Mitäs puuhastelet?

156 posts, 8 pages, 37,976 views

iriil

#101 • • iriil
Opiskelen viestintää ensimmäistä vuotta Joensuussa. Ennen tätä olin liukuhihnatyöläinen elektroniikkatehatilla vuokrahenkilönä (= ei mitään oikeuksia valittaa yhtään mistään ja voidaan potkia pihalle heti kun menee vähänkin huonommin ja ottaa takasin kun huvittaa). Viikonloppuisin käyn baariessa aiheuttamassa hämmennystä joidenkin ihmisten ajatuksin ylipirteällä käytökselläni, joka johtuu vain energiajuomista *nauru*
Nalatsu

#102 • • Nalatsu naarasleijona
olen ostoreskontranhoitajana eräässä vakuutusyhtiössä.

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Zimeon

#103 • • Zimeon
Istun tunnilla ja kuuntelen opettajan selityksiä *ding*
micqo

#104 • • micqo
Bisneksiä,bisneksiä *hih*
NiMo

#105 • • NiMo PolkkaPuppe
viimeistä vuotta lukiossa mennään. ei ole enää montaa aamua jolloin pitää nousta. *jiihaa* lukion jälkeen on vähän asiat auki. armeija houkuttelee.. *hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

nomic

#106 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Edit:
Datanomiiii *blush*
henkkat

#107 • • henkkat
alamaailman hommia..*nauru*
Unik

#108 • • Unik
vittuuks se sulle kuuluu?!
Tiikerriii

#109 • • Tiikerriii Tj
oman yrityksen parissa tällähetkellä.....

--
RÄYH!!!!

Epailija

#110 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Viides vuosi fysiikanopiskelijana HY:llä menossa, tosin tällä hetkellä ollaan vaihdossa lahden toisella puolella. Vapaa-aika kuluu pitkälti tanssiessa. Ennen reissua ehdin olla H&M:llä töissä myyjänä (extrana) viitisen kuukautta, mutta täällä en ole vielä innostunut hakemaan töitä. Eipä juuri muuta. Terkkuja äidille.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Translucide

#111 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Ranskaa väännän täällä Huitsinnevadassa vielä jouluun asti. Siitä eteenpäin kieli pääsee tosi koetukselle aidossa ympäristössään *hikoil*
*Bixxx*

#112 • • *Bixxx*
Teinpä juuri 5.-6.luokkalaisille todistukset *igor*

--
***TIIKERI***

S-T

#113 • • S-T Pieni
Mä istun arkisin tässä mun tietokoneen äärellä selaillen klubitusta ja muutamia muita sivustoja... Eli siis oikeesti opiskelen kemiaa HY:ssa toista vuotta tarkoituksena joskus tulevaisuudessa valmistua kemian, tietojenkäsittelyn ja biologian (tai fysiikan, en oikeen osaa valita) aineenopettajaksi. Niin ja tulee musta kai myös kemisti pätevyydeltäni, mutta haluan tosiaan opettajaksi.

Vapaa-aika kuluu sitten tosiaan tässä konella, kolmisen kertaa viikossa punttisalilla ja satunnainen määrä kertoja viikossa (yleensä 2-4) tanssitunneilla yms. Ja teen mä välillä kai jotain muutakin... *ding*

--
Pieni on kaunista.

John

#114 • • John Lauma

mayah:
---
S-T:
kemian, tietojenkäsittelyn ja biologian (tai fysiikan, en oikeen osaa valita)

---

Just kaikki mun lemppari-aineet!! Taidan tulla sun luokalles sitte, ku oot valmis *hali*

Lisätään tohon farmasiakin, niin on ihan hyvä paketti kasassa... ;)

--
Fancy some cheese, Gromit?

Epailija

#115 • • Epailija Physicist, 2nd class.

S-T:
...tai fysiikan...

She lives! SHE LIVES!

*muhaha*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kilobitti

#116 • • kilobitti 1-2-3 techno
keväällä toivottavasti maisteri*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

S-T

#117 • • S-T Pieni

mayah:
Just kaikki mun lemppari-aineet!! Taidan tulla sun luokalles sitte, ku oot valmis *hali*

Tervetuloa vaan, hyviä numeroita saa tuomalla omenan (tai mahdollisimman paljon ruokaa ylipäänsä) kouluun *iloinen*

--
Pieni on kaunista.

JustinSan

#118 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Oon tokavimppaa viikkoa noksulla duunissa eli tammikuun alusta lähtien työtön *ding*
Sitten pitäisikin vissiin alkaa pänttäämään / kertaamaan yläasteen ja lukion biologian ja kemian opintoja, tarkoitus kun olisi pyrkiä häslingin y-lipastoon biologiaa l. limnologiaa opiskelemaan *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

AnssiV

#120 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Ajan Transpointilla rekkaa... ..totesin vaan tolppa-apinoinnin jälkeen että tää on mun juttu, ei todellakaan niitä vittumaisimpia työnantajia eikä ihan sitä mitä yleensä tuo touhu tuolla kuljetusalalla on.. ja ku valtio omistaa ainakin osan (ellei kokonaan) kun en ole ihan varma niin ainakin työaikalainsäädännöstä sun muista jutuista ainaskin pidetään kiinni, ja se on tosi tosi hyvä.