Ehkä mua ihmetyttää nää yleistykset tossa. Ja se, että sä kaipaat sitä, että ihmisten pitäisi pystyä olemaan täydellisiä ideaaliensa perusteella. Mä voin suoraan sanoa, että mä poltan röökiä, vaikka olenkin kasvissyöjä. Samoin syön juustoa. Ja pidän tietokonettani päällä liikaa, vaikka sammutankin valot ja otan kännylaturin seinästä aina kun vain muistan. Jos se tekee musta tekopyhän, niin hyvä on. Jokainen voi silti tehdä vain parhaansa.Vermo, 12.1.2009 22:37:
Viittasin vain yleiseen asiaan joka liittyy hyvin usein näihin mielipiteisiin. Mihin kaipaisit tarkennusta?
Ja näin muuten, mä en vastusta Israelia sen enempää kuin Hamastakaan, tai sitten molempia. USA:ta vastusta Irakin sodassa, Afghanistanissa en niinkään. Juon mieluummin valkkaria kuin punkkua.
Näin ylipäätään, mä vaan ihmettelin tota sun lausuntoa ylipäätänsä aiheessa, että näit jotkut ihmiset yleisesti tietyltä näkökannalta tiettyyn muottiin määriteltäviksi, ja koit tarvetta avautua siitä ilman että otit itse topicciin millään tavalla osaa.