mutta sanotaan nyt näin et se oli tunti jolla viihdyin vähiten :)
luen kyllä uskonnosta paljon ja varsinkin islamilainen kulttuuri kiinnostaa mutta ihan toisesta syystä kuin se ,että uskoisin
156 posts, 8 pages, 38,017 views
Mice:
..ja mitä mä teen, noh noksulla pikkupomona.. eh..
Mikä on Noksu?
Nyt alkoi kiinnostamaan. Mitä bioanalyytikko tekee? Meetsä johonkin metsikköön ja analysoit koko ekosysteemin, vai?
viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..[/i]
Joo, no toistaiseksi ei mitään negatiivista oile kuulunut. Mutta kunkyseessä on näinkin pieni kylä ja ilkeät juoru ämmät niin..täytyy kattoo jos osais liikkuu pimeellä niin ettei kukaan huomaa millaiset kuteet tämä tyttö vetää viikon loppuna ylle. Ja luulis niiden olevan jo tottunut siihen että mun vaate kaappi ei oo pelkkää farkkua ja villa paitaa. Eikä se varmaan tee ihmisestä huonompaa työntekijää jos viikonloppuisin juhlii!!??Tanya: viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..[/i]
No jaa, olen mäkin ollut ensin kouluavustajana ala-asteella
ja sittemmin hoitanut opettajan sijaisuuksia ko. ala-asteella
(lähinnä musiikin ja kuvaamataidon tunteja), eipä sitäkään
moni uskoisi
Tres:Tanya: viettää viikot koulunkäyntiavustajana ala-asteella ja yrittää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille kun kuitenkin viikonloppuina "riehuu" syntisissä bileissä..[/i]
No jaa, olen mäkin ollut ensin kouluavustajana ala-asteella
ja sittemmin hoitanut opettajan sijaisuuksia ko. ala-asteella
(lähinnä musiikin ja kuvaamataidon tunteja), eipä sitäkään
moni uskoisi Joo, no toistaiseksi ei mitään negatiivista oile kuulunut. Mutta kunkyseessä on näinkin pieni kylä ja ilkeät juoru ämmät niin..täytyy kattoo jos osais liikkuu pimeellä niin ettei kukaan huomaa millaiset kuteet tämä tyttö vetää viikon loppuna ylle. Ja luulis niiden olevan jo tottunut siihen että mun vaate kaappi ei oo pelkkää farkkua ja villa paitaa. Eikä se varmaan tee ihmisestä huonompaa työntekijää jos viikonloppuisin juhlii!!??
*nauraa*