2,158 posts, 108 pages, 651,759 views
kuilun partaalla, 25.4.2009 18:11:
Ai nii VP, aika eeppinen failu se sun postaukses pseudonickillä, meni "valtakunnanperkeleet" ja "shapeshifterit" se8! =DDD
Valtakunnanperkele, 26.4.2009 14:37:
Wtf, luuletko sä nyt ihan oikeasti että Shapeshifter on mun joku "pseudonicki"? Siis ihan aikuisten oikeasti? Että mä osallistuisin tähän keskusteluun muka niinku salaa ikäänkuin kahtena eri ihmisenä?
Mieti nyt vähän.
kuilun partaalla, 26.4.2009 20:13:
---
Se, et mä uskon noin, ei kuitenkaan ole mitään verrattuna sun saarnaamiis tinahattuvisioihin. Voin toki olla väärässä. Se on meidän ero. Sä et voi olla väärässä. Mä en voi tota tietää ennenku nään sut ja ss'n yhtäaikaa. Vai pitäiskö mun uskoa jotain vain siksi et SÄ sanot niin?
Valtakunnanperkele, 27.4.2009 14:08:
Ok, mä kieltäydyn uskomasta että sinä, Damien ja REivaaja olette kolme eri ihmistä ennen kuin nään teidät kaikki kolme todistettavasti yhtaikaa.
Valtakunnanperkele, 27.4.2009 14:08:
Ok, mä kieltäydyn uskomasta että sinä, Damien ja REivaaja olette kolme eri ihmistä ennen kuin nään teidät kaikki kolme todistettavasti yhtaikaa.
kuilun partaalla, 27.4.2009 14:38:
Mtjoo, olisit edes huomauttanut, että mun väitteeni sinusta ja shapshifteristä (ja nolynistä) on kuitenkin argumentointivirhe, ad hominem, siis jos sillä perustelisin sen, että olet väärässä. En kuitenkaan niin tehnyt, ainoastaan naureskelin sille, että ilmeisesti vastasit reivaajalle ss'ksi rekkaroituneena, vaikka piti olla Valtakunnanpentele. TÄMÄ voi olla vain minun kuvitteluani, mutta sellaisen vaikutelman sain. Enkä siis ollut ainoa, siitä mulle vinkattiin, koska reivaaja ja shapeshifter ovat molemmat mulla noressa. Et muuten ole vieläkää ihmetellyt, että "missä muka näin kävi?" ;D
En muuten ymmärrä, miksi tuollainen seikka olisi edes tärkeää, eikös se ollut niin, että asiat kiistelevät, eivät ihmiset? Eli koitahan nyt niellä ylpeytes, lopeta itsestäs puhuminen, ja vastaa sulle esitettyihin kyssäreihin? Ei tietty ole pakko, mut ainaki antaisit kuvan "asiallisesta keskustelijasta".
Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.
*piruilua* Mut sun edustajakses sopii kyllä hyvin! =P *piruilua*
edit: Ja siis sä kieltäydyt uskomasta, mä myönnän, etten voi tietää. Hienoinen ero, mutta merkitsevä. Eli siis, jos näet mut, damienin ja reivaajan yhtäaikaa, uskot, että emme ole yksi ja sama henkilö, jos taas mä näen sut ja shapshifterin (ja nolynin) yhtäaikaa, mä tiedän ettette ole yksi ja sama henkilö.
Valtakunnanperkele, 27.4.2009 18:01: p.s. noi IP-osotteet näkyy tuossa kyllä ihan kaikille. Luuletko, että vaihdan fyysisesti paikkaa jonnekin ihan eri langan päähän aina kun haluan teeskennellä olevani tampereelta?
No, sinä tämän aloitit. Epäilemällä ääneen, että "vastapuoli" kirjoittaisi kahdella tai kolmella eri nimimerkillä yritetään "vastapuolesta" antaa kuva epämääräisenä sekopäänä, joka käy keskustelua täysin vilpillisin keinoin. Minusta se oli vastaamisen arvoista.
Muilta osin tämä aihe tuntuu olevan jo varsin loppuunkaluttu.
mä: Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.
VP: ...ja kun juttu on tätä tasoa, niin en usko että tässä keskustelemalla päästään yhtään pidemmälle.
No se voi olla että pelkkä "kuilun partaalla" on pelkkä harha ja oikeasti yhden nimimerkin takana päivystää kokonainen bussilastillinen ihmisiä, jotka vuorotelleen kierrättävät vastausvuoroa.
Ameeba^, 29.4.2009 00:20:
Tällanen osui silmiin:
Sharia-laki rantautui Britanniaan
http://www.kaleva.fi/plus/juttu794148_page0.htm
Jos molemmat riitaosapuolet hyväksyvät sharia-tuomioistuimen oikeaksi ratkaisupaikaksi, se voi saada välimiesokeuden aseman eikä sen päätöksestä välttämättä voi valittaa perinteisiin tuomioistuimiin.
---
ISC:n [Islamic Sharia Council] mukaan suurin osa tapauksista on vaimojen hakemia avioeroja. Toisinaan hakijat ovat jo eronneet Britannian siviilioikeuksissa, mutta he haluavat uskonnollisen tunnustuksen erolleen voidakseen mennä uudelleen naimisiin.
ISC korostaa, että joissain tapauksissa sharia-tuomioita hakevien kannattaa selvittää myös siviilioikeuden suhtautuminen heidän juttuihinsa.
kuilun partaalla, 29.4.2009 10:57:
---
Hmmm, pydeeks ip-osotteesta näkee, et se on tampereelta? Kaho, en tunne tätä atk'ta tarpeeks, ymmärtääkseni tällasta, ni mun on paljon helpomi tehdä tollasia erehdyksiä. Sä oletat, et mä hiffaan nettijudansseit yhtä paljon ku sä tai edes keskiverto käyttäjä, mut se on yhä sun oletukses. Eikä se ole ainoa sun "oletukses", joka haittaa sun argumentointia.
Valtakunnanperkele, 29.4.2009 12:21:
Hmm, olet netin aktiivikäyttäjä joten oletin, että tiedät mikä on IP-osoite. Se on yksilöivä osoite, jolla tietokoneet erottuvat toisistaan verkossa. Sen alku näkyy tuossa postauksen alareunassa. Jos kirjoittelisin samalta koneelta kahdella eri nimellä, se IP olisi sama.
kuilun partaalla, 29.4.2009 12:36:
---
Valtakunnanperkele, 29.4.2009 12:21:
Hmm, olet netin aktiivikäyttäjä joten oletin, että tiedät mikä on IP-osoite. Se on yksilöivä osoite, jolla tietokoneet erottuvat toisistaan verkossa. Sen alku näkyy tuossa postauksen alareunassa. Jos kirjoittelisin samalta koneelta kahdella eri nimellä, se IP olisi sama.
---
No kyl mä tiiän, et mikä on ip-osote, höh, siis et yhel koneel on yks ja sama ip-tunnus. =) MUT näkyyks siitä, et onko Tampereella vai Torniossa? Ja olen ymmärtänyt, että tollanen on helppo kiertää? Vai eikö sellaista ole tapahtunut aiemmin?
random, 29.4.2009 22:33:
Malmössä "nuoriso" aiheuttaa pysyviä ongelmia:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuorison+riehunnasta+on+tullut+pysyv%C3%A4+ongelma+Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135245578155?ref=rss
random, 29.4.2009 22:33:
Malmössä "nuoriso" aiheuttaa pysyviä ongelmia:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nuorison+riehunnasta+on+tullut+pysyv%C3%A4+ongelma+Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135245578155?ref=rss
Valtakunnanperkele, 29.4.2009 12:58: No ei se nyt niin helppoa ole, että sitä jaksaisi alkaa puuhastelemaan ihan vaan tän threadin takia.
Ainiin, positiivisia terveisiä naapurista aiheeseen liittyen: http://sydsvenskan.se/malmo/article429062/quotNar-ska-ni-sluta-kasta-sten-pa-ossquot--quotNar-ska-ni-sluta-kalla-oss-apjavlarquot.html
Täällä puhutaan mitä puhutaan ja toisaalla kehitys jatkuu entisellään. Onneksi Homma on kuitenkin niinsanotusti perkeleellisessä nosteessa :)
Freddy: Kokoomukseen puheenjohtaja Jyrki Katainen varoitti ihmisiä äänestämästä EUta vastustavia ehdokkaita. Minä olen jyrkästi EU kriittinen. Jyrkiä harmittaa, jos äänestät minua.
Kristillisdemokraattien ohjelmassa korostuvat kristinusko politiikan lähtökohtana, perhekeskeisyys sekä vastuullinen vapaus. Puolue esimerkiksi puolustaa perhekäsitystä, jossa avioliitto on ainoastaan miehen ja naisen välinen liitto. Puolue vastustaa homojen ja lesbojen parisuhteiden rekisteröintiä sekä naisparien ja yksinäisten naisten hedelmöityshoitoa.
VP: Tänään rosengård, huomenna vuosaari.
vs
VP: tämä aihe tuntuu olevan jo varsin loppuunkaluttu
Jos sen vastustaminen on rasismia, niin olkoon sitten niin.
kuilun partaalla, 27.4.2009 14:38:
Mtjoo, olisit edes huomauttanut, että mun väitteeni sinusta ja shapshifteristä (ja nolynistä) on kuitenkin argumentointivirhe, ad hominem, siis jos sillä perustelisin sen, että olet väärässä. En kuitenkaan niin tehnyt, ainoastaan naureskelin sille, että ilmeisesti vastasit reivaajalle ss'ksi rekkaroituneena, vaikka piti olla Valtakunnanpentele.
TÄMÄ voi olla vain minun kuvitteluani, mutta sellaisen vaikutelman sain. Enkä siis ollut ainoa, siitä mulle vinkattiin, koska reivaaja ja shapeshifter ovat molemmat mulla noressa. Et muuten ole vieläkää ihmetellyt, että "missä muka näin kävi?" ;D
En muuten ymmärrä, miksi tuollainen seikka olisi edes tärkeää, eikös se ollut niin, että asiat kiistelevät, eivät ihmiset? Eli koitahan nyt niellä ylpeytes, lopeta itsestäs puhuminen, ja vastaa sulle esitettyihin kyssäreihin? Ei tietty ole pakko, mut ainaki antaisit kuvan "asiallisesta keskustelijasta".
Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.
edit: Ja siis sä kieltäydyt uskomasta, mä myönnän, etten voi tietää. Hienoinen ero, mutta merkitsevä. Eli siis, jos näet mut, damienin ja reivaajan yhtäaikaa, uskot, että emme ole yksi ja sama henkilö, jos taas mä näen sut ja shapshifterin (ja nolynin) yhtäaikaa, mä tiedän ettette ole yksi ja sama henkilö.
Aiemmin olet sanonut, että tässä on kyse isänmaan tulevaisuudesta. Onko tämä nyt puuhastelua vai ei?
Hmmm, mikä tuossa on sinusta positiivista? Se, että siinä kuvataan syrjäytymisen tuhonkierrettä, jossa sinäkin olet hyväntahtoisena hölmönä mukana auttamassa?
Vai meniks ruattinkiälen takia jotain nyt ohi? =))) Tuolla siis köyhät riehuu, mut koska sä ite koet olevas köyhä, ni sanot, et "mamut" riehuu.* Et näe ihonvärin ohi. Tetenkään riehuminen ei ole hyväksyttävää, oli mikä tahansa. Kapina ja riehuminen joskus vain osuvat päälleekkäin ihmisten mielissä.
* Joutuu taas alkaa käyttämään oletuksia, koska vaikenet kysymysten edessä, jos harmittaa, soita Puumalaiselle.
Ja onhan PS'llä vielä moku-kriittinen ja kansallismielinen ehdokas EU-vaaleissa, belgialainen Freddy van Wonderkrueger.
Siinähän se tuli, "moku-kriittisten" kielipelissä "kriittisyys" tarkoittaa nimenomaan "vastustamista". Eli "moku-kriittisyys" on yleiskielellä "moku-vastaisuutta". Tästä tehdään ero ainoastaan selitettäessä semantiikkaa. Ja tietty toi "Jyrkiä harmittaa" on ehdottomasti paras syy äänestää ketään. Tyypillistä newspeakiä ja poliittista jargonia.
?
Ja sä vaadit, et maltilliset muslimit lopettais yhteistyön tollasten ryhmien kanssa välittömästi? Ite siis kaveeraat uusnatsien ja hihhuleiden kanssa???
Jälleen osoitus vilpillisistä keinoistasi. Haastan sut osoittamaan, et sua on tässä ton takia kutsuttu rasistiks, kuten tuossa implikoit.
Kun ei ole. Rasistiks sua olen sanonut siksi, että täytät rasistin yleisen määritelmän: haluat ihmisille eri kohtelua sen mukaan, mistä ovat kotoisin. Olet kuin tyyppi, joka ei syö lainkaan lihaa, mutta huutaa kovaan ääneen "EN OLE VEGETARISTI! Olen liha-kriittinen!"
Etkä muuten oo vielkää paljastanu nickiäs Hommassa, miksi et?
shapeshifter, 1.5.2009 13:28:
Tämä on juuri sitä kaikenvastustajien saivartelua, millä ei ole mitään käytännön arvoa, vain huutajan omassa päässä tapahtuva moraalinen voitto. Lähinnä huvittavaa. btw, rasismia ei edelleenkään määritellä asuinpaikan mukaan, vaan ihonvärin tahi "rodun".
"Rasismilla eli rotusyrjinnällä tai rotusorrolla tarkoitetaan ideologiaa tai toimintaa, jossa ihmisten väitetyn rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten piirteiden, tai sanan laajemmassa merkityksessä muutenkin kulttuurin tai etnisen alkuperän erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää."
Nyt voitkin osoittaa, missä täällä on kukaan puhunut rodusta?