Mitäs puuhastelet?

156 posts, 8 pages, 36,723 views

Panfobia

Posts: 521

#61 • • Panfobia
Unity(f):

en kyllä usko et pääsen kun on huulilävistys...



Tosta pitää sanoo, että mun mielestä tää työnantajien suhtautuminen lävistettyihin ihmisiin on kyllä ihan liian epäluulosta. Tai no ymmärränhän mä kyllä, että niitten pitää ajatella asiakkaita [jotka kaikki ei ehkä suvaitse lävistyksiä] ja sitä kautta tulojaan, mutta kyllähän niiden pitäisi ymmärtää että saa sen korun siitä reiästä poiskin...

Mä oon alkanu työhaastatteluissa ottaan korun pois huulesta ja sitten vasta kysyn, että saaks pitää lävistyskoruja jos saan paikan. Myönnytys konservatiivisuudelle. Harmittaa, mutta ei voi mitn, jostain se on töitä ja rahaa saatava. *hymy*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#62 • • Katrina
Toi "emme ota töihin lävistettyjä" ideologia on ihan perseestä. varsinkin kun sitä kytätään vaan haastattelussa. Myöhemmin on ihan sama vaikka olisi alasti... No ehkä vähän kärjistettyä, mutta löysitte toivottavasti pointin.
Shatter Sound

Posts: 164

#63 • • Shatter Sound Mastermind
Toistaseks opiskelen sähkö/atk alaa,käyn töissä.
vapaa ajalla teen musiikia fl3.(jotai) ja reasonil,käyn bileis jne..*ökkö*

--
at the edge of infinity

terrae

Posts: 454

#64 • • terrae
Luen mediatekniikkaa Lahdessa.
Illat teen hommia Möbeltecille tai harrastan taekwondoa, kuuntelen musiikkia, värkkään tietokoneella, biletän. *hih*

*pupu*
Syder

Posts: 2,255

#65 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Olen. Vai olenko?

--
Divida et impera.

UnityF

Posts: 15,721

#66 • • UnityF joo just se
kuka tietää... kuka kertoo...*täh*
Caro_79

Posts: 237

#67 • • Caro_79
Heips!

Olen toiminut kohta kolme vuotta atk-tukihenkilönä Fujitsulla.
Valmistuin noin reilu kuukausi sitten tietokoneasentajaksi.
Avatar
#68 • • emppu Guest
Opiskelija HELIA:ssa. Ihme ja kumma.*täh*
Late

Posts: 3,441

#69 • • Late team Lasse
Tällä hetkellä olen duunissa, asema= myyntineuvotelija.
Toivon mukaan jossain vaiheessa ois mahikset edetä täältä myymälästä tuonne korkeammalle. *vink*

Semmosta....

[muokattu 5.5.2003 10:28]
KeijoK

Posts: 1,495

#70 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Tällä sekunnilla koitan ottaa selkoa helvetingeneraattorista nimeltään JBuilder ja voin ketoa että en ymmärrä hevonpaskaakaan koko laitoksesta *nauraa*
*pelle*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

trance(f)

Posts: 976

#71 • • trance(f) metsäkeiju
TanyaK:

Jees, mua kiinnostaa hirveästi että mitä te ihmiset teette töiksenne tai mitä opiskelette. Nimittäin ei ihan heti tulis mieleen sitäkään että ihminen (tässä tapauksessa minä) viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..näin ainakin asia tulkittaisiin jos siitä vanhemmat tietäisi*nauraa*

Eli kertokaa siitä arkiminästä!!

ai niin olenhan minä aerobicohjaajakin! jippii!

[muokattu 24.9.2002 14:39]



täältä tulee kyl sit kans yllätyksenä että työskentelen 1-3v. lasten kanssa!!!oon päiväkodissa töissä!!!(viel vähän nuorempii ku sun "muksut" *nauru**nauru**nauru*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#72 • • Lost-Soul los pallos
Kai sitä vois vähän paljastella... Eli oon leikin työntekijää yhellä teleoperaattorilla, enkä opiskele mitään. Yritys olis kai päästä opiskelemaan, mutta ei silläkään vielä ole mikään kiire.. Eli oon aika nolla.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

remotion

Posts: 5,283

#73 • • remotion nostatus guru
syön juon nukun käyn wessas... nojoo.

tietotekniikan/-liikenteenperustutkinto ja yo-toditus takataskussa, nyt oon vakiintunu töihin maanrakennusliikkeeseen "IT-vastaavaksi" ja aamusin haen postit ja avaan laskut sille horoäpärälle (pahastisanottu mut minkäs teet) joka sattuu olemaan laskuttaja ja sattuu myös olemaan toimitusjohtajan vaimo, joten minkäs teet. *dissaa*

Mut muuten tuleekin sit tehtyy niin paljon kaikkee et en sitä tänne jaksa kirjottaa, musaa, djblaablaata, sporttailuu, biletystä, kavereita, uskonnollisia asioita, matkusteluu, oikeestaan aika paljon kaikkee...

Viimeks kävin Dominikaanisis sitten Thaimaassa, kesälomalla ois tarkotus lähtee Tanskaan ja Espanjaan, sekä hengailla kavereitten kanssa ja ottaa kumivene jonnekkin keskelle järvee ja nauttia kesästä joka on liian lyhyt! *iloinen*
seollaQ77

Posts: 299

#74 • • seollaQ77 sauvasekoitin
keittiöhommia tulee väsäiltyä ja ainut urheilu harrastus tällä hetkellä rullaluistimilla meno, mutta suurin osa ajastani kuluu myös bileissä käymiseen.*ökkö*
Uhuu

Posts: 844

#75 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
ikiteekkari......

-tupsulakkiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Akrobaatti

Posts: 330

#76 • • Akrobaatti
Kuuntelen E-nrg:in settii, kirjottelen klubitukseen ja pelaan yht online netti pelii*iloinen*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#77 • • Akrobaatti
Deimos Zero:

Kuuntelen E-nrg:in settii, kirjottelen klubitukseen ja pelaan yht online netti pelii*iloinen*



Siis tällä hetkellä*nauru*

--
Hip Hop For Life

avb

Posts: 1,003

#78 • • avb - Sylvester -
Yritän epätoivoiseti laittaa kuvia nettiin mut ei niin ei*dissaa*
Henna

Posts: 4,965

#79 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Cera:

ohoh. tulipa fiilis et oon mitätön ja voisin mennä takas kouluu*justjoo*

oon tarhas töissä



Et oo!! Mäki oon tarhas duunis, kielikylpy sellaisessa. Opetetaa ruotsii suomenkielisille muksuille!
00000

Posts: 176

#80 • • 00000
Koulussa sitä ollaan ja opitaan paljon. okkou aivot ylikuormittuuu aAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaarg*voiei*