Lordi teki viisuhistoriaa

394 posts, 20 pages, 129,234 views

Jone

Posts: 8,258

#61 • • Jone Archibald Haddock

trusti, 21.5.2006 16:09:
---
Jone, 21.5.2006 14:46:

Mitä hienoa on siinä että maamme pelle-edustaja voittaa tällaisen pellekilpailun?

---

Proteus ja Hard Dance Awards anyone?



Selitä ihmeessä miten toi viittaus on sun mielestäsi relevantti, niin lupaan kumota selityksesi.
ipe

Posts: 1,845

#62 • • ipe X-Rust / Holvi

Link, 21.5.2006 15:28:
Onneksi hyvät häviäjät muistetaan aina.

http://www.youtube.com/watch?v=snG2V-PtpB8

Ah...



WTF!?

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Mongolia

Posts: 160

#63 • • Mongolia truenörth
HARD DANCE HALLELUJAH
Android

Posts: 3,908

#64 • • Edited Android

Jone, 21.5.2006 16:13:
---
trusti, 21.5.2006 16:09:
---
Jone, 21.5.2006 14:46:

Mitä hienoa on siinä että maamme pelle-edustaja voittaa tällaisen pellekilpailun?

---

Proteus ja Hard Dance Awards anyone?

---


Selitä ihmeessä miten toi viittaus on sun mielestäsi relevantti, niin lupaan kumota selityksesi.



No sinulta noita propseja kyllä sinne Proteuksen suuntaan herui aika lailla kun ko. DJ menestyi Hard Dance Awardseissa vaikka soittaakin uskomatonta paskaa tai parhaillaan mitäänsanomatonta (vai miten se menikään?) ja kyseessä onkin pellekilpailu.
Claquesous

Posts: 3,206

#65 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Voi kiesus ja sen kaverit sentään! Europliisut on iha kauheata pasquee ja kukaan, uusi Suomen puolijumala Lordi mukaanlukien, ei soita siellä itse vaan kaikki tulee playbackina. Kukaan noiden hulabaloiden voittajista ei ole noussut tähteyteen sitten ABBA:n päivien muuten kuin sen 15s, kun kansa vielä muistaa kuka mahtoikaan moisen heerostyön suorittaa. Ihan jokainen noista osanottajista ei ole vakavasti otettavia muusikkoja vaan nationalismin täyttämiä tuotteita. Minun mielestäni koko Eurovision Song Contest ei ole muuta kuin typerää, kornia sirkusta. Ja kyllä, näen Lordin tyhmänä ja pseudokapinallisena levy-yhtiön mariotteina, joiden "menestyksestä" juhliminen on suorastaan rikos ihmisyyttä vastaan.

PS. Olen äärimmäisen tyytyväinen, että olen muilla mailla mantuvilla eikä näin tarvitse nyt kokea Suomen kansan sekoamista Lordista.

PPS. Toivoisin kovasti, ettei minun olisi tarvinnut nähdä tätä päivää. Jo lätkän mm '95 ja sitä seurannut koko maan kattava hysteria oli tuskaista kokea.

--
32. of December

Jone

Posts: 8,258

#66 • • Jone Archibald Haddock

Android, 21.5.2006 16:20:
No sinulta noita propseja kyllä sinne Proteuksen suuntaan herui aika lailla kun ko. DJ menestyi Hard Dance Awardseissa vaikka soittaakin uskomatonta paskaa tai parhaillaan mitäänsanomatonta ja kyseessä onkin pellekilpailu.



...ja Proteuksen menestyminen Hard Dance Awardseissa on nyt sun mielestäsi rinnastettavissa Lordiin ja Euroviisuihin?
Mr.Mystery

Posts: 244

#67 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

mikkihiiri, 21.5.2006 16:21:
Voi kiesus ja sen kaverit sentään! Europliisut on iha kauheata pasquee ja kukaan, uusi Suomen puolijumala Lordi mukaanlukien, ei soita siellä itse vaan kaikki tulee playbackina. Kukaan noiden hulabaloiden voittajista ei ole noussut tähteyteen sitten ABBA:n päivien muuten kuin sen 15s, kun kansa vielä muistaa kuka mahtoikaan moisen heerostyön suorittaa. Ihan jokainen noista osanottajista ei ole vakavasti otettavia muusikkoja vaan nationalismin täyttämiä tuotteita. Minun mielestäni koko Eurovision Song Contest ei ole muuta kuin typerää, kornia sirkusta. Ja kyllä, näen Lordin tyhmänä ja pseudokapinallisena levy-yhtiön mariotteina, joiden "menestyksestä" juhliminen on suorastaan rikos ihmisyyttä vastaan.

PS. Olen äärimmäisen tyytyväinen, että olen muilla mailla mantuvilla eikä näin tarvitse nyt kokea Suomen kansan sekoamista Lordista.

PPS. Toivoisin kovasti, ettei minun olisi tarvinnut nähdä tätä päivää. Jo lätkän mm '95 ja sitä seurannut koko maan kattava hysteria oli tuskaista kokea.


Ei jumaliste, tälläiset itkupillit saavat meikäläisen päästelemään tahattomia naurunpyrskähdyksiä joka ikinen kerta *lmao*
Mongolia

Posts: 160

#68 • • Mongolia truenörth

mikkihiiri, 21.5.2006 16:21:
Voi kiesus ja sen kaverit sentään! Europliisut on iha kauheata pasquee ja kukaan, uusi Suomen puolijumala Lordi mukaanlukien, ei soita siellä itse vaan kaikki tulee playbackina. Kukaan noiden hulabaloiden voittajista ei ole noussut tähteyteen sitten ABBA:n päivien muuten kuin sen 15s, kun kansa vielä muistaa kuka mahtoikaan moisen heerostyön suorittaa. Ihan jokainen noista osanottajista ei ole vakavasti otettavia muusikkoja vaan nationalismin täyttämiä tuotteita. Minun mielestäni koko Eurovision Song Contest ei ole muuta kuin typerää, kornia sirkusta.


NO ÄLÄ? ihan kuin tuota nyt yleisesti pidettäisiin jotenkin vakavastiotettavana touhuna. Euroviisut on camppia ja kornia sirkusta, mutta niin sen kuuluu ollakin.
Don Japa

Posts: 290

#69 • • Don Japa The Setämies

Anselmi, 21.5.2006 14:22:
Lordi teki viisuhistoriaa ja mä voitin 50. Kiitos Lordi.


Lopeta se lesoilu tai en maksakaan *grr*
Android

Posts: 3,908

#70 • • Edited Android

Jone, 21.5.2006 16:24:
...ja Proteuksen menestyminen Hard Dance Awardseissa on nyt sun mielestäsi rinnastettavissa Lordiin ja Euroviisuihin?



Kyllä. Molemmat ovat kisoja joissa kilpaillaan siitä kuka soittaa parhainta musiikkia, jota itse voimakkaasti vastustan koska mielestäni musiikin ei tulisi olla asia jolla kilpaillaan. Musiikki ei ole urheilua.

Se, millaista musiikkia siellä soitetaan, miten se on tuotettu, kenelle se on suunnattu, tai musiikin laatu ei tässä tapauksessa ole olennaista. Kaikki musiikki-awardsit ovat pellekilpailuja, olipa genre sitten mikä tahansa.
Tarsu

Posts: 2,449

#72 • • Tarsu

Jone, 21.5.2006 16:24:
---
...ja Proteuksen menestyminen Hard Dance Awardseissa on nyt sun mielestäsi rinnastettavissa Lordiin ja Euroviisuihin?



Iso mies jaksaa aina nillittää ihan kybällä!

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#73 • • Aziz Combat Fighter

mikkihiiri, 21.5.2006 16:21:
Ihan jokainen noista osanottajista ei ole vakavasti otettavia muusikkoja vaan nationalismin täyttämiä tuotteita.



Niinku saksan yltiönationalistinen "Texas Lightning" am I rite?
Jone

Posts: 8,258

#74 • • Edited Jone Archibald Haddock

Android, 21.5.2006 16:32:
Kyllä. Molemmat ovat kisoja joissa kilpaillaan siitä kuka soittaa parhainta musiikkia, jota itse voimakkaasti vastustan koska mielestäni musiiki ei tulisi olla asia jolla kilpaillaan. Musiikki ei ole urheilua.

Se, millaista musiikkia siellä soitetaan, miten se on tuotettu, kenelle se on suunnattu, tai musiikin laatu ei tässä tapauksessa ole olennaista. Kaikki musiikki-awardsit ovat pellekilpailuja, olipa genre sitten mikä tahansa.



What a load of absolute bull.

- Hard Dance Awards on Hard Dance-puolen vuosittainen äänestys, jossa jaetaan tunnustusta yleisön näkökulmasta kuluneen vuoden aikana eniten kunnostautuneille tahoille oman alakulttuurin sisällä. Koko awardseilla ei ole mitään tekemistä kilpailemisen kanssa samassa sanamerkityksessä kuin Euroviisuilla. Eritoten Hard Dance Awardseissa ei kilpailla siitä "kuka soittaa parhainta musiikkia" - vuoden parhaan DJ:n ja liveaktin valinta on ainoastaan osa koko gaalaa.

- Euroviisuilla ei ole tunnu olevan minkäänlaista linjaa siellä playbackina soitettavan musiikin ja esitysten suhteen. Sillisalaattikilpailun tarkoituksena tuntuu olevan sillin ja salaatin keskinäisen paremmuuden mittailu ja täydellinen piittaamattomuus siitä ovatko se keskenään edes vertailukelpoisia. Euroviisuja kaupitellaan yleisölle laulukilpailuna, joka on täyttä hevonpaskaa alusta loppuun asti. Miten laulusuoritusten paremmuutta voidaan mitata playback-esityksien perusteella?

Se, ovatko kaikki musiikki-awardsit pelleilyä, on täysin subjektiivista. Sinulle ne ilmeisesti sitä ovat ja minulle eivät. Täyttä pelleilyä sun puoleltasi on kuitenkin koittaa rinnastaa palkintogaaloja, joissa palkitaan jonkun tietyn genren sisällä menestyneitä tekijöitä ja "laulukilpailuja", joissa kilpailutetaan keskenään täysin erilaisia genrejä eikä lauleta sanakaan.

Jos Proteus-kortti on vedettävä esiin joka kerta kun osallistun keskusteluun asioista, niin koittakaa nyt vetää se esiin edes tavalla jossa on jotain etäistä järkeä.
Jone

Posts: 8,258

#75 • • Jone Archibald Haddock

Taipo, 21.5.2006 16:40:
Iso mies jaksaa aina nillittää ihan kybällä!

:D



No hyvä että teinaria viihdyttää.
anis

Posts: 2,451

#78 • • anis

xybo, 21.5.2006 15:52:
Lordin ja Proteushan on oikeastaan aika samantyylinen ilmiö. Kumpikaan tuskin olisi koskaan ylittäny uutiskynnystä ilman "Pelle" asuste / show menoa. Kyse ei ole niinkään musiikista vaan siitä kokonaisuudesta.



Olet harvinaisen oikeassa. Ja niinhän se on, että musiikkibisneksessä pitää olla (myös) karismaa, jotta pärjää.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MiMoSa

Posts: 1,664

#79 • • MiMoSa
Hyvä hyvä! *aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jone

Posts: 8,258

#80 • • Jone Archibald Haddock

sts, 21.5.2006 16:52:
Samaa paskaa, eri genre.



Eri paskaa, koska konsepti on erilainen. Ei liene vaikeaa ymmärtää.

"Eri genre?" No, toinen on tietyn genren tai läheisesti toisiinsa sitoutuneen genreryhmittymän vuosittainen juttu ja toisessa genrellä ei ilmeisesti ole perseenkään merkitystä.