Mitäs puuhastelet?

156 posts, 8 pages, 36,713 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#21 • • hallucinogen Edain
Katrina, mänyt entaida sanoa sulle mun mielipidettäny uskonnosta etten pahoita sun mieltä =)
mutta sanotaan nyt näin et se oli tunti jolla viihdyin vähiten :)
luen kyllä uskonnosta paljon ja varsinkin islamilainen kulttuuri kiinnostaa mutta ihan toisesta syystä kuin se ,että uskoisin *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#22 • • yana Guest
Avernian:

Mice:
..ja mitä mä teen, noh noksulla pikkupomona.. eh..

Mikä on Noksu?



oy nokian kumisaappaat ab

[muokattu 3.9.2002 15:52]
Mice

Posts: 402

#23 • • Mice .: unique :.
yana8000:

Avernian:Mice:
..ja mitä mä teen, noh noksulla pikkupomona.. eh..

Mikä on Noksu?

oy nokian kumisaappaat ab

[muokattu 3.9.2002 15:52]



heh.. melkein.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Katrina

Posts: 605

#24 • • Katrina
Innokkaan keskustelun aikaan saatuani mun täytyy nyt pettymykseksenne myöntää, että vakaumukseni on melko olematon ja ihan vaan yleinen kiinnostus asiaa kohtaan ajoi alalle.
TanyaK

Posts: 745

#25 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Hei tästä muuten ois hyvä jatkaa siihen että kun olitte pieniä niin mitä ajattelitte että teistä tulee isona.

Mä itse olin sellainen haaveilija joka tuijotteli tähtiin ja eräänä päivänä sitten päätin että musta tulee astronautti..
No eipä tullut..
Avatar
#26 • • yana Guest
yks minkä muistan oli et musta tulee sähkömies! no ei nyt ehkä ihan sit oo tullu mut kyllä sitä teoriatasolla o joutunut opiskelemaan
Susu

Posts: 1,077

#27 • • Susu The Nasu
Janne:

Nyt alkoi kiinnostamaan. Mitä bioanalyytikko tekee? Meetsä johonkin metsikköön ja analysoit koko ekosysteemin, vai?



Ehei, olen labrassa kaikenlaista tutkimustyötä tekevä immeinen. Kaikki tutkimukset liittyvät ihmisen elimistöön lähinnä fysiologian puolelle. Olen siis piikkitäti joka kiusaa ihmisiä aina esimerkiksi verikokeilla.....Selkiskö?!*nauru*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Janne

Posts: 1,330

#28 • • Janne kipee ukkeli
Hyi, piikkejä. Mä inhoon niitä yli kaiken *dissaa*

Mä olin ennen sijoitusanalyytikko, analysoin osakkeita ja muita juttuja. Monenlaisia analyytikkoja maailmassa, mutta Excel yhdistää (oletan) *hymy*
ATD

Posts: 271

#29 • • ATD
lukiossa mäkin yritän viel tän vuoden puurtaa.. sit jos vaik inttiin menis ja yrittäs miettii jotain opiskulu mestoi.. jos ei sit viel neljänneks vuodeks joudu jäämään lukion penkille.. eli ei oikeen mitään ideaa, kuhan vaan leikki jotain tietävänsä.. :o.. joo selkeetä..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Avatar
#30 • • Pirpeli Guest
ohjaan nuoria....................*hymy*olen lukion käynyt tyhjäpäinen härö*hih*lisäksi olen eräopas ja tehnyt dj-hommia 1,5 vuotta*nauraa*haluisin vielä floristiksi, mut eiköhän nää jo riitä*ding*
Panfobia

Posts: 521

#31 • • Panfobia
Peruskoulun ja lukion läpi rämpimisen jälkeen pidin vuoden täyttä lomaa ja yritin lukea tiedotusopin pääsykokeisiin, koska toimittaja on pienestä pitäen ollut toiveammattini. En kuitenkaan päässyt sille alalle vielä tänä syksynä opiskelemaan [*mur*], joten tällä hetkellä opiskelen markkinointia, joka oli ikään kuin kakkosvaihtoehto, kun en parempaakaan tähän hätään keksinyt.

Ensi keväänä uudestaan kovemmalla yrityksellä ja paremmalla onnella tiedotusopin pääsykokeisiin. *elää toivossa*

--
*sydän*

Karski

Posts: 6,049

#32 • • Karski Pomon kätyri
Tanya:

viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..[/i]



No jaa, olen mäkin ollut ensin kouluavustajana ala-asteella
ja sittemmin hoitanut opettajan sijaisuuksia ko. ala-asteella
(lähinnä musiikin ja kuvaamataidon tunteja), eipä sitäkään
moni uskoisi *iloinen*

kaikenlaista muutakin on tullut tehtyä, mutta viimeiset
viisi vuotta olen lähinnä suunnitellut tietokantoja ja tietokanta-
käyttöliittymiä, ensin vapaana konsulttina ja vuodesta
'98 lähtien omassa firmassa. Vapaus on tässä hommassa
vastuuta ja työpäivät on välillä 15 tuntisia, mutta ainakin
joka euro on kotiinpäin, ja tietää mistä leipä tulee. Ts.
en valita.

Harrastusmielessä pyrin tänä vuonna Helsingin yliopistoon
lukemaan sosiologiaa/sosiaalipsykologiaa, enkä päässyt.
Ensi vuonna sama haku uudelleen päälle, tarkoitus
olisi tosiaan opiskella alaa lähinnä omaksi iloksi, vaikka
olenkin kaavaillut muutamia käytännön sovelluksiakin
noille opinnoille jo varsinaiseen työhöni liittyen. Katsotaan
nyt.

[muokattu 24.9.2002 20:45]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Defiz

Posts: 717

#33 • • Defiz
Mitäs puuhastelet?

Siis opiskelen ja teen kaikkee outoo.. joskus pitää vedellä ennen ruokatuntia että uskoo jättää rauhaan...*häh*

[muokattu 24.9.2002 21:01]

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Dragonfly

Posts: 542

#34 • • Dragonfly Mariarawr
mä oon viimestä vuotta lukios :=:) minkä jälkeen pitäs yrittää ttkk:hon.. *huom. yrittää* ^_^
dj:nä oon ollu viitisen vuotta, eka freelancerina, sit firmas ja freelancerina, sit taas freelancerina ja nyt taas firmassa, mutta ei freelancerina :=:p aika hubaa

--
Uguu~

Hexa

Posts: 98

#35 • • Hexa Toimittaja
Mielenkiintost kyl lukee mitä porukka dusailee ns. siviilis.. *hymy*

Ite puuhastelen päivisin myyjänä eräässä elektroniikka liikkees (ei siis mistään kodinkoneist kuitenkaan oo kyse..) ja noh nykyjään sit illat tuppaa menee sit säätäes pientä projektii media alalla...

Ja aina sit ku kerkii, eli hyvin harvoin, käyn harjotus vastustajana pelaamas sulkapalloo..

Eihän tää 24h oikeen koskaan oo siis riittänykään...

--
24 / 7

TanyaK

Posts: 745

#36 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Tres:

Tanya: viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..[/i]

No jaa, olen mäkin ollut ensin kouluavustajana ala-asteella
ja sittemmin hoitanut opettajan sijaisuuksia ko. ala-asteella
(lähinnä musiikin ja kuvaamataidon tunteja), eipä sitäkään
moni uskoisi *iloinen*

Joo, no toistaiseksi ei mitään negatiivista oile kuulunut. Mutta kunkyseessä on näinkin pieni kylä ja ilkeät juoru ämmät niin..täytyy kattoo jos osais liikkuu pimeellä niin ettei kukaan huomaa millaiset kuteet tämä tyttö vetää viikon loppuna ylle. Ja luulis niiden olevan jo tottunut siihen että mun vaate kaappi ei oo pelkkää farkkua ja villa paitaa. Eikä se varmaan tee ihmisestä huonompaa työntekijää jos viikonloppuisin juhlii!!??
*nauraa*
Avatar
#37 • • Pirpeli Guest
Tanya:

Tres:Tanya: viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..[/i]

No jaa, olen mäkin ollut ensin kouluavustajana ala-asteella
ja sittemmin hoitanut opettajan sijaisuuksia ko. ala-asteella
(lähinnä musiikin ja kuvaamataidon tunteja), eipä sitäkään
moni uskoisi *iloinen* Joo, no toistaiseksi ei mitään negatiivista oile kuulunut. Mutta kunkyseessä on näinkin pieni kylä ja ilkeät juoru ämmät niin..täytyy kattoo jos osais liikkuu pimeellä niin ettei kukaan huomaa millaiset kuteet tämä tyttö vetää viikon loppuna ylle. Ja luulis niiden olevan jo tottunut siihen että mun vaate kaappi ei oo pelkkää farkkua ja villa paitaa. Eikä se varmaan tee ihmisestä huonompaa työntekijää jos viikonloppuisin juhlii!!??
*nauraa*


Arvatkaa vaan tuleeko mieleen, että saako nuoriso-ohjaaja olla sellainen kun olen?????*vink*Useasti sitä mietitään, kavereiden ja jopa talon nuorten kanssa. Ollaa tultu siihen tulokseen, että VARMASTI SAA*nauru* Vapaa-aika on vapaa-aikaa, ja se ei muuksi muutu. On ihanaa välillä heittää kaikki perinteiset pukeutumis- ja käyttäytymissäännöt nurkkaan ja antaa palaa!
Avatar
#38 • • nipa Guest
legoinsinöörin opintojen ohella teen iltatöinä astronautin
hommia. todella tylsää arkea siis. *uuh*
Duris

Posts: 677

#39 • • Duris lil L
Must tuleeki tradenomi...
kolme ja puol vuotta pitäis jaksaa opiskella..
kyl kai tää täst...

vaihtoonki kai lähen sit jossai vaihees...
jänskää :)

hitosti on kaikkee koulutehtävii, mut saapahan ainaki hyvän koulutuksen
*hymy*

--
*pupu*

Susu

Posts: 1,077

#40 • • Susu The Nasu
siis tällä hetkellä duunissa.... perjantain dreams hieman vielä aiheuttaa pientä väsymystä, mutta työt on hoidettava..*pahis*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce