Mitäs puuhastelet?

156 posts, 8 pages, 36,181 views

TanyaK

Posts: 745

#1 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jees, mua kiinnostaa hirveästi että mitä te ihmiset teette töiksenne tai mitä opiskelette. Nimittäin ei ihan heti tulis mieleen sitäkään että ihminen (tässä tapauksessa minä) viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..näin ainakin asia tulkittaisiin jos siitä vanhemmat tietäisi*nauraa*

Eli kertokaa siitä arkiminästä!!

ai niin olenhan minä aerobicohjaajakin! jippii!

[muokattu 24.9.2002 14:39]
TanyaK

Posts: 745

#2 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Pengo:

WOU!!! Ensimmäinen rohkea ihminen! Onneksi olkoon olet juuri voittanut kaksi kahvipakettia!!


*plur*
illusion

Posts: 1,061

#3 • • illusion team-sauna :D
Ensin peruskoulu, sit ammatti koulun kone ja metalli alan linja tuli suoritettua! amattikoulusta suoraan töihin, jäi sen kesän lomat pitämättä, samassa työpaikassa on tullu 6 vuotta töitä tehtyä! ja ei pidä tietenkään unohtaa BILEITÄ.

*heiii*
Janne

Posts: 1,330

#4 • • Janne kipee ukkeli
Kaikkee sitä tulee kirjoiteltua kännipäishään, kehe hehe.

Nuorna miehenä pakkailin vihanneksia. Sit mä päätin, että ne hommat saa jäädä, vaikka pitäisi vaivata kuinka päätään koulussa. Nykyään on siisti sisätyö, ja fiksut duunikaverit.

[muokattu 31.8.2002 10:25]
Avatar
#5 • • yana Guest
<tämä viesti on siirretty lähitulevaisuuteen. olkaa hyvä ja siirtykää seuraavaan viestiin>

[muokattu 31.8.2002 04:38]
TanyaK

Posts: 745

#6 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana8000:
Tais olla mieli suht sumeena tohon aikaan kun ei irronnut sen enempää juttua.. *hymy*
Avatar
#7 • • yana Guest
Tanya:

yana8000:
Tais olla mieli suht sumeena tohon aikaan kun ei irronnut sen enempää juttua.. *hymy*



oli sen verran korkee lentosta tekstii et ajattelin siistii sitä myöhemmin :D
TanyaK

Posts: 745

#8 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana8000:
Mitä turhaan kainostelet. Mä olen jotenkin tottunut jo kuulemaan sun suusta aika häröjäkin juttuja. Anna sen kaiken valua näppäimille sun sydämestä. Älä turhaan pidättele mitä mielessäs liikkuu!! Tai no ok. Ihan klubitus yhteisön hyväksi olisi ainakin paras laittaa varoitus EI HERKKÄHERMOISILLE! Susta kun ei koskaan tiedä..
Emmekai halua vaarantaa viattomien mielenterveyttä.

Hittolainen se flunssa on jo lähtemässä pois..täytyy varmaan käydä roskikset läpi jos jokunen räkäliina löytyisi.
Sais sit ton meidän flunssaprojektin käyntiin tässä jossain vaiheessa.Tosin sitä lammasta on vaikea löytää se pääsi karkaamaan takaovesta. Viimeinen juoru kertoo että se on nähty kiipeämässä näsinneulassa..
Tiedä häntä*täh*
cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
..mä olen ehtinyt kokeilemaan jos jonkinlaista koulua *nauru*
..peruskoulun jälkeen menin lukioon, jaksoin siellä puoli vuotta. olin vuoden tekemättä mitään (kävin jotain kuvataiteen kursseja ja ohjasin junnuille tanssitunteja).
jossain vaiheessa valuin kauppaopistoon vanhempien painostuksesta. tällä kertaa jaksoin reilun vuoden.
olin puoli vuotta töissä messukeskuksessa - välillä useammin ja välillä harvemmin.
Tänä syksynä sitten pääsyin opiskelemaan kauneudenhoitoalaa ja joskus kolmen vuoden kuluttua tulisi valmistua kosmetologiksi. tällä kertaa tuntuu että olen oikealla alalla ja aion loppuun asti sinnitellä *heiii*
töissä käyn edelleen silloin tällöin messukeskuksella tienatakseni muutaman lisälatingin elämiseen *joo**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#10 • • Kirsikka Guest
Mä olen lukiossa neljättä vuotta, keväällä pitäis saada lakki päähän =) Iltaisin käyn Scandinavian Telemarketing OY nimisessa paikassa töissä, teen puhelinhaastatteluja.. ah ihanuutta... lukion jälkeen ois tarkoitus lähteä opiskelemaan viestintää.. että semmosta.
hallucinogen

Posts: 8,190

#11 • • hallucinogen Edain
peruskoulun jälkeen tuli mentyyn amikseen ja sähkölle, siellä sitten maleksittiin kolme vuotta ja käteen jäi kourallinen paskaa *hih*
no juu sen jälkeen lähettiin ammattikorkeeseen lukeen tietotekniikkaa mut laiskuu ja suomalainen juomakulttuuri lopetti suht nopeeseen sen koulun, nokestihän se huimat 2kk =) nyt sitten ollaan s-marketissa töissä ja pikkasen pitäs säästää rahaa ens syksyyn jolloin olis tarkotus mennä lukemaan liiketaloutta *plur*

--
pikku-*possu*

Susu

Posts: 1,077

#12 • • Susu The Nasu
valmistun bioanalyytikoksi kuukauden sisällä... ihanaa sitten on jostain koulusta paperit. Teen vakituisesti kuitenkin jo alan töitä... siinä sivussä mäkätän, kiukuttelen, hymyilen, biletän ja hoidan muutkin velvollisuuteni....*ankka*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Janne

Posts: 1,330

#13 • • Janne kipee ukkeli
Nyt alkoi kiinnostamaan. Mitä bioanalyytikko tekee? Meetsä johonkin metsikköön ja analysoit koko ekosysteemin, vai?
anco

Posts: 201

#14 • • anco
Pitää nyt kantaa oma korteni kekoon, ja avautua:

Tein pitkään nuorena jannuna mitä mielenkiintoisempia keikkaduuneja: Mainosten jakoa --> Puutarhan kaikki ruumiilliset hommat --> Varasto duunia Vartaalla jne. jne.

Näistä duuneista opin, että tälläinen ei sovi minulle ja nyt olenkin ollut viimeiset 6 vuotta siisteissä toimistoduuneissa. Onhan toimistoduunissakin omat huonot puolensa, mutta istun mieluummin ilmastoidussa toimistossa plattarissa surffailen, mitä jaa fillarilla mainoksia omakotitalo -alueella vesi sateessa.. =D

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Katrina

Posts: 605

#15 • • Katrina
Juuri aloitin työt R-kioskin tätinä... *nauraa*
Viime vuosi kului miettien, että mikäköhän se mahtaisi kaltaiselleni kiltille tytölle olla se oikea opiskelu paikka ja päädyin Helsingin teologiseen tiedekuntaan. Tuleva pappistätinne! *ökkö*
hallucinogen

Posts: 8,190

#16 • • hallucinogen Edain
katrina, en ois ihan heti aatellu et susta tulee pappi
*nauraa*

--
pikku-*possu*

Pan

Posts: 140

#17 • • Pan
Katrina:

päädyin Helsingin teologiseen tiedekuntaan. Tuleva pappistätinne! *ökkö*



Herra siunaa! *häh*
Toi kuulostaa kiinostavalta. Eivät kyllä taida päästää mua tonne, kun oon tämmönen kastamaton pakana.

Peruskoulun jälkeen lukioon. Lukion jälkeen sivariksi, jota suoritan tällähetkellä kansallisarkistossa digitoijana *nukkuu*(32aamua *heiii*)

Ens syksynä Helsingin tai Turun yliopistoon lukemaan arkeologiaa.(Tää on jo AIVAN varma juttu *joo*)
Eli ens talvi ja kevät menee kirjastossa pääsykokeisiin lukiessa.

Turha sitä on ihmiset hötkyillä, jos ei heti lukion/amikse jälkeen sopivaa jatkokoulua löydykkään. Kyllä se JUTTU jossain vaiheessa löytyy.


Äitiäni lainaillen: Kyllä asiat aina lutviutuu.

--
Positiivinen pakana

Mice

Posts: 402

#18 • • Mice .: unique :.
...eihän kukaan satu työskentelemään Lorealilla täällä hkissä? *nauru*
Jos joku on niin ilmoittautukoon.. Mä hukkasin yhden ihmisen numeron jonka tapasin viime la-yönä.. *suru*

..ja mitä mä teen, noh noksulla pikkupomona.. eh..

--
This won\'t hurt, I promise..

Katrina

Posts: 605

#19 • • Katrina
hallucinogen:

katrina, en ois ihan heti aatellu et susta tulee pappi
*nauraa*



No ehkä musta ei tule pappia...
*uuh*
Mutta voihan musta tulla vaikka uskonnonopettaja. Eikö me kaikki aina rakastettu uskonnontunteja?
She

Posts: 717

#20 • • She
Pk, Yo, ja toivottavasti tässä jossain tulevaisuudessa valmistun kaupalliselle alalle.... Noh. Yritys on kova....=) Kerrottakoon myöhemmin kuinka onnistuu...*ökkö*