Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

2,158 posts, 108 pages, 626,568 views

Chatte

Posts: 4,085

#1742 • • Chatte Team Teknolipat :)
Olen tyytyväinen. Ugh!

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

shapeshifter

Posts: 202

#1744 • • shapeshifter Erikoismies.


kuilun partaalla, 25.4.2009 18:11:
Ai nii VP, aika eeppinen failu se sun postaukses pseudonickillä, meni "valtakunnanperkeleet" ja "shapeshifterit" se8! =DDD



Se, että Anan kanssa ollaan samaa mieltä monesta asiasta on varmasti sulle kova paikka, mutta silti kyseessä on 2 ihan eri ihmistä.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1745 • • kuilu ja kummitus

Valtakunnanperkele, 26.4.2009 14:37:
Wtf, luuletko sä nyt ihan oikeasti että Shapeshifter on mun joku "pseudonicki"? Siis ihan aikuisten oikeasti? Että mä osallistuisin tähän keskusteluun muka niinku salaa ikäänkuin kahtena eri ihmisenä?

Mieti nyt vähän.


Kiva et kerranki annat hyvän neuvon. Ku tsiigaa millasia vainoja sulla on suuresta osaa maailman ihmisiä, ni samat sanat.

Mieti nyt vähän.

Se, et mä uskon noin, ei kuitenkaan ole mitään verrattuna sun saarnaamiis tinahattuvisioihin. Voin toki olla väärässä. Se on meidän ero. Sä et voi olla väärässä. Mä en voi tota tietää ennenku nään sut ja ss'n yhtäaikaa. Vai pitäiskö mun uskoa jotain vain siksi et SÄ sanot niin?

Ja voiko nyt kelata et sulla ei ole tosta mun postauksesta muuta kommentoitavaa? Ku sun tapas "keskustella" on kovinkin tympeä.

Mieti nyt vähän.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1746 • • Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 26.4.2009 20:13:
---
Se, et mä uskon noin, ei kuitenkaan ole mitään verrattuna sun saarnaamiis tinahattuvisioihin. Voin toki olla väärässä. Se on meidän ero. Sä et voi olla väärässä. Mä en voi tota tietää ennenku nään sut ja ss'n yhtäaikaa. Vai pitäiskö mun uskoa jotain vain siksi et SÄ sanot niin?



Ok, mä kieltäydyn uskomasta että sinä, Damien ja REivaaja olette kolme eri ihmistä ennen kuin nään teidät kaikki kolme todistettavasti yhtaikaa.
Avatar
#1747 • • REivaaja Guest

Valtakunnanperkele, 27.4.2009 14:08:
Ok, mä kieltäydyn uskomasta että sinä, Damien ja REivaaja olette kolme eri ihmistä ennen kuin nään teidät kaikki kolme todistettavasti yhtaikaa.



Tuskin edes huomaat.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1748 • • Edited kuilu ja kummitus

Valtakunnanperkele, 27.4.2009 14:08:
Ok, mä kieltäydyn uskomasta että sinä, Damien ja REivaaja olette kolme eri ihmistä ennen kuin nään teidät kaikki kolme todistettavasti yhtaikaa.


=D Voi ku oot lutunen. "No sit mäki ku kert säki." Mut hei, kieltäydy vaan, ihan vapaasti. Kieltäydyt niin paljosta jo muutenkin. Se, että uskot noin, ei kuitenkaan millään tavalla vaikuta mun argumenttien sisältöön.

Sori. Tehtäköön nyt selväksi, että vaikka Ana, shapeshifter tai nolyn olisivatkin yksi ja sama henkilö, niin se ei muuta Anan tai minun argumentointiemme totuusarvoa lainkaan. Se, kuka sanoo, ei ole tärkeää, vaan se, mitä sanotaan. Etkä sä nyt sano oikeastaan mitään, mitä et olisi tässä triidissäkin toistanut lukemattomia kertoja. Etkä myöskään jatka dialogiamme, muutakuin niiltä osin, kuin itsetuntoasi on taas murennettu. Olen pahoillani, että sanoin ajatukseni ääneen.

Mtjoo, olisit edes huomauttanut, että mun väitteeni sinusta ja shapshifteristä (ja nolynistä) on kuitenkin argumentointivirhe, ad hominem, siis jos sillä perustelisin sen, että olet väärässä. En kuitenkaan niin tehnyt, ainoastaan naureskelin sille, että ilmeisesti vastasit reivaajalle ss'ksi rekkaroituneena, vaikka piti olla Valtakunnanpentele. TÄMÄ voi olla vain minun kuvitteluani, mutta sellaisen vaikutelman sain. Enkä siis ollut ainoa, siitä mulle vinkattiin, koska reivaaja ja shapeshifter ovat molemmat mulla noressa. Et muuten ole vieläkää ihmetellyt, että "missä muka näin kävi?" ;D

En muuten ymmärrä, miksi tuollainen seikka olisi edes tärkeää, eikös se ollut niin, että asiat kiistelevät, eivät ihmiset? Eli koitahan nyt niellä ylpeytes, lopeta itsestäs puhuminen, ja vastaa sulle esitettyihin kyssäreihin? Ei tietty ole pakko, mut ainaki antaisit kuvan "asiallisesta keskustelijasta".

Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.

*piruilua* Mut sun edustajakses sopii kyllä hyvin! =P *piruilua*

edit: Ja siis sä kieltäydyt uskomasta, mä myönnän, etten voi tietää. Hienoinen ero, mutta merkitsevä. Eli siis, jos näet mut, damienin ja reivaajan yhtäaikaa, uskot, että emme ole yksi ja sama henkilö, jos taas mä näen sut ja shapshifterin (ja nolynin) yhtäaikaa, mä tiedän ettette ole yksi ja sama henkilö.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1749 • • Edited Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 27.4.2009 14:38:
Mtjoo, olisit edes huomauttanut, että mun väitteeni sinusta ja shapshifteristä (ja nolynistä) on kuitenkin argumentointivirhe, ad hominem, siis jos sillä perustelisin sen, että olet väärässä. En kuitenkaan niin tehnyt, ainoastaan naureskelin sille, että ilmeisesti vastasit reivaajalle ss'ksi rekkaroituneena, vaikka piti olla Valtakunnanpentele. TÄMÄ voi olla vain minun kuvitteluani, mutta sellaisen vaikutelman sain. Enkä siis ollut ainoa, siitä mulle vinkattiin, koska reivaaja ja shapeshifter ovat molemmat mulla noressa. Et muuten ole vieläkää ihmetellyt, että "missä muka näin kävi?" ;D



En ihmetellyt, koska REivaaja on minullakin noressa ja pysyy siellä. En kategorisesti enää vastaa REivaajan viesteihin enkä vastaile ihmisten viesteihin muilla kuin tällä nimimerkillä.

p.s. noi IP-osotteet näkyy tuossa kyllä ihan kaikille. Luuletko, että vaihdan fyysisesti paikkaa jonnekin ihan eri langan päähän aina kun haluan teeskennellä olevani tampereelta?


En muuten ymmärrä, miksi tuollainen seikka olisi edes tärkeää, eikös se ollut niin, että asiat kiistelevät, eivät ihmiset? Eli koitahan nyt niellä ylpeytes, lopeta itsestäs puhuminen, ja vastaa sulle esitettyihin kyssäreihin? Ei tietty ole pakko, mut ainaki antaisit kuvan "asiallisesta keskustelijasta".



No, sinä tämän aloitit. Epäilemällä ääneen, että "vastapuoli" kirjoittaisi kahdella tai kolmella eri nimimerkillä yritetään "vastapuolesta" antaa kuva epämääräisenä sekopäänä, joka käy keskustelua täysin vilpillisin keinoin. Minusta se oli vastaamisen arvoista. Muilta osin tämä aihe tuntuu olevan jo varsin loppuunkaluttu.


Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.



...ja kun juttu on tätä tasoa, niin en usko että tässä keskustelemalla päästään yhtään pidemmälle. Itse en kannattajakorttia lähettänyt, ja minusta on olennaisempaa että Halla-aho säilyttää hyvät välin perussuomalaisiin ainoana tukijapuolueenaan ja lähtee mahdollisesti vaaleihin ensi eduskuntavaaleissa, EU-tasolla Halla-ahon asiat jäävät muun kohinan jalkoihin. Maahanmuuttopolitiikkaa tehdään täällä päässä, ei europarlamentissa.


*piruilua* Mut sun edustajakses sopii kyllä hyvin! =P *piruilua*



Vai niin.


edit: Ja siis sä kieltäydyt uskomasta, mä myönnän, etten voi tietää. Hienoinen ero, mutta merkitsevä. Eli siis, jos näet mut, damienin ja reivaajan yhtäaikaa, uskot, että emme ole yksi ja sama henkilö, jos taas mä näen sut ja shapshifterin (ja nolynin) yhtäaikaa, mä tiedän ettette ole yksi ja sama henkilö.



No se voi olla että pelkkä "kuilun partaalla" on pelkkä harha ja oikeasti yhden nimimerkin takana päivystää kokonainen bussilastillinen ihmisiä, jotka vuorotelleen kierrättävät vastausvuoroa.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1751 • • kuilu ja kummitus

Valtakunnanperkele, 27.4.2009 18:01: p.s. noi IP-osotteet näkyy tuossa kyllä ihan kaikille. Luuletko, että vaihdan fyysisesti paikkaa jonnekin ihan eri langan päähän aina kun haluan teeskennellä olevani tampereelta?


Hmmm, pydeeks ip-osotteesta näkee, et se on tampereelta? Kaho, en tunne tätä atk'ta tarpeeks, ymmärtääkseni tällasta, ni mun on paljon helpomi tehdä tollasia erehdyksiä. Sä oletat, et mä hiffaan nettijudansseit yhtä paljon ku sä tai edes keskiverto käyttäjä, mut se on yhä sun oletukses. Eikä se ole ainoa sun "oletukses", joka haittaa sun argumentointia.

No, sinä tämän aloitit. Epäilemällä ääneen, että "vastapuoli" kirjoittaisi kahdella tai kolmella eri nimimerkillä yritetään "vastapuolesta" antaa kuva epämääräisenä sekopäänä, joka käy keskustelua täysin vilpillisin keinoin. Minusta se oli vastaamisen arvoista.


Se oli pienenpieni osa kokonaisuutta. Sä annat ihan tällä yhdellä nickillä sen saman kuvan, ja sorrut välillä vilpilliseen argumentointiin. Vai onko siis sun mielestä shapshifter "sekopää"?

Muilta osin tämä aihe tuntuu olevan jo varsin loppuunkaluttu.


Totta, välillä tosin tämä unohtuu, puolin ja toisin. Tosin vastausta vaille jääneet kysymyksetkin kertovat sinusta ja ajatuksistasi lähes yhtä paljon, kuin antamasi vastaukset.

mä: Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.

VP: ...ja kun juttu on tätä tasoa, niin en usko että tässä keskustelemalla päästään yhtään pidemmälle.


Hmmm, mitä tarkoitat tuolla "tätä tasoa"? Ite heittelet välillä paljon pahempaa vizailua, ja tohtori Halla-aho itse syyllistyy paljon pahempiin omissa kirjoitteluissaan. Onko Halla-aho itse kritiikin ja poliittisen pilanteon yläpuolella? Onko Halla-ahon piruilu kuitenkin hyvää "keskustelua"?

No se voi olla että pelkkä "kuilun partaalla" on pelkkä harha ja oikeasti yhden nimimerkin takana päivystää kokonainen bussilastillinen ihmisiä, jotka vuorotelleen kierrättävät vastausvuoroa.


Aivan. "Voi olla". Oletko nyt tuota mieltä oikeasti, vai oliko tuo sarkasmia?

Ameeba^, 29.4.2009 00:20:
Tällanen osui silmiin:

Sharia-laki rantautui Britanniaan

http://www.kaleva.fi/plus/juttu794148_page0.htm



Jos molemmat riitaosapuolet hyväksyvät sharia-tuomioistuimen oikeaksi ratkaisupaikaksi, se voi saada välimiesokeuden aseman eikä sen päätöksestä välttämättä voi valittaa perinteisiin tuomioistuimiin.
---
ISC:n [Islamic Sharia Council] mukaan suurin osa tapauksista on vaimojen hakemia avioeroja. Toisinaan hakijat ovat jo eronneet Britannian siviilioikeuksissa, mutta he haluavat uskonnollisen tunnustuksen erolleen voidakseen mennä uudelleen naimisiin.

ISC korostaa, että joissain tapauksissa sharia-tuomioita hakevien kannattaa selvittää myös siviilioikeuden suhtautuminen heidän juttuihinsa.


Itse kylläkin koen, että maassa on oltava yksi laki. Sovittelutuomioistuintenkin tulisi olla sen saman lain mukaisia. Mutta en ala brittejä asiassa neuvomaan.

Tai noh, ihan Anan kiusaks vois tollasen Suomeenkin lanseerata! =D I kid, I kid.

http://lehti.samizdat.info/2009/04/21/3192/

=DDD

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1752 • • Edited Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 29.4.2009 10:57:
---
Hmmm, pydeeks ip-osotteesta näkee, et se on tampereelta? Kaho, en tunne tätä atk'ta tarpeeks, ymmärtääkseni tällasta, ni mun on paljon helpomi tehdä tollasia erehdyksiä. Sä oletat, et mä hiffaan nettijudansseit yhtä paljon ku sä tai edes keskiverto käyttäjä, mut se on yhä sun oletukses. Eikä se ole ainoa sun "oletukses", joka haittaa sun argumentointia.



Hmm, olet netin aktiivikäyttäjä joten oletin, että tiedät mikä on IP-osoite. Se on yksilöivä osoite, jolla tietokoneet erottuvat toisistaan verkossa. Sen alku näkyy tuossa postauksen alareunassa. Jos kirjoittelisin samalta koneelta kahdella eri nimellä, se IP olisi sama.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1753 • • kuilu ja kummitus

Valtakunnanperkele, 29.4.2009 12:21:
Hmm, olet netin aktiivikäyttäjä joten oletin, että tiedät mikä on IP-osoite. Se on yksilöivä osoite, jolla tietokoneet erottuvat toisistaan verkossa. Sen alku näkyy tuossa postauksen alareunassa. Jos kirjoittelisin samalta koneelta kahdella eri nimellä, se IP olisi sama.


No kyl mä tiiän, et mikä on ip-osote, höh, siis et yhel koneel on yks ja sama ip-tunnus. =) MUT näkyyks siitä, et onko Tampereella vai Torniossa? Ja olen ymmärtänyt, että tollanen on helppo kiertää? Vai eikö sellaista ole tapahtunut aiemmin?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1754 • • Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 29.4.2009 12:36:
---
Valtakunnanperkele, 29.4.2009 12:21:
Hmm, olet netin aktiivikäyttäjä joten oletin, että tiedät mikä on IP-osoite. Se on yksilöivä osoite, jolla tietokoneet erottuvat toisistaan verkossa. Sen alku näkyy tuossa postauksen alareunassa. Jos kirjoittelisin samalta koneelta kahdella eri nimellä, se IP olisi sama.
---

No kyl mä tiiän, et mikä on ip-osote, höh, siis et yhel koneel on yks ja sama ip-tunnus. =) MUT näkyyks siitä, et onko Tampereella vai Torniossa? Ja olen ymmärtänyt, että tollanen on helppo kiertää? Vai eikö sellaista ole tapahtunut aiemmin?



No ei se nyt niin helppoa ole, että sitä jaksaisi alkaa puuhastelemaan ihan vaan tän threadin takia.

Ainiin, positiivisia terveisiä naapurista aiheeseen liittyen: http://sydsvenskan.se/malmo/article429062/quotNar-ska-ni-sluta-kasta-sten-pa-ossquot--quotNar-ska-ni-sluta-kalla-oss-apjavlarquot.html

Täällä puhutaan mitä puhutaan ja toisaalla kehitys jatkuu entisellään. Onneksi Homma on kuitenkin niinsanotusti perkeleellisessä nosteessa :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1756 • • Edited Aziz Combat Fighter

random, 29.4.2009 22:33:
Malmössä "nuoriso" aiheuttaa pysyviä ongelmia:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuorison+riehunnasta+on+tullut+pysyv%C3%A4+ongelma+Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135245578155?ref=rss



Joo, Rosengård, rikastumisprosentti yli 90%.

Tänään rosengård, huomenna vuosaari.

edit: Itseasiassa, kaiken mitä tästä threadista voi lukea voi pistää tuon uutisen kontekstiin. Tuo Suomea nykymenolla odottaa. Jos sen vastustaminen on rasismia, niin olkoon sitten niin.
Ozma

Posts: 867

#1757 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

random, 29.4.2009 22:33:
Malmössä "nuoriso" aiheuttaa pysyviä ongelmia:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuorison+riehunnasta+on+tullut+pysyv%C3%A4+ongelma+Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135245578155?ref=rss



Tohon on simppeli ratkasu, kytät palomiesten mukaan kunnon varustein. Yksi kivi lentää ja se otetaan kiinni, heitetään maijan perään ja mätkyt päälle. Vittu mitä neekereitä (käytän neekeri-sanaa ihan valkoihoisistakin kuin muistakin jotka ovat idiootteja). Pitäis saatana saada kepistä jaloille niin ettei vuoteen kävele.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1758 • • Edited kuilu ja kummitus

Valtakunnanperkele, 29.4.2009 12:58: No ei se nyt niin helppoa ole, että sitä jaksaisi alkaa puuhastelemaan ihan vaan tän threadin takia.


Aiemmin olet sanonut, että tässä on kyse isänmaan tulevaisuudesta. Onko tämä nyt puuhastelua vai ei?

Ainiin, positiivisia terveisiä naapurista aiheeseen liittyen: http://sydsvenskan.se/malmo/article429062/quotNar-ska-ni-sluta-kasta-sten-pa-ossquot--quotNar-ska-ni-sluta-kalla-oss-apjavlarquot.html


Hmmm, mikä tuossa on sinusta positiivista? Se, että siinä kuvataan syrjäytymisen tuhonkierrettä, jossa sinäkin olet hyväntahtoisena hölmönä mukana auttamassa?

Vai meniks ruattinkiälen takia jotain nyt ohi? =))) Tuolla siis köyhät riehuu, mut koska sä ite koet olevas köyhä, ni sanot, et "mamut" riehuu.* Et näe ihonvärin ohi. Tetenkään riehuminen ei ole hyväksyttävää, oli mikä tahansa. Kapina ja riehuminen joskus vain osuvat päälleekkäin ihmisten mielissä.

* Joutuu taas alkaa käyttämään oletuksia, koska vaikenet kysymysten edessä, jos harmittaa, soita Puumalaiselle.

Täällä puhutaan mitä puhutaan ja toisaalla kehitys jatkuu entisellään. Onneksi Homma on kuitenkin niinsanotusti perkeleellisessä nosteessa :)


=) No jos teitin foorumia lukee, ni vähän myllertää. JOS Hallis olis saanu sen "moninkertaisen" määrän niitä lappusia, niinku se ilmeisesti luuli, ni totta munassa se olis menny ehdolle. MUT se hiffas viimein, et mikä ero on nettipolleilla ja oikeilla vaaleilla, ja tajus kuinka rujon pienen äänimäärän se ois saanu EU-vaaleissa ja sitä kautta "halla-aholaisuuden" todelliset kannatusluvut olisivat tulleet esiin. PLUS et RKP ois selvinny ku koira veräjästä. Pitäähän Suomen vahvin vähemmistö hoitaa ensin pois tieltä...

Hommassa on rekkaroituneena reilu 2K tyyppiä, viime aikoina lisää ei ole kauheasti tullut, aktiiveja varmaan se muutama kymmenen. Vertaas Klubbariin.., sen takia aiemmin ehdotinkin, et ala sä "moku-kriittisen liikkeen" hahmoksi? Nyt todella punnitaan, että onko "Hommassa" kyse todellisesta liikkeestä vai Halla-ahon hurmoksesta. JOS liikkeenne ehdoin tahdoin roikkuu "Mestarissaan", se ei tule kasvamaan enää merkittävästi. Vertaa vaik sillee, et jos Klubbaris olis vain Orkidea tai Proteus faneja, ni toisiko se jatkuvasti lisää rekkaroitumisia?

Mä veikkaan, et JOS Halla-aho ei lopeta temppuilua, mitä en usko sen kirjoittelun perusteella*, ni eduskuntavaaleihin tultaessa kyse on enää pienestä PS'n marginaaliryhmästä, ellei sit tapahdu jotain kunnon mediapommia, jossa syntisin on joku "mamu" tai "mokuttaja". Soini on kuitenki paljon perussuomalaisempi ku Halla-aho voi ikinä olla. Ja Soini on ammattipoliitikko, populismin asiantuntija. Halla-aho on slaavilaisten kielten asiantuntija ja blogiprofeetta monien kaltaistensa joukossa. Muistan, ku aikoinaan oli suoranainen vitsi, et yliopistolle pääs opiskelemaan varmasti filologiaa tai slaavilaisia kieliä, ku alotuspaikkoja oli enemmän, ku hakijoita.

* Ei taida Halla-aho itsekään tajuta, et mitä 2500 sivua omia mielipiteitä on, nimittäin aikamoinen syväluotaus ihmisen psyykeen... Mut tästä sitten enempi 2011 keväällä! ^_______________^

Ja onhan PS'llä vielä moku-kriittinen ja kansallismielinen ehdokas EU-vaaleissa, belgialainen Freddy van Wonderkrueger.

Freddy: Kokoomukseen puheenjohtaja Jyrki Katainen varoitti ihmisiä äänestämästä EUta vastustavia ehdokkaita. Minä olen jyrkästi EU kriittinen. Jyrkiä harmittaa, jos äänestät minua.


LOL

Siinähän se tuli, "moku-kriittisten" kielipelissä "kriittisyys" tarkoittaa nimenomaan "vastustamista". Eli "moku-kriittisyys" on yleiskielellä "moku-vastaisuutta". Tästä tehdään ero ainoastaan selitettäessä semantiikkaa. Ja tietty toi "Jyrkiä harmittaa" on ehdottomasti paras syy äänestää ketään. Tyypillistä newspeakiä ja poliittista jargonia.

Pudotan PS ennusteen 2011 eduskuntavaaleihin 10%.

Sua Ana muuten ei siis haittaa, vaik PS on vaaliliitossa Kristillisten kanssa, siis hihhuleiden? Ymmärsin, että ajat sekulaaria yhteiskuntaa ja silti sun äänelläs saattaa äärikristitty mennä EU-parlamenttiin?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Kristillisdemokraatit

Kristillisdemokraattien ohjelmassa korostuvat kristinusko politiikan lähtökohtana, perhekeskeisyys sekä vastuullinen vapaus. Puolue esimerkiksi puolustaa perhekäsitystä, jossa avioliitto on ainoastaan miehen ja naisen välinen liitto. Puolue vastustaa homojen ja lesbojen parisuhteiden rekisteröintiä sekä naisparien ja yksinäisten naisten hedelmöityshoitoa.


Ja sä vaadit, et maltilliset muslimit lopettais yhteistyön tollasten ryhmien kanssa välittömästi? Ite siis kaveeraat uusnatsien ja hihhuleiden kanssa???

VP: Tänään rosengård, huomenna vuosaari.

vs

VP: tämä aihe tuntuu olevan jo varsin loppuunkaluttu


Duracellapupu se kuitenkin jaxaa, ja jaxaa, ja jaxaa, ja jaxaa... =DDD En oikein ymmärrä, mihin sä pyrit tolla jankkaamisella, ku iteki ymmärrät, et sulla on vaa luu kädessä? Tajuan, et toisto on propagandan tärkein ase, mut sitä pitäis päästä tekemään ilman kiusallisia sivukommentointeja, ja siis siten, ettei sitä toistoa huomaa kukaan. Tolleen sä houkutat ainoastaan niitä, joihin mantramainen hokeminen uppoaa, pappi saarnaa hyvä uskoisille vääräuskoisista. Vai meneekö se niin, että ne fixuimmat ihmiset reagoivat toistoon ja yksipuolisiin saarnoihin?

Jos sen vastustaminen on rasismia, niin olkoon sitten niin.


Jälleen osoitus vilpillisistä keinoistasi. Haastan sut osoittamaan, et sua on tässä ton takia kutsuttu rasistiks, kuten tuossa implikoit.

Kun ei ole. Rasistiks sua olen sanonut siksi, että täytät rasistin yleisen määritelmän: haluat ihmisille eri kohtelua sen mukaan, mistä ovat kotoisin. Olet kuin tyyppi, joka ei syö lainkaan lihaa, mutta huutaa kovaan ääneen "EN OLE VEGETARISTI! Olen liha-kriittinen!"

Etkä muuten oo vielkää paljastanu nickiäs Hommassa, miksi et?

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsin+piraattipuolue+saamassa+paikan+EU-parlamenttiin/1135245587221

Kummasti siel moku-helvtti Ruattiski kapinointi kanavoituu Piraattipuolueen kannattamiseen, ei Ruotsidemokraattien "moku-kriittisyyteen"...

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

shapeshifter

Posts: 202

#1759 • • shapeshifter Erikoismies.

kuilun partaalla, 27.4.2009 14:38:




Mtjoo, olisit edes huomauttanut, että mun väitteeni sinusta ja shapshifteristä (ja nolynistä) on kuitenkin argumentointivirhe, ad hominem, siis jos sillä perustelisin sen, että olet väärässä. En kuitenkaan niin tehnyt, ainoastaan naureskelin sille, että ilmeisesti vastasit reivaajalle ss'ksi rekkaroituneena, vaikka piti olla Valtakunnanpentele.



a) ad hominem tarkoittaa henkilökohtaisuuksiin menemistä itse keskustelun kohteena olleen asian kustannuksella, enemmän sun toilailut menee ad hoc- kategoriaan *pilknus


TÄMÄ voi olla vain minun kuvitteluani, mutta sellaisen vaikutelman sain. Enkä siis ollut ainoa, siitä mulle vinkattiin, koska reivaaja ja shapeshifter ovat molemmat mulla noressa. Et muuten ole vieläkää ihmetellyt, että "missä muka näin kävi?" ;D



Jepjep, suosittelisin kattomaan vaikka mun ja VP:n viestien kirjoitusasua ja ilmaisutapaa, niissä on aika iso ero.


En muuten ymmärrä, miksi tuollainen seikka olisi edes tärkeää, eikös se ollut niin, että asiat kiistelevät, eivät ihmiset? Eli koitahan nyt niellä ylpeytes, lopeta itsestäs puhuminen, ja vastaa sulle esitettyihin kyssäreihin? Ei tietty ole pakko, mut ainaki antaisit kuvan "asiallisesta keskustelijasta".



Mulle tulee tosta vaahtoamisesta mielleyhtymä johonkin juorulehden toimittajaan, joka ei vaan tajua sanaparia "ei kiitos". Tai toinen vaihtoehto on perustavaa laatua oleva humanisti ja kaiken vastustaja, jolta on vaikkapa evätty sisäänpääsy: Mikään vastaus ei tyydytä kun itseisarvo on asioiden vääntely ja valittaminen.


Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.



Tosta kun ottaa vittuilun pois, niin jäljelle jää välimerkit. Ihan jees



edit: Ja siis sä kieltäydyt uskomasta, mä myönnän, etten voi tietää. Hienoinen ero, mutta merkitsevä. Eli siis, jos näet mut, damienin ja reivaajan yhtäaikaa, uskot, että emme ole yksi ja sama henkilö, jos taas mä näen sut ja shapshifterin (ja nolynin) yhtäaikaa, mä tiedän ettette ole yksi ja sama henkilö.



Voi halleluja mitä saivartelua.


Aiemmin olet sanonut, että tässä on kyse isänmaan tulevaisuudesta. Onko tämä nyt puuhastelua vai ei?



Mun muistaakseni tämä on ihan nettifoorumi. En toki ole Vp, mutta sanompa vain ilmeisen.


Hmmm, mikä tuossa on sinusta positiivista? Se, että siinä kuvataan syrjäytymisen tuhonkierrettä, jossa sinäkin olet hyväntahtoisena hölmönä mukana auttamassa?

Vai meniks ruattinkiälen takia jotain nyt ohi? =))) Tuolla siis köyhät riehuu, mut koska sä ite koet olevas köyhä, ni sanot, et "mamut" riehuu.* Et näe ihonvärin ohi. Tetenkään riehuminen ei ole hyväksyttävää, oli mikä tahansa. Kapina ja riehuminen joskus vain osuvat päälleekkäin ihmisten mielissä.

* Joutuu taas alkaa käyttämään oletuksia, koska vaikenet kysymysten edessä, jos harmittaa, soita Puumalaiselle.



Tuossa on se positiivista, että se toimii oikein hyvänä esimerkkinä, mitä tapahtuu kun rikastusprosentti on riittävä. Sääli paikallisia.

Ja onhan PS'llä vielä moku-kriittinen ja kansallismielinen ehdokas EU-vaaleissa, belgialainen Freddy van Wonderkrueger.



Wonterghem.


Siinähän se tuli, "moku-kriittisten" kielipelissä "kriittisyys" tarkoittaa nimenomaan "vastustamista". Eli "moku-kriittisyys" on yleiskielellä "moku-vastaisuutta". Tästä tehdään ero ainoastaan selitettäessä semantiikkaa. Ja tietty toi "Jyrkiä harmittaa" on ehdottomasti paras syy äänestää ketään. Tyypillistä newspeakiä ja poliittista jargonia.
?



Itseasiassa toi oli harvinaisen hyvä läppä. Ja maahanmuuttopolitiikan tiukentaminen ei ole mitään vastustamista, koska mamut eivät vielä ole, eivätkä koskaan saa olla hallitseva voima.

Ja sä vaadit, et maltilliset muslimit lopettais yhteistyön tollasten ryhmien kanssa välittömästi? Ite siis kaveeraat uusnatsien ja hihhuleiden kanssa???



Tämä on nyt se ad hominem


Jälleen osoitus vilpillisistä keinoistasi. Haastan sut osoittamaan, et sua on tässä ton takia kutsuttu rasistiks, kuten tuossa implikoit.



Voi kiesus, ei voi enempää semantiikaksi mennä.


Kun ei ole. Rasistiks sua olen sanonut siksi, että täytät rasistin yleisen määritelmän: haluat ihmisille eri kohtelua sen mukaan, mistä ovat kotoisin. Olet kuin tyyppi, joka ei syö lainkaan lihaa, mutta huutaa kovaan ääneen "EN OLE VEGETARISTI! Olen liha-kriittinen!"



Tämä on juuri sitä kaikenvastustajien saivartelua, millä ei ole mitään käytännön arvoa, vain huutajan omassa päässä tapahtuva moraalinen voitto. Lähinnä huvittavaa. btw, rasismia ei edelleenkään määritellä asuinpaikan mukaan, vaan ihonvärin tahi "rodun".

"Rasismilla eli rotusyrjinnällä tai rotusorrolla tarkoitetaan ideologiaa tai toimintaa, jossa ihmisten väitetyn rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten piirteiden, tai sanan laajemmassa merkityksessä muutenkin kulttuurin tai etnisen alkuperän erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää."

Nyt voitkin osoittaa, missä täällä on kukaan puhunut rodusta? Ihan disclaimerinä suljen pois lauseen ja sen muunnelmat: "Ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre." Syyn saat päätellä itse.



Etkä muuten oo vielkää paljastanu nickiäs Hommassa, miksi et?



Mikä velvollisuus kenelläkään on paljastaa mitään sulle?
Avatar
#1760 • • REivaaja Guest

shapeshifter, 1.5.2009 13:28:

Tämä on juuri sitä kaikenvastustajien saivartelua, millä ei ole mitään käytännön arvoa, vain huutajan omassa päässä tapahtuva moraalinen voitto. Lähinnä huvittavaa. btw, rasismia ei edelleenkään määritellä asuinpaikan mukaan, vaan ihonvärin tahi "rodun".

"Rasismilla eli rotusyrjinnällä tai rotusorrolla tarkoitetaan ideologiaa tai toimintaa, jossa ihmisten väitetyn rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten piirteiden, tai sanan laajemmassa merkityksessä muutenkin kulttuurin tai etnisen alkuperän erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää."

Nyt voitkin osoittaa, missä täällä on kukaan puhunut rodusta?


Luetko sä ollenkaan sitaatteja?