Mitäs puuhastelet?

156 posts, 8 pages, 37,925 views

HzO

#41 • • HzO 9mm burana auttaa
Jeps kemmaa luen yliopistossa*justjoo* ei ole lähteny oikein rullaamaan fil maist ehkä 8 vuoden päästä joten ei kiireitä*nauru*

Mut seuraavana keväänä olisi tarkoitus lähtee kosovoon, nytkin olisin siellä ellen olisi tehnyt sitä virhettä että lähdin opiskelee.*dissaa* suututtaa

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Panfobia

#42 • • Panfobia
duracell-pupu:

Must tuleeki tradenomi...
kolme ja puol vuotta pitäis jaksaa opiskella..
kyl kai tää täst...

No siinä tapauksessa meillähän on jotain yhteistä. *hymy*

Tosin mä toivottavasti vaihdan koulua ja alaa jo ens syksynä...

--
*sydän*

#43 • • Dorka Guest
Peruskoulun jälkeen kävin amista ja lukiota yhtä aikaa tietoliikenne linjalla. Se oli tylsää ja enkä oppinu mitään uutta järkevää mitä tolta "linjalta" hain joten se loppu vuoden jälkeen.

Sen jälkeen muutin japaniin 3 vuodeks missä olin japanilaisessa rakennusfirmassa tekemässä tietokoneanimaatioita miten taloja rakennettaan...

Muutin suomeen takasin ja perustin oman firman, Digine jossa sit teen tietokantajärjestelmiä yms. mut teen vieläkin välillä tietokoneanimaatioita...

Sit firman puitteissa käyn aika monissa isoissa firmoissa korjaamassa verkkojärjestelmiä yms. yhden turvallisuusalan firman puolesta.
#44 • • Cera Guest
ohoh. tulipa fiilis et oon mitätön ja voisin mennä takas kouluu*justjoo*

oon tarhas töissä
Katrina

#45 • • Katrina
Cee:

ohoh. tulipa fiilis et oon mitätön ja voisin mennä takas kouluu*justjoo*

oon tarhas töissä

Tarhantätejä tarvitaan aina!
*joo*
Hexa

#46 • • Hexa Toimittaja
Dorka:

Peruskoulun jälkeen kävin amista ja lukiota yhtä aikaa tietoliikenne linjalla. Se oli tylsää ja enkä oppinu mitään uutta järkevää mitä tolta "linjalta" hain joten se loppu vuoden jälkeen.

Sen jälkeen muutin japaniin 3 vuodeks missä olin japanilaisessa rakennusfirmassa tekemässä tietokoneanimaatioita miten taloja rakennettaan...

Muutin suomeen takasin ja perustin oman firman, Digine jossa sit teen tietokantajärjestelmiä yms. mut teen vieläkin välillä tietokoneanimaatioita...

Sit firman puitteissa käyn aika monissa isoissa firmoissa korjaamassa verkkojärjestelmiä yms. yhden turvallisuusalan firman puolesta.

Olipas tutun kuulonen tarina.. Tosin aika kauniiksi siistitty versio.. *vink*

Nojoo, vois sitä sit olla hiljaaki joskus.. *justjoo* Mut niinku tohtori mut tuntee..

--
24 / 7

#47 • • hyperventilaatio Guest
Tällä hetkellä opiskelen Helsingin Ammattikorkeakoulussa sähkötekniikkaa. Aika heikkoa. Kait tää tästä.*justjoo*
2000

#48 • • 2000 Opetuslapsi
Itsetutkiskelun paikka...
Pienenä aina ajattelin, että minusta tulee ainakin toooosi iso.
Hyvin meni, hukkapätkä!

Töissä ollaan, koululle ei koskaan ollut oikein tarpeeksi aikaa, mutta nyttemmin on taas todistettu, että kyllä ilman kouluakin voi ihan kelvollisen duunin joskus saada.
Vantaalle asti joudun joka aamu ajamaan.... ja kravatti kaulassa *eiei*

--
2 nasty 4 U

Dragonfly

#49 • • Dragonfly Mariarawr
musta piti tulla näyttelijä tai jotain vastaavaa mutta yritän nyt kovasti tulla insinööriksi :=:) *herättää hilpeyttä yleisössä vai?* esiintymiset jää viikonlopuille :=:p

--
Uguu~

ilarip

#50 • • ilarip
Katrina:

Juuri aloitin työt R-kioskin tätinä... *nauraa*
Viime vuosi kului miettien, että mikäköhän se mahtaisi kaltaiselleni kiltille tytölle olla se oikea opiskelu paikka ja päädyin Helsingin teologiseen tiedekuntaan. Tuleva pappistätinne! *ökkö*

tulee aika hehkee pappi :o
HzO

#51 • • HzO 9mm burana auttaa
Opiskelu on kyllä suht ahistavaa. Pitää asuu aivan liian ahtaasti, syödä mitä sattuu. Rahaa ei ole eikä tule. Ei näin. tekis kyllä mieli mennä töihin ja saada edes siedettävä elintaso. *uuh*

Ja sitten joskus jos saa akateemisen tutkinnon niin ei se nyt niin paljoa lämmitä että jaksais kärsii sen mitä sen saamiseen tarvitaan *justjoo*

Nyt tuntuu tältä mutta huomenna ehkä toisin*piis*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Katrina

#52 • • Katrina
Lightsi:

Katrina:Juuri aloitin työt R-kioskin tätinä... *nauraa*
Viime vuosi kului miettien, että mikäköhän se mahtaisi kaltaiselleni kiltille tytölle olla se oikea opiskelu paikka ja päädyin Helsingin teologiseen tiedekuntaan. Tuleva pappistätinne! *ökkö*

tulee aika hehkee pappi :o

Silmäniloa kirkollisiin toimituksiin... No ei kai. Kiitokset kauniista kohteliaisuudesta!
*pihkassa*
limE

#53 • • limE sex is my fuel
Minä? *iloinen*

Minä käyn ruotsinkielistä Kauppakorkeakoulua... *pahis*

Eli noin sanottu, siis ei mun mielestä, "Pappa betalar, bättre folk" *eiei**eiei**eiei**eiei*

Eli HANKEN vielä pari vuotta... Noin 5-10 vuotta riippuen vähän bileistä ja muista menoista... *ding**voiei**täh**häh**hmph**iloinen**iloinen**plur**plur*

Peruskoulu->Lukio->Armeija->Kauppakorkea->Presidentti! *dissaa*

Tää kirjoitettiin siis noin kello 5 yöllä, herätys kahen tunnin päästä! *eiei**poks**poks**poks**poks**poks**eiei*

Vitun koulu! *dissaa*

Kai on pärjättävä!

dooooo...... *ding*

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

Inferno

#54 • • Inferno [Terrorcraft]
Mä olen Järvenpään ja Keravan Hesburgereissa kokkina(*nauru*)ja teen musaa,käyn bileissä,yritän löytää tyttöystävää(*sydän*) ja hengailen kamujen kanssa.Siinä viikot sitten meneekin nopeesti ja tolleen*hymy*.

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Katrina

#55 • • Katrina
Phobos:

Mä olen Järvenpään ja Keravan Hesburgereissa kokkina(*nauru*)ja teen musaa,käyn bileissä,yritän löytää tyttöystävää(*sydän*) ja hengailen kamujen kanssa.Siinä viikot sitten meneekin nopeesti ja tolleen*hymy*.

Minäkin olen joskus ollut kyseisissä paikoissa töissä!
Inferno

#56 • • Inferno [Terrorcraft]
jee,meillä on jotain samaa*sydän**nauraa*

ihan kivoja paikkoja ovat,olitko sillon kun raikku ja tiina alkoivat vetää porukkaa??

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

mixed~thunder

#57 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Automaatiotekniikan perustutkinto handussä tos kevääl,joulun tulis valkonen hattu päähän...
Töissä ihan miten sattuu...
Yritän nauttia elämästä *iloinen*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Katrina

#58 • • Katrina
Phobos:

jee,meillä on jotain samaa*sydän**nauraa*

ihan kivoja paikkoja ovat,olitko sillon kun raikku ja tiina alkoivat vetää porukkaa??

Juu, tuttuja ovat Tiina ja Raikku.
*vink*
skasi

#59 • • skasi
Mitäs minä.. Viel 9 kuukautta, ammuskelen RK:lla, säntäilen pitkin metsiä nollat taulussa, hytisen kylmässä kun kaminaan ei saada tulia, keittelen trangialla jotain "kinkkupastaa banaanilla"*poks* kötöstystä, niin ja lähden Lahteen viikonloppuna. On mahtavaa päästä pois täältä Kajaanista.. *iloinen* Jos vielä bileisiin sais itseään raahattua, nii mikäs sen parempaa..*nauraa* Mut sitte joskus opiskelemaan Ouluun AMK:hon viestintää. Saas nähdä mitä siitä tulee. Toivottavasti jotain kiinnostavaa..*vink*

(edit: meni hieman aluks aiheen vierelle..=

[muokattu 14.10.2002 19:22]

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

UnityF

#60 • • UnityF joo just se
niin siis mä oon opiskellut pkoulun jälkeen rakennusmaalarix ja floristix sit oon ollu myös arabian tehtaalla kuppipuolella väsäämässä kuppeja ja nyt haen myyrmanniin ja uuteen vantaan ikeaan töihin en kyllä usko et pääsen kun on huulilävistys...*iloinen*