TAVIKSET

340 posts, 17 pages, 89,655 views

Avatar
#121 • • ALIEN Guest

*jen*:
aivan pakko kertoa!! tän kesän eka unity ja minä sekä muutama kaveri aivan upeilla fiiliksillä. nautimme musasta ja jorailimme oikeen kunnolla vielä aika tyhjässä salissa. ja sitten! kaverin luokse ampaisee tyttö, joka tokaisee: ”hei, rave-bileissä tanssittaan kyl aina dj:hin päin!”

veti sanattomaks*iloinen**pahis**iloinen*



lol
Ei helvatta sentään...
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

[muokattu 4.8.2003 13:01]
pr0ton

Posts: 588

#122 • • pr0ton mörökölli
Olin 'tylsästi' selvinpäin Illuissa 2.8. Alkuillasta (23:00-00:30) oli paljon tuttuja, eikä vielä kovin paljoa porukkaa. Vielä sillon oli fiilis ihan mukava. Mutta tuossa puolenyön jälkeen alko valumaan sekalaista sakkia sisään. Fiilis latistui kun tanssimisestakaan ei meinannut tulla mitään lattialla pousaavien ja päin ryntäävien 'taviksien' takia. Tuli aika perus baari fiilis *igor* Siinä sitten 15min tanssittuani meni hermot minulla ja seuralaisella ja päätettiin vaihtaa maisemaa (joojoo, seliseli valivali) Eipähän tarvi tulla toiste *eiei*

27.7. aamu Illuista aivan päinvastainen mielipide. Aivan loistava fiilis ja täysin selvinpäin. Ensimmäiset Illuni ja yhdet parhaimmista bileistä joissa olen käynyt. IMO.

[muokattu 4.8.2003 13:37]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Epailija

Posts: 5,636

#123 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Salla:

ja kuitenkaan baareissa sä et voi olla millään varma että siellä kukaan omaa saman tyylistä maailmankatsomusta. Melkein voisit olla täysin varma ETTEI omaa *justjoo*



Nooh. Ei siitä nyt klubeissakaan voi mielestäni sen varmempi olla. Ainoa, mistä optimisti voi hakea lohtua, on tämä: Jos minä olen tänne eksynyt, niin miksei tänne olisi voinut eksyä myös joku, joka on edes hieman samalla aaltopituudella... *vink* Tuo pätee niin klubeihin kuin teinihelvetteihinkin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

J.J.

Posts: 216

#124 • • J.J. Mutta missä on..?
Juu, sama fiilis tuli nois illuissa meilläkin. Sen lisäsk täytyy kyl avautuu vähän lisää. Normaalisti mua ei haittaa mitä kukin nauttii ja niin pois päin, mutta kun lattialla leijuu vahva makea aromi, joka ei ole hirveesti omaan makuun niin siinä vaiheessa menee vähän yli. Eli vähän rajotusta siihen yrttien imeskelyyn... Ei oo kivaa kun täytyy mennä haukkaa raitista ilmaa ulkoota vaikka hyvä musa soi. Aika sekalaista porukkaa tosiaan liikku täl kertaa Nosturilla *eiei*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Hixxy

Posts: 522

#125 • • Hixxy HaroPup
( quote salla -->) Ihan just sen verran mua joskus inhottaa tollaset epämiellyttävät ”tavis” kohtaamiset bileissä kun jotain hevaria vois luultavasti ärsyttää joku neonväreihin sonnustautunut reivihemmo glowstickkeineen, pilli kaulassa vislatessaan sepulturan tahtiin kesken ”rauhanomaisen” illanvieton pitkätukkien kesken.. enkä sitä kielläkään, mutta kun toteutetaan yhdessä heidän kanssaan tätä ”kanssaihmisten häirinnän”- perusperiaatetta niin eiköhän kaikki suju ihan hyvin *heiii**hih*


*iloinen* Tommosta vois melkee käydä kokeilemassaki, sais ainaki hyvät naurut ja jos onnistuis vielä videolle tallentaan ni olis juhla *hih* mut mitä taviksiin tulee ni samapa toi mitä siel tekee kuha ei häiritse muita, mut ei meikäläistä haita jos joku tulee puhumaan kummia keske biletykse, anta tulla vaa, aina oppii jotai uutta *hymy*

[muokattu 4.8.2003 14:39]
pr0ton

Posts: 588

#126 • • pr0ton mörökölli

*jen*:
aivan pakko kertoa!! tän kesän eka unity ja minä sekä muutama kaveri aivan upeilla fiiliksillä. nautimme musasta ja jorailimme oikeen kunnolla vielä aika tyhjässä salissa. ja sitten! kaverin luokse ampaisee tyttö, joka tokaisee: ”hei, rave-bileissä tanssittaan kyl aina dj:hin päin!”

veti sanattomaks*iloinen**pahis**iloinen*



LOL! lol.gif

[muokattu 8.8.2003 10:51]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#127 • • yana Guest

*jen*:
aivan pakko kertoa!! tän kesän eka unity ja minä sekä muutama kaveri aivan upeilla fiiliksillä. nautimme musasta ja jorailimme oikeen kunnolla vielä aika tyhjässä salissa. ja sitten! kaverin luokse ampaisee tyttö, joka tokaisee: ”hei, rave-bileissä tanssittaan kyl aina dj:hin päin!”

veti sanattomaks*iloinen**pahis**iloinen*



toi kuullostaa lapalta =D

itse ainakin harrastan tollasta muiden hamaamista sillointalloin ;)
-P

Posts: 4,972

#128 • • -P
jokainen on ollut aina turisti, ja voin sanoa, että moni varmaan pitää minuakin vielä turistina (itsekin pidän itseäni sinä). mutta enpäs ainakaan tyhmyyksiä tee *igor*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

*jen*

Posts: 112

#129 • • *jen*

Disco Stu:
---
*jen*:
aivan pakko kertoa!! tän kesän eka unity ja minä sekä muutama kaveri aivan upeilla fiiliksillä. nautimme musasta ja jorailimme oikeen kunnolla vielä aika tyhjässä salissa. ja sitten! kaverin luokse ampaisee tyttö, joka tokaisee: ”hei, rave-bileissä tanssittaan kyl aina dj:hin päin!”

veti sanattomaks*iloinen**pahis**iloinen*

---


toi kuullostaa lapalta =D

itse ainakin harrastan tollasta muiden hamaamista sillointalloin ;)



totta, niin kuullostaa. mutta paljon hauskempaa meillä on ollut ajatellessa, että tytsy oli tosissaan. *iloinen**iloinen**iloinen*
ja hyvin tyttö feikkas, jos niin teki.

mut siis ihan oikeesti, me ollaan älyttömän kiitollisia, että viimeinkin joku neuvoi meitä. lähes viiden vuoden jälkeenkään toivoa ei ole menetetty*pahis*
bansq

Posts: 931

#130 • • bansq leftfield winger.
Kiva topic tavikselle. *hymy*

Itse olen löytänyt klubituksen reilu ½ vuotta sitten, ja bileitä on takana huomattavan vähän. Tähän mennessä silti kaikki kokemukseni ovat lähinnä positiivisia, varsinkin tanssilattiasta johon voi aina paeta pelottavia ihmisiä luomaan ykseyden kehon ja musiikin välille.

Henk. koht. en viihdy pelkissä kaljakuppiloissa muuten kuin kaveriporukassa, enkä edes lähde viikonloppuisin ”saamaan”. Tulee jos on tullakseen, turha lämmittäminen ja täysin epämääräiset yhden yön jutut molemminpuolisen 3 promillen humalan kanssa ei oikein sovi mulle.

Erityisesti kuitenkin (tähän mennessä) on ihastuttanut ihmisten suhtautuminen hieman kokemattomaampaan polkkaajaan, plur-asenne lämmittää sydäntä ja saa itsensä tuntemaan vähän paremmin joukkoon sopivalta. Ujostelen vielä klubituksesta tai irkistä puolituttujen ihmisten moikkaamista, ellei minulle moikata ensin. (tulkaa jooko tökkimään kylkeen jos haluatte, minä en ainakaan uskalla *hymy*)

Tavikseksi tunnustaudun mutta vaikka klubitusvaihde jäisi useammaksi vuodeksi päälle, en tahdo tulla puristiksi. Sama koskee jokaista asiaa mitä teen.
Kokeneiden suhtautuminen on yksi päätekijöistä mikä ajaa yhä uusiin ja uusiin bileisiin, ei vain palavalla halulla pitää hauskaa, mutta myös oppia samalla kulttuurista lisää. Ehkäpä vielä jonain päivänä ilahdutan muita omalla suhtautumisellani, ja jaan plurkakkusia sateenkaarilapiolla kaikille halukkaille. *plur*

--
plip goes on.

terraluna

Posts: 1,270

#131 • • terraluna Agentti
Vaikka olenkin aika suvaitsevainen mielestäni, joskus ylisosiaaliset ja liian humalaiset (lue: käytöstavat kadonneet) kaljoittelijat häiritsee. Esim. jos on tanssimassa ja tosi hyvät fiilikset ja sitten joku tulee siihen huutamaan korvan juureen ja tönimään eteensä tanssimaan, eikä tokene jos asiasta huomauttaa, niin kyllä vähän fiilis tipahtaa. Tämän tyyppiset ”tavikset” ärsyttävät mua henk.koht. erittäin paljon. *igor* Onneksi em. tyyppeihin törmää sentään aika harvoin.

Toi laukkujen viskely eteensä on sellanen ”tavis-temppu”, johon oon syyllistyny useemmin kuin kerran, mutta uskallan väittää että se häiritsee itse laukun omistajaa eniten, kun täytyy koko ajan vahtia ettei joku astu kamojen päälle, siirrellä niitä kun itse liikkuu jne. Siksipä nykyään jätänkin kamat narikkaan tai kotiin, eivätpähän ole turhaan häiritsemässä.

Ei musta muulla ole bileissä väliä kuin sillä että käyttäydytään kohteliaasti ja otetaan muut huomioon. Hymyjä on aina kiva nähdä ja jos tulee sellainen tunne, että kaikki nauttii olostaan, ei ole väliä onko tavis, turisti vai puristi.*hih*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

misjah

Posts: 3,373

#132 • • misjah Team Sika
mä oon tavis.. *iihhih*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#133 • • ALIEN Guest

*jen*:
---
Disco Stu:
---
*jen*:
aivan pakko kertoa!! tän kesän eka unity ja minä sekä muutama kaveri aivan upeilla fiiliksillä. nautimme musasta ja jorailimme oikeen kunnolla vielä aika tyhjässä salissa. ja sitten! kaverin luokse ampaisee tyttö, joka tokaisee: ”hei, rave-bileissä tanssittaan kyl aina dj:hin päin!”

veti sanattomaks*iloinen**pahis**iloinen*

---


toi kuullostaa lapalta =D

itse ainakin harrastan tollasta muiden hamaamista sillointalloin ;)

---


totta, niin kuullostaa. mutta paljon hauskempaa meillä on ollut ajatellessa, että tytsy oli tosissaan. *iloinen**iloinen**iloinen*
ja hyvin tyttö feikkas, jos niin teki.

mut siis ihan oikeesti, me ollaan älyttömän kiitollisia, että viimeinkin joku neuvoi meitä. lähes viiden vuoden jälkeenkään toivoa ei ole menetetty*pahis*




hahhaahahhahaa!! *nauru*

” hei muuten tanssikaa dj:tä kohti! ” .... aika hyvä läppä *nauru*
Avatar
#134 • • ALIEN Guest

misjah:
mä oon tavis.. *iihhih*



joopa joo...*justjoo*
Elsa F

Posts: 2,763

#135 • • Elsa F Koululainen :)

yana:
---
*jen*:
aivan pakko kertoa!! tän kesän eka unity ja minä sekä muutama kaveri aivan upeilla fiiliksillä. nautimme musasta ja jorailimme oikeen kunnolla vielä aika tyhjässä salissa. ja sitten! kaverin luokse ampaisee tyttö, joka tokaisee: ”hei, rave-bileissä tanssittaan kyl aina dj:hin päin!”

veti sanattomaks*iloinen**pahis**iloinen*

---


toi kuullostaa lapalta =D

itse ainakin harrastan tollasta muiden hamaamista sillointalloin ;)



Joo tiedän yhden toisenkin tutun, joka heittää joskus tollasta läppää pilke silmäkulmassa*iihhih*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

misjah

Posts: 3,373

#136 • • misjah Team Sika

alien:
---
misjah:
mä oon tavis.. *iihhih*

---


joopa joo...*justjoo*



todellakin oon..*kuuma*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#137 • • ALIEN Guest

misjah:
---
alien:
---
misjah:
mä oon tavis.. *iihhih*

---


joopa joo...*justjoo*

---


todellakin oon..*kuuma*



ja mä olen sit varmaan *enkeli*
misjah

Posts: 3,373

#138 • • misjah Team Sika

alien:
---
misjah:
---
alien:
---
misjah:
mä oon tavis.. *iihhih*

---


joopa joo...*justjoo*

---


todellakin oon..*kuuma*

---


ja mä olen sit varmaan *enkeli*


etkä oo sä oon alien.. *piis*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#139 • • ALIEN Guest

misjah:
---
alien:
---
misjah:
---
alien:
---
misjah:
mä oon tavis.. *iihhih*

---


joopa joo...*justjoo*

---


todellakin oon..*kuuma*

---


ja mä olen sit varmaan *enkeli*

---

etkä oo sä oon alien.. *piis*



niinpä! ja sä oot *possu*
misjah

Posts: 3,373

#140 • • misjah Team Sika
no sithän meit on kax.. *possu*:a.. röh röh.. oink oink.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk