340 posts, 17 pages, 92,663 views
alien:
...ja ravehan ei ole trancea, progea, hard-nrg:tä... ainakaan mun vanhojen -93/94 Rave Anthems kasettien mukaan... Eli joku vanha konkari osais varmaan korjaa, jos olen väärässä :)
Viltsu:
imo toi rave sana on vaan vastine warehouse partyille??
Viltsu:
mutta mutta, ekoissa reiveissä taisi kyllä soida acidhouse, toi rave taisi tulla mukaan vasta mayday imperiumin nousun vuosina??
tai mistä minä senkään tiedän kun ekoihin bileisiin eksyin vasta '97
imo toi rave sana on vaan vastine warehouse partyille??
akir0:Niih, ennen raven aikakautta bileitä kutsuttiin ainakin satunnaisesti warehouse partyiksi, acid house partyiksi ja whatever. Ite eksyin vasta -93 mukaan, joten en tiedä juurikaan siitä ravea edeltäneestä ajasta, mutta silloin reivejä kutsuttiin nimenomaan reiveiksi ja housepartyt(=klubibileet pääasiassa) oli housepartyjä.
Reivien määrittelyjä on varmaan yhtä monta kuin ihmisiäkin.
JussiS:n laittomuuteen viittaamista en kyl suoraan allekirjoittais..
JussiS:
IMO ihan sama oonksmä reiveis vai bileissä vai klubilla, kunhan mulla on kivaa.
Jone:
Jepa, mut myönnän että oon niin nihkee että repeilen kyllä ihan avoimesti kun joku puhuu Screeneistä, Hallmarkeista, Pussyistä jne. raveina.
MENNÄÄX SCREENII REIVAAN?!?!?!11
JussiS:
No sillon englannissa kun alettiin järkkäämään raveja, niin niillä tarkoitettiin niitä bileitä, kun iskettiin vitun iso PA keskelle peltoa ja soitettiin kunnes poliisi tulee. Niissä ei ollut lupia, eli ne oli laittomia. Muut bileet oli sillon warehouse-tyyppisiä ratkaisuja, eikä niitä sanottu raveiks. (Sillon ei vielä teknomusa klubeissa soinut).
Jos se on apinoitu Suomeen käyttöön väärin, niin ei se mun syy oo :)
PS. IMO ihan sama oonksmä reiveis vai bileissä vai klubilla, kunhan mulla on kivaa.
akir0:
Mullekki on ihan sama missä mä oon, kunhan muilla on kivaa :) Enough of rave-aihe, ja ollaan kaikki taviksia ja otetaan toisiamme kädestä kiinni ja mennään lähipubiin ja sen jälkeen haastamaan grillijonoon tappelua.
Jone:
Jepa, mut myönnän että oon niin nihkee että repeilen kyllä ihan avoimesti kun joku puhuu Screeneistä, Hallmarkeista, Pussyistä jne. raveina.
skeletor:
No vähä ootte ollu edellä... 93 jälkee ei enää reiv
oltii nii landelaisii ni siitä johtuu et jatkettii reivii viel 95 asti *iihhih*, mut oot luultavasti oikees kyl... as always*piis**heiii*
Jone:
skeletor:
raveis soi kyl muuki q pelkkä ns. rave... just acidhouse, techno, hc, mitälie häppycore...
Jone:
No, siinä nyt muutama kuva ystävistäni, kavereistani ja tutuistani, jotka on sittemmin nähty myöskin hieman erilaisessa vaatetuksessa. Koin parhaaksi pistää itseäni eniten alta lipan reiluuden nimissä.