foobar, 26.10.2008 11:39:
Haluatko sinä naapuriisi somaliperheen?
Mitävittuunyttaas. Tunnetko ite napurias? Tiedätkö kuka siellä asuu? Ootko käyny naapurilla kylässä? Onko naapuri pyytäny kylään? Sanooko naapuri edes moi? Onko sillä naapurilla yleensä mitään vitun väliä?
Haluatko sinä lapsesi koulussa luokalle, jossa on 75% muslimeja?
Tähän mennessä kristinuskon death toll on ihanvitunpaljon isompikuin minkään muu aatesuunnan, ja mun eiikinäsyntyvä lapsi joutuis tällä hetkellä luokalle jossa on vähintään 95% kristittyjä. Se on paljon huolestuttavampi skenaario kuin muslimivaltaiselle luokalle joutuminen. Toisaalta kyllä, sekopäisten friikkien (uskontokuntaan katsomatta) kanssa tekemisiin joutuminen arveluttaa aina, kuten esim. juuri tätä kirjottaessa.
Haluatko sinä maksaa enemmän veroja?
HALUAN. Haluan et mulla olis maailman paras mahdollinen julkinen liikenne, maailman paras koululaitos, maailman paras terveydenhuolto, maailman paras tieverkosto, maailman paras mitä tahansa, ja mä haluaisin et se olis ILMAISTA. Mä olisin myös valmis maksamaan siitä, toisin kuin useimmat jotka ruikuttaa et junat tai bussit ei kulje tai lekuriin ei pääse ajoissa tai et kouluissa ei opi mitään.
Haluatko sinä joutua pelkäämään kadulla liikkuessasi pahoinpidellyksi, ryöstetyksi tai raiskatuksi tulemista?
Mähän en pelkää, eikä ainakaan mua saa pelkäämään tollasella uhkailulla. Kuitenkin, jos mulla olis jotain pelättävää esim. pahoinpitelyn puitteissa (onneks ei, oo kai tarpeeks isokokonen) niin känninen vitivalkoinen suomalainen on muutamaa kertaluokkaa suurempi riskitekijä kuin vesiselvä afrikkalainen.