"Maarit/mikko tampereelta" haluaa dj-settejä postitse (*kusetus warning*)

241 posts, 13 pages, 92,278 views

Caro²

Posts: 5,301

#1 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ajattelin pistää aiheesta ihan uuden topikin pystyyn, näin tämä "kusetus-ketju" toivottavasti tavottaa suurimman osan tämän maan soittajista:

Seuraavanlainen tekstiviestittelyketju on tullut useille soittajille (Tässä linkki klubbarin "Päivän O_o"-topikkiin), itselleni se tuli vähän vajaa 3kk sitten:

Henkilö: "Onko sinulla uusia miksauksia, kysyy henkilö joka käy bileissä"
C: "Ei ole. Tekeillä kyllä on. Netistä löytyy kunhan on valmis, voin ilmottaa"
Henkilö: "Ei ole nettiä, pystytkö lähettämään"
C: Voin lähettää. Kukas siellä muuten on ja mistä, kun ei oma puhelin tai numerotiedustelu löydä nimeä?
Henkilö: "Oon tampereelta ja nimi on Maarit"

Pari päivää myöhemmin:

Henkilö: "Onko siulla lähettää muiden DJ:den puhelinnumeroita?"

---

EDIT: Ilmeisesti kyseisen henkilön oikea nimi on "Mikko Nevaranta"
Dasjonna

Posts: 612

#2 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Heheh *ankka*
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life
joo ei varmaan sais nauraa mut ei voi mitään *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tyranoid

Posts: 1,552

#5 • • Tyranoid FINRG
Ja mä jo luulin et meillä ois fani :(
Bio

Posts: 4,429

#6 • • Bio The Bullies / Pinky
Heh, sain kans ton viestin.. ihan samat vastaukset :D
Mike Kila

Posts: 306

#7 • • Edited Mike Kila
Olin tänää lähettääs pari levyy tolle :D. Kiitokset siis tästä varotuksesta.

terveisiä Mikko Nevarannalle tampereelle. But hey, kuka on tää Maarit o___O?
nuance

Posts: 1,963

#8 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Tyranoid, 27.7.2006 12:10:
Ja mä jo luulin et meillä ois fani :(



mäkin luulin et mul ois :(

vähän kyllä kulmaa joutu kohottaa ku tommonen viesti tuli.
akiapina

Posts: 2,729

#9 • • akiapina apinaki
tjoo mä lähetin just pari miksausta tonne, mutta nimi oli vaan Mikko Nevaranta. Ajattelin että eipä tosta paljon vaivaa oo eikä mee rahaakaan kun cd:t ei maksa mitään eikä posteihinkaan mee kuin vajaa euro. Vähän kyllä epäilytti toi "bileissä käynti" kun joskus tuli viesti että koska soitan seuraavaksi jossain, ja kun vastasin että Konemetsässä niin takaisin tuli että "missä sellainen on ja milloin?".

Mut joo, se siitä. Nenästä vedettiin ja läpi meni, eipä tarvi ens kerralla lähettää "dj-mixauksia" näin herkästi *igor*
Dasjonna

Posts: 612

#10 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
No, ainakin tuli tästä threadista mieleen että vois tosiaan pyöräyttää uudeen miksauksen ilmoille *pepsodent*
villelope

Posts: 2,846

#11 • • villelope Lope of Lope & Kantola

nuance, 27.7.2006 12:14:
---
vähän kyllä kulmaa joutu kohottaa ku tommonen viesti tuli.


Jaa vähän. Mulle tuli toi viesti viime perjantaina/lauantaina.

Laitoin viestinä suoran linkin tuorempaan miksaukseen. Sen jälkeen tuleeseen postitse lähettämispyyntöön, en reagoinut.

Ja jos tosiaan on Tampereelta, niin emmä nyt helvetti olis muutenkaan jaksanut laittaa CD:tä postiin. Ei tää nyt niin iso kaupunki ole.
akiapina

Posts: 2,729

#12 • • akiapina apinaki

LooPy, 27.7.2006 12:27:
---
nuance, 27.7.2006 12:14:
---
vähän kyllä kulmaa joutu kohottaa ku tommonen viesti tuli.

---

Jaa vähän. Mulle tuli toi viesti viime perjantaina/lauantaina.

Laitoin viestinä suoran linkin tuorempaan miksaukseen. Sen jälkeen tuleeseen postitse lähettämispyyntöön, en reagoinut.

Ja jos tosiaan on Tampereelta, niin emmä nyt helvetti olis muutenkaan jaksanut laittaa CD:tä postiin. Ei tää nyt niin iso kaupunki ole.



Mulla (ja aika monella muulla) ois kyllä osoite, voisit kerätä esim. kaikkien kavereiden turhat ajuri-yms roskacd:t ja käydä kippaamassa ne sen postilaatikkoon ^__^
anis

Posts: 2,451

#13 • • anis
eiks ihmisillä oo parempaa tekemistä*ding*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#14 • • Enkeli Guest
Säälittävää toimintaa, ei voi muuta sanoo...*dissaa*
villelope

Posts: 2,846

#15 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Aki A., 27.7.2006 12:30:
---
Mulla (ja aika monella muulla) ois kyllä osoite, voisit kerätä esim. kaikkien kavereiden turhat ajuri-yms roskacd:t ja käydä kippaamassa ne sen postilaatikkoon ^__^


king.gif
Avatar
#16 • • Enkeli Guest

mayah, 27.7.2006 12:07:
Voiks tohon päivän o_O-topikista löytyvään numeroon lähettää tekstiviestin, jossa lukee "VITUN RUNKKARI"?



Jos sä teet noin, ni mäkin teen *nauru* onneksi on tekstariliittymä ni voi paukuttaa *nauru*
Anselmi

Posts: 2,578

#17 • • Anselmi And sell me

Aki A., 27.7.2006 12:30:
---
LooPy, 27.7.2006 12:27:
---
nuance, 27.7.2006 12:14:
---
vähän kyllä kulmaa joutu kohottaa ku tommonen viesti tuli.

---

Jaa vähän. Mulle tuli toi viesti viime perjantaina/lauantaina.

Laitoin viestinä suoran linkin tuorempaan miksaukseen. Sen jälkeen tuleeseen postitse lähettämispyyntöön, en reagoinut.

Ja jos tosiaan on Tampereelta, niin emmä nyt helvetti olis muutenkaan jaksanut laittaa CD:tä postiin. Ei tää nyt niin iso kaupunki ole.

---


Mulla (ja aika monella muulla) ois kyllä osoite, voisit kerätä esim. kaikkien kavereiden turhat ajuri-yms roskacd:t ja käydä kippaamassa ne sen postilaatikkoon ^__^


Ja sit se myis ne eteenpäin.

--
sen pituinen se

domi

Posts: 7,069

#18 • • domi Työn sankari.

Aki A., 27.7.2006 12:30:
---
LooPy, 27.7.2006 12:27:
---
nuance, 27.7.2006 12:14:
---
vähän kyllä kulmaa joutu kohottaa ku tommonen viesti tuli.

---

Jaa vähän. Mulle tuli toi viesti viime perjantaina/lauantaina.

Laitoin viestinä suoran linkin tuorempaan miksaukseen. Sen jälkeen tuleeseen postitse lähettämispyyntöön, en reagoinut.

Ja jos tosiaan on Tampereelta, niin emmä nyt helvetti olis muutenkaan jaksanut laittaa CD:tä postiin. Ei tää nyt niin iso kaupunki ole.

---


Mulla (ja aika monella muulla) ois kyllä osoite, voisit kerätä esim. kaikkien kavereiden turhat ajuri-yms roskacd:t ja käydä kippaamassa ne sen postilaatikkoon ^__^


Firmalla ois kyl aika vitusti noita turhia ajuricditä, et osoitetta kehiin vaan :D
Bio

Posts: 4,429

#19 • • Bio The Bullies / Pinky
Voiskos tälläsest tehdä jonkinlaisen rikosilmoituksen? Järjestää noi tyypit kuseen.. tietty en sit tiä kuin laillista toi mixien jako on..
Juhgu

Posts: 7,921

#20 • • Juhgu Virnistelijä

domi,
Firmalla ois kyl aika vitusti noita turhia ajuricditä, et osoitetta kehiin vaan :D



Mulla on kanssa ihan liikaa turhia CD:itä (tajusin aika myöhään vasta rw-levyt), joten mulle kanssa osoite :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)