Kiva topic tavikselle.
Itse olen löytänyt klubituksen reilu ½ vuotta sitten, ja bileitä on takana huomattavan vähän. Tähän mennessä silti kaikki kokemukseni ovat lähinnä positiivisia, varsinkin tanssilattiasta johon voi aina paeta pelottavia ihmisiä luomaan ykseyden kehon ja musiikin välille.
Henk. koht. en viihdy pelkissä kaljakuppiloissa muuten kuin kaveriporukassa, enkä edes lähde viikonloppuisin saamaan. Tulee jos on tullakseen, turha lämmittäminen ja täysin epämääräiset yhden yön jutut molemminpuolisen 3 promillen humalan kanssa ei oikein sovi mulle.
Erityisesti kuitenkin (tähän mennessä) on ihastuttanut ihmisten suhtautuminen hieman kokemattomaampaan polkkaajaan, plur-asenne lämmittää sydäntä ja saa itsensä tuntemaan vähän paremmin joukkoon sopivalta. Ujostelen vielä klubituksesta tai irkistä puolituttujen ihmisten moikkaamista, ellei minulle moikata ensin. (tulkaa jooko tökkimään kylkeen jos haluatte, minä en ainakaan uskalla
)
Tavikseksi tunnustaudun mutta vaikka klubitusvaihde jäisi useammaksi vuodeksi päälle, en tahdo tulla puristiksi. Sama koskee jokaista asiaa mitä teen.
Kokeneiden suhtautuminen on yksi päätekijöistä mikä ajaa yhä uusiin ja uusiin bileisiin, ei vain palavalla halulla pitää hauskaa, mutta myös oppia samalla kulttuurista lisää. Ehkäpä vielä jonain päivänä ilahdutan muita omalla suhtautumisellani, ja jaan plurkakkusia sateenkaarilapiolla kaikille halukkaille.