takana on jotain epäilyttävää... Hauskaa tähän on ainakin aiheena perehtyä ja seurata.
Apo

Posts: 1,574

#191 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Axu-T, 16.10.2006 19:12:
Tää on kyllä järjettömimpiä mysteerejä mitä oon vähään aikaan päässy lukemaan... Heh.. Niinku: mitä järkee ton tyypin toiminnassa pohjimmiltaan on ??? Se korkeintaan että saa hyviä settejä kuunteluun ilman nettiä, mutta se tolla volyymillä on jo todella säälittävää.



Yksityisyrittelijäisyyttä. Sen sijaan että
1. Ostaisi musiikkilevyt
2. Ostaisi laitteiston
3. Opettelisi miksaamaan
4. Ostaisi tietokoneen
5. Ostaisi polttavan aseman
6. Tekisi miksauksen
7. Tekisi kansigrafiikat
8. Mainostaisi
9. Ostaisi CD-R:iä
10. Polttaisi miksauksen
11. Printtaisi kansigrafiikat, leikkelisi ne sopiviksi ja asettelisi cd-kuoriin
12. Postittaisi levyn
13. Saisi pari euroa

Rahaa tulee: levyn hinta - ( laitteiston hinta + levyjen hinta + tietokoneen hinta + polttavan hinta + printtien hinta + CD-R:n hinta )
Aikaa kuluu: Paljon

Maarit/mikko oikaiseekin pari mutkaa:
1. Kinuaa valmiiksi tehdyn miksauksen valmiilla CD:llä
2. Mainostaa (monia kerrallaan)
3. Postittaa levyjä
4. Saa pari euroa per levy

Rahaa tulee: levyn hinta - mainostamisen hinta
Aikaa kuluu: Vähän

Tuostahan näkee vähemmälläkin business-vaistolla että kumpi on kapitalismihenkiselle parempi vaihtoehto rahan hankkimiseen.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#192 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Apo, 16.10.2006 19:31
Tuostahan näkee vähemmälläkin business-vaistolla että kumpi on kapitalismihenkiselle parempi vaihtoehto rahan hankkimiseen.



Veikkaisin, että Maarit/Mikko on juutalainen tai sitten vain saatanan kiero savolainen.
Peetu S

Posts: 32

#193 • • Peetu S
Saisikohan tämä henkilö myytyä suomi-iskelmämixtapeja..
UzU

Posts: 2,361

#194 • • UzU [33100]

JussiS, 16.10.2006 19:22:
Tänään tuli taas viestii!



Kai sä vastasit että sä oot Proteus ja Orkidea molemmat?
Optik

Posts: 1,691

#195 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mitä tästä opimme?

Kannattaa olla niin paska, ettei kukaan ota edes ilmaiseksi *hymy*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Axu-T

Posts: 427

#196 • • Edited Axu-T

Apo, 16.10.2006 19:31:
---
Axu-T, 16.10.2006 19:12:
Tää on kyllä järjettömimpiä mysteerejä mitä oon vähään aikaan päässy lukemaan... Heh.. Niinku: mitä järkee ton tyypin toiminnassa pohjimmiltaan on ??? Se korkeintaan että saa hyviä settejä kuunteluun ilman nettiä, mutta se tolla volyymillä on jo todella säälittävää.

---


Yksityisyrittelijäisyyttä. Sen sijaan että
1. Ostaisi musiikkilevyt
2. Ostaisi laitteiston
3. Opettelisi miksaamaan
4. Ostaisi tietokoneen
5. Ostaisi polttavan aseman
6. Tekisi miksauksen
7. Tekisi kansigrafiikat
8. Mainostaisi
9. Ostaisi CD-R:iä
10. Polttaisi miksauksen
11. Printtaisi kansigrafiikat, leikkelisi ne sopiviksi ja asettelisi cd-kuoriin
12. Postittaisi levyn
13. Saisi pari euroa

Rahaa tulee: levyn hinta - ( laitteiston hinta + levyjen hinta + tietokoneen hinta + polttavan hinta + printtien hinta + CD-R:n hinta )
Aikaa kuluu: Paljon

Maarit/mikko oikaiseekin pari mutkaa:
1. Kinuaa valmiiksi tehdyn miksauksen valmiilla CD:llä
2. Mainostaa (monia kerrallaan)
3. Postittaa levyjä
4. Saa pari euroa per levy

Rahaa tulee: levyn hinta - mainostamisen hinta
Aikaa kuluu: Vähän

Tuostahan näkee vähemmälläkin business-vaistolla että kumpi on kapitalismihenkiselle parempi vaihtoehto rahan hankkimiseen.



OK Apo, voitit... *aplodit*

Mutta sä olet näissä musaan ja sen jakeluun liittyvissä systeemeissä sen verran pro, että osaat pohtia joka kohdan lopusta alkuun ja toisinpäin. Mutta en jostain syystä vain usko että tän systeemin takana on yhtä rationaalisesti laskeva tapaus, tai sitten motiivi on aivan muu kuin raha. Vaisto tai jokin on mulla sitä vastaan... Mutta noihin perusteluihin ei voi enää päälle parempaakaan lyödä.
Takyon

Posts: 2,945

#197 • • Takyon Möwkö

Lyde, 16.8.2006 19:17:
Nyt olisi mielenkiintoista saada julkisuuteen osoite mihin tää tyyppi haluaa matskuu lähetettävän. Mikäli kyseessä PL osoite, nou hätä... se saadaan selville kuka on kyseisen osoitteen takana. Posti vuokraa PL osoitteet vain jos voi esittää luotettavan selvityksen henkilöllisyydestä. Posti ei suoranaisesti anna PL osoitetietoja kuka omistaa osoitteen mutta konstit löytyy mikäli näin halutaan. Pitäähän tällainen täys taikina saada pysäytettyä. Jotenkin sellainen fiilari ettei nämä tuotokset ole tarkoitettu suoraan oman valtakuntamme markkinoille jos näin aktiivisesti rääkkää jengii... tiedä sitten...
Mutta jos jollain tyrkätä tänne ihan kaikkien ihmeteltäväksi viimeisimmät osoitteet ja puhelinnumerot niin tsekataan miten edetään... Helvetin mielenkiintoista miten tää päättyy...



Tuostapa löytyy ainakin mulle tullu osoite:
Maarit Lampinen
Pohjankulma 1 B 35
33500 Tampere

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Axu-T

Posts: 427

#198 • • Axu-T
Ottakaa nyt kuitenkin ihmiset maltilla. Osoitteen takana voi hyvinkin olla pahaa haluamaton bilemusan ystävä. Eipähän ketään ole pakotettu settejään postittamaan, eli suhteellisen harmiton tapaus tämä kuitenkin on. (Oli takana sitten jotain muuta kuin musiikkinautinnon tavoite tahi ei. Ja kaikki muuhan on spekulointia. )

Eli vaan järjenkäyttöä ja tapoja muistuttelen, kun tuo osoite ja nimikin tuohon tulla tupsahti. Noitajahdit ei ole enää yhtään hauska juttu. Parempi että asianomaiset päättävät miten toimivat.
Caro²

Posts: 5,301

#199 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

JussiS, 16.10.2006 19:22:
Tänään tuli taas viestii!


Montas viestii on kaikenkaikkiaan tullu *iloinen*
Miulle tuli yhteensä 3 kinuamista, kunnes viimoseen vastasin, että jos maksat 5euroa enemmän ku mitä pyydät settiä myydessäsi eteenpäin, sit loppu *uuh*
Wert

Posts: 3,386

#200 • • Wert Varapalkkaliukuja

Caro², 20.10.2006 07:47:
---
JussiS, 16.10.2006 19:22:
Tänään tuli taas viestii!

---

Montas viestii on kaikenkaikkiaan tullu *iloinen*
Miulle tuli yhteensä 3 kinuamista, kunnes viimoseen vastasin, että jos maksat 5euroa enemmän ku mitä pyydät settiä myydessäsi eteenpäin, sit loppu *uuh*



mulle tuli kans se 3..
vika keskustelu meni näin:

"onx tullu uusia mixauksia"
"on"
"voitko lähettää?"
"en"