"Maarit/mikko tampereelta" haluaa dj-settejä postitse (*kusetus warning*)

241 posts, 13 pages, 92,365 views

remotion

Posts: 5,283

#121 • • remotion nostatus guru

astaroth, 27.7.2006 16:49:
---
Remotion, 27.7.2006 16:44:
vai onko tarkoitus että tässä nyt kerätään jotain uutta aaltoa miksauksissa ilmaiseksi leviäviä biisejä vastaan teoston tms taholta. ja kohta on joka ikisen dj:n päät vadilla.

---

ja teosto ottaisi alkuhiluja etukäteen takaisin myymällä miksaukset eteenpäin? :)



juu ja tietysti nämä rahat jäävät suoraan teuvo teostolle itselleen koska joutui vässykkä ostamaan isomman postilaatikonkin jotta kaikki mahtuisi sinne. ja artisteille on huono maksaa kun 90 biiseistä on miksattu silleen että perus pertti ei osaa edes laskea miksauksessa olevien kappaleiden lukumäärää saati kertoa mitä kappaleita ne ovat. :D
pirpeli

Posts: 5,533

#123 • • pirpeli
Tällä samaisella Maarit- nimellä on saanut muutama tuttuni vastauksia mm. seuranhakuilmoituksiin...Tyyliin "otetaaks mun koira mukaan leikkeihin"...Eli kyseessä taitaa olla taas vaihteeksi ulkoilemaan päässyt Hesperian suljetun asiakas..Tai jonku Niuvanniemen...Ihme touhua kyllä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

remotion

Posts: 5,283

#124 • • remotion nostatus guru

pirpeli, 27.7.2006 17:54:
Tällä samaisella Maarit- nimellä on saanut muutama tuttuni vastauksia mm. seuranhakuilmoituksiin...Tyyliin "otetaaks mun koira mukaan leikkeihin"...Eli kyseessä taitaa olla taas vaihteeksi ulkoilemaan päässyt Hesperian suljetun asiakas..Tai jonku Niuvanniemen...Ihme touhua kyllä.


jäi yksi asia askarruttamaan.
tarina ei kerro otettiinko se koita mukaan leikkeihin ;P
pirpeli

Posts: 5,533

#125 • • pirpeli

Remotion, 27.7.2006 18:03:
jäi yksi asia askarruttamaan.
tarina ei kerro otettiinko se koita mukaan leikkeihin ;P



Tarina ei kerro, koska tarina loppui siihen, että kyseiselle henkilölle oli kerrottu puhelinhäirinnän olevan rikos. Eli "Maarit" katsoi parhaammaksi jättää tuttavani rauhaan.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Anselmi

Posts: 2,578

#126 • • Anselmi And sell me

pirpeli, 27.7.2006 18:04:
---
Remotion, 27.7.2006 18:03:
jäi yksi asia askarruttamaan.
tarina ei kerro otettiinko se koita mukaan leikkeihin ;P

---


Tarina ei kerro, koska tarina loppui siihen, että kyseiselle henkilölle oli kerrottu puhelinhäirinnän olevan rikos. Eli "Maarit" katsoi parhaammaksi jättää tuttavani rauhaan.


Joo sori mä yritän hillitä itseni ja lääkityskin pitäisi lääkärin mukaan olla kohdallaan. Mutta välillä mun on vaan pakko tarttua luuriin ja päästää sisäinen "Maarittini" valloilleen*blush*

--
sen pituinen se

pirpeli

Posts: 5,533

#127 • • pirpeli

Anselmi, 27.7.2006 18:21:
Joo sori mä yritän hillitä itseni ja lääkityskin pitäisi lääkärin mukaan olla kohdallaan. Mutta välillä mun on vaan pakko tarttua luuriin ja päästää sisäinen "Maarittini" valloilleen*blush*



Kuuleppas nyt "Maarselmi", kohta on Kissalan pojat (ja tytötki ehkä) sun oven takana näyttääs mistä ....joku eläin pissii :D:D Et näin. Mut joo. Surkuhupaisaa ja säälittävää touhua tuon "kenenlie" touhut.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

serotonot

Posts: 3,137

#128 • • serotonot Paul Easy
Mulle on kans pistäny viestiä toi "yks kundi joka vaan käy usein bileissä".
en muista onko sama numero, mut viestien sisällöt on kyl aika samanlaisia.
Tarsu

Posts: 2,449

#129 • • Edited Tarsu
Maarit haluaa myös mun miksejä!

Mut tää jäbä oli kyl paras! :D :D :D


1. viesti: -Voitko antaa muitten dj:tten numeroita?
minä: -Kuka olet?

2. viesti: -Olen vaan semmonen kundi tampereelta, joka käy paljon bileissä!
minä: -Ja yht'äkkiä päätät lähestyä tuntemattomana
ja vielä pyytäen muiden numeroita!?
Mä vaan en ymmärrä! Onkstää piilokamera?

3. viesti: -Antaa olla.No mun nimi Mikko.Jos nyt,kerran halusit tiätää.
minä: - :D ootko tosissas että esim. ite antasit
tolla tavoin lähestyneelle kavereidesi numeron!?

Tässä välissä viesti Maaritilta: -Oletko tullu jo suomeen? Koska voit tuoda sen cd levyn keskustaan?

4. viesti: -Anna olla jo.


Vittu mikä urpo!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

wille-r

Posts: 555

#130 • • Edited wille-r
Jess, halpaan menin. Toissa päivänä lähti levy postiin ja nyt löysin tämän topikin. Eipä oo ainakaan vielä kuulunu Maaritista mitään.
antonsonin

Posts: 2,712

#131 • • antonsonin laserpoint.

UzU, 27.7.2006 17:06:
---
as, 27.7.2006 14:33:
mul on ollut tylsä loma, vois laittaa numeron tänne ja odottaa viestiä ^_^ voisin vaik lähettää dvd-levyllisen bukkakejuttuja!

---


DVD-levyllinen bukkakea <3 Kai se on edes japanilaista. Muut on niin pliisuja.



No mitäs muutakaan? :D
Burma

Posts: 297

#132 • • Burma
Mä olen saanut tolta maaritilta myös jo aikamonta viestiä.Kyselee että koska lähetän sen lupaamani cd:n.

oon aina vastannu et huomenna.

se muuten pitää jonkinnäköstä kortistoa saamistaan levyistä, koska tietää keneltä on saanut ja keneltä ei.

kuumottavaa

*pupu*
_kolibri_

Posts: 1,590

#136 • • _kolibri_ -lintunen-
tää viesti on tullu meitsille myös joskus alkukesäst.

ja myös tullu kysymystä onko muita dj numeroita... kyl ihan pyysi että mieluisesti psy dj:tä. En kyl oo mitää vastannu niihin paitsi ekaan että netissä on vanhoja miksejä, ja uudet tulossa ku kone kunnossa.

Alku viikost tuli taas viesti että onko uutta miksiä.

Geez *eikä**toktok* mikäs idea tässä on...
ravec

Posts: 1,102

#137 • • ravec
Kun jollekin tulee seuraava tollanen viesti.... (ja jos joku jaksaa sille vastata jotain), kysykää: Onko se Lahdesjärven ABC:llä duunissa.

Kun luvin koko topicin, tuli eräs henkilö menneisyydestä mieleen.... hmmmm....
Hän muistaakseni silloin lähestyi samalla lailla soittajia.
Dasjonna

Posts: 612

#138 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Ihanaa et tääkin on laennut silmille *pepsodent* In klubbari we trust. Tikusta asiaa! *toktok*