Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

2,158 posts, 108 pages, 626,647 views

Avatar
#1541 • • jukebox Guest
Avatar
#1542 • • jukebox Guest

vala, 3.4.2009 08:55:
Kyllähän toi muslimi touhu vähän pedofilialta haiskahtaa ja sitte vastustetaan aikuisten samaa sukupuolta olevien ihmisten suhteita. Pienoinen ristiriita havaittavissa.


"P I E N O I N E N . . ." *nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#1543 • • ValaX

jukebox, 3.4.2009 08:37:
---
jukebox, 3.4.2009 01:58:
joo-o ja "hohhoijaa".
ja jottei taas valuisi vakavaksi niin..

ISLAM-PILKKAA.

haluatteko päästä maailmanmaineeseen? arvostelkaa koraania samaan tapaan kuin raamattua. ja heittäkää läppää islamista samoin kuin kristillisyydestä. TÄMÄ ON VAPAA MAA -ja islamista PITÄÄ VOIDA heittää läppää aivan samoin kuin mistä tahansa muustakin asiasta. koska joku tajuaa tehdä bändin, joka ivaa koraania/islamia samaan tapaan kuin jo 40 vuotta vanhat sabbathit ja priestit... luultavasti ylittyisi uutiskynnys läpi maailman. jos joku asia on vielä tuollainen pyhä lehmä maailmassa, niin periaatteen vuoksikin sitä pitää voida möyhentää.

-lähde: city-lehti 7/2009
(27.3.-8.4.2009)

K O M P P A A N !!!

*nauru*

---

itseäni tyylikkäästi quotaten kera kuvan kikattaen.

*lmao*



Tostahan saikin hienon taustakuvan koneeseen:)
Avatar
#1544 • • jukebox Guest

vala, 3.4.2009 09:18:
---
jukebox, 3.4.2009 08:37:
---
jukebox, 3.4.2009 01:58:
joo-o ja "hohhoijaa".
ja jottei taas valuisi vakavaksi niin..

ISLAM-PILKKAA.

haluatteko päästä maailmanmaineeseen? arvostelkaa koraania samaan tapaan kuin raamattua. ja heittäkää läppää islamista samoin kuin kristillisyydestä. TÄMÄ ON VAPAA MAA -ja islamista PITÄÄ VOIDA heittää läppää aivan samoin kuin mistä tahansa muustakin asiasta. koska joku tajuaa tehdä bändin, joka ivaa koraania/islamia samaan tapaan kuin jo 40 vuotta vanhat sabbathit ja priestit... luultavasti ylittyisi uutiskynnys läpi maailman. jos joku asia on vielä tuollainen pyhä lehmä maailmassa, niin periaatteen vuoksikin sitä pitää voida möyhentää.

-lähde: city-lehti 7/2009
(27.3.-8.4.2009)

K O M P P A A N !!!

*nauru*

---

itseäni tyylikkäästi quotaten kera kuvan kikattaen.

*lmao*

---


Tostahan saikin hienon taustakuvan koneeseen:)


*plur*
Avatar
#1545 • • jukebox Guest
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1546 • • Edited kuilu ja kummitus

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Avatar
#1547 • • jukebox Guest
islam-motivator.
L O L ! *lmao*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1548 • • Aziz Combat Fighter

niomic, 3.4.2009 03:12:
---
Se on myös tuollaista. Samaan threadiin on otettu sen jälkeen myös pitkästi kantaa islaminuskoiseksi itsensä tunnistavan henkilön puolesta. Tässä postauksessa oli jo hyvin ajatusta mukana.



"Mutta on niitä nuoria, jotka hyvin aikaisin kiinnostuvat vastakkaisesta sukupuolesta ja menettävät neitsyytensä tai poikuutensa jo varhaisteineinä. Tällaisessa tilanteessa on mielestäni parempi että hän voi mennä naimisiin ja toteuttaa tarpeitaan turvallisessa liitossa."

"Mutta tiedän myös niitä hyvin kypsiä nuoria, jotka ovat aloittaneet vakavan seurustelusuhteen vanhemman henkilön kanssa todella nuorina. Näiden ihmisten on sitten pitänyt salailla seurustelua, koska kumppani voisi pahimmassa tapauksessa saada tuomion alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä (tai mikä ikinä onkaan tuomion nimike). Ja on jo 14-vuotiaita, jotka ovat vuosia seurustelleet saman ihmisen kanssa ja suunnittelevat jo perheen perustamista."

"Se että joku 11-vuotias voi olla kypsä kokeilemaan vakavampaa suhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa, ei missään nimessä tarkoita sitä, että kaikki ovat."

"Useampi nuori tästä tilanteesta varmasti kärsii kuin hyötyy, sillä kaikki aikuiset eivät valitettavasti käytä järkeään ja välitä nuorista, vaan ajavat omia etujaan. "Lapsiavioliitot" jättävät oven auki myös pedofilialle, koska nuoren voi ottaa "puolisoksi" ts. leluksi, häntä voi käyttää miten huvittaa ja kun nuori kasvaa ja menettää lapsenkaltaisuutensa, hänet voi heittää pellolle ja ottaa täysin laillisesti uuden nuorikon."

Onhan tuo paljon maltillisemmin kirjoitettu, mutta minulla tökkii vakavasti ajatus siitä, että 11-vuotias olisi missään olosuhteissa valmis seksuaaliseen suhteeseen tai avioliittoon ihan vaan siksi, että esiteinin heräävä seksuaalisuus etsii toteutumispolkujaan. 14-vuotias ei ole kypsä perustamaan perhettä, eikä 11-vuotias ole kypsä avioliittoon. Nämä ovat mielestäni aika itsestäänselviä asioita länsimaissa.

Mä en ole valmis tuota hirveän hyväksi pohdinnaksi kutsumaan, vaikka onkin selkeästi rauhallisemmin kirjoitettu kuin ensimmäinen viesti, jossa on mukana myös ajatusta, mutta näemmä ajatus siitä että profeetta kuksi yhdeksänvuotiasta hirttää ajatustyötä hieman solmuun, kun toisaalla todetaan että on ongelmallista että lapset menevät naimisiin ja sitten toisaalla kuitenkin sanotaan, että 11-vuotias voi olla valmis menemään naimisiin ja harrastamaan itseään merkittävästi vanhemman kumppanin kanssa seksiä.

Ainiinjoo, ja muslimien ääneen päästämisestä tuli vielä mieleen tällainen mielenkiintoinen väite:

freedom_of_expression.jpg
ValaX

Posts: 3,891

#1549 • • ValaX
Alkaiskohan se mun muslimiksi kääntynyt ex työkaveri taas tervehtimään mua, jos ryhtyisin pedofiiliksi*Nauru*
Avatar
#1550 • • jukebox Guest
heh-he-hee-hee, ihan paras. *nauru*
Avatar
#1551 • • niomic Guest

Valtakunnanperkele, 3.4.2009 14:15:
- clips -



Otin jo osaltani kantaa tuohon iän, avioliiton ja sukukypsyyden relativismiin. En myöskään sanonut allekirjoittavani tuon threadin toisenkaan kirjoittajan tekstejä, koin vain että otit threadistä sen omia tarkoituksiasi parhaiten palvelevan viestin. Et toki sanonut, että kaikki kirjoittavat tuolla tavoin, mutta oli hieman outoa löytää heti samasta threadistä parin postauksen päässä huomattavasti parempi kannanotto.

Uskon kuitenkin että tarkoituksesi oli todistaa pointti :D? (prove a point) Sen puolesta en asiasta ja valikoivuudestasi enempää nillittämään.
Avatar
#1552 • • jukebox Guest

vala, 3.4.2009 14:18:
Alkaiskohan se mun muslimiksi kääntynyt ex työkaveri taas tervehtimään mua, jos ryhtyisin pedofiiliksi*Nauru*


"keep dreaming..." *tirsk*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1553 • • Aziz Combat Fighter

niomic, 3.4.2009 14:20:
---
Valtakunnanperkele, 3.4.2009 14:15:
- clips -

---


Otin jo osaltani kantaa tuohon iän, avioliiton ja sukukypsyyden relativismiin. En myöskään sanonut allekirjoittavani tuon threadin toisenkaan kirjoittajan tekstejä, koin vain että otit threadistä sen omia tarkoituksiasi parhaiten palvelevan viestin. Et toki sanonut, että kaikki kirjoittavat tuolla tavoin, mutta oli hieman outoa löytää heti samasta threadistä parin postauksen päässä huomattavasti parempi kannanotto.



No, mä otin siitä ekan postauksen ja pistin linkin loppuihin. Sieltä voi kukin käydä ihmettelemässä mitä islam-foorumilla aiheesta puhutaan. Eka viesti oli vaan aika tyypillisen oloista röyhkeää äbäläwäbälää.


Uskon kuitenkin että tarkoituksesi oli todistaa pointti :D? (prove a point) Sen puolesta en asiasta ja valikoivuudestasi enempää nillittämään.



Ei oikeastaan ollut, ei mun tarvitse varmaan mitenkään erityisesti "todistella" pointtia siitä, että muslimit harrastavat lapsiavioliittoja tai sitä, ettei se tapa maagisesti lakkaa kun suomeen tullaan. Pointti oli kai lähinnä se, että tuolta voi lukea mitä muslimit itse aiheesta kirjoittavat, toiset maltillisemmin ja toiset hieman enemmän wäbälöiden.
Avatar
#1554 • • niomic Guest
Tääl kyl alkaa kohta olee sen verran hyvin noita disautuskuvia et päästäänköhän kohta johonkin threadiin tai linkkilistalle :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1555 • • Aziz Combat Fighter

niomic, 3.4.2009 14:34:
Tääl kyl alkaa kohta olee sen verran hyvin noita disautuskuvia et päästäänköhän kohta johonkin threadiin tai linkkilistalle :D



emt mä pistin jukeboxin ignoreen.
Tyranoid

Posts: 1,552

#1556 • • Edited Tyranoid FINRG
Kun vilkaisin tuota tulevaisuus.org -foorumia, niin täytyy sanoa, että joko mokukriitikoiden huoli muslimimaahanmuuttajien kielitaidosta on hyvin liioiteltua, tai sit foorumin kirjoittajista valtaosa on syntyperäisiä suomalaisia. Veikkaan jälkimmäistä.

Olen myös sellaisessa käsityksessä että suuri osa Suomessa asuvista fundamentalistimuslimeista on nimenomaan syntyperäisiä suomalaisia.
ValaX

Posts: 3,891

#1557 • • ValaX
mutta joo, täytyy taas muistuttaa siitä eräästä muslimista kuka haukkui uskontonsa ihan maan rakoon
Avatar
#1558 • • jukebox Guest

vala, 3.4.2009 14:43:
mutta joo, täytyy taas muistuttaa siitä eräästä muslimista kuka haukkui uskontonsa ihan maan rakoon


ai, helvata niin. sähän taisit joskus taannoin avautua siitä mutta, kun en muista miten meni niin olisko kertaus taas opintojen äiti? ..siis pidemmän kaavan mukaan. *nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#1559 • • ValaX

jukebox, 3.4.2009 14:49:
---
vala, 3.4.2009 14:43:
mutta joo, täytyy taas muistuttaa siitä eräästä muslimista kuka haukkui uskontonsa ihan maan rakoon

---

ai, helvata niin. sähän taisit joskus taannoin avautua siitä mutta, kun en muista miten meni niin olisko kertaus taas opintojen äiti? ..siis pidemmän kaavan mukaan. *nauru*



Niin siis mun edellisessä työpaikassa oli muslimi joka ei oikein puhunut kauniiseen sävyyn tästä asiasta. Käsittääkseni hän oli muuttanut suomeen päästäkseen pakoon kyseistä uskontoa.

Tässä saattaa käydä vielä niin, että tämä Suomalainen muslimiksi kääntynyt saattaa palata sinne työpaikkaan jossa on siis tämä muslimia kotimaastaan karkuun lähtenyt mies*piis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1560 • • Aziz Combat Fighter

Tyranoid, 3.4.2009 14:41:
Kun vilkaisin tuota tulevaisuus.org -foorumia, niin täytyy sanoa, että joko mokukriitikoiden huoli muslimimaahanmuuttajien kielitaidosta on hyvin liioiteltua, tai sit foorumin kirjoittajista valtaosa on syntyperäisiä suomalaisia. Veikkaan jälkimmäistä.

Olen myös sellaisessa käsityksessä että suuri osa Suomessa asuvista fundamentalistimuslimeista on nimenomaan syntyperäisiä suomalaisia.



No, käännynnäiset tuppaavat pitämään uskostaan eniten meteliä. Yllättäen suomen kieltä osaamattomien edustus suomenkielisellä foorumilla on varsin matala, eikä sinänsä kerro suomessa asuvien muslimien kielitaidosta tietenkään yhtään mitään.