...mitenköhän minut sitten luokitellaan, kun heilun ja tallon ihmisten varpaita vaikka en ole kännissä ja vaikka oon käyny nyt jopa "muutaman" kerran bileistämässä
Back to aihe, muo ei ainakaan haittaa ellei ne ihmiset sitten tuu eteen tosin toi käsilaukkuhomma joskus vähän harmittaa, kun ihmiset tuo niitä lattialla ja vielä kuvittelee et täpötäydessä tanssilattiassa kaikki osaa varoa juuri niiden gucci laukkujansa. Mut osaapa pitää ne laukut ens kerralla narikassa, kun siihen joku vahigossa sopivasti monottaa ja talloo kännykän samalla paskaks
En tosin ymmärrä mikä scene yms. kuhina täällä nyt nostetaan joka toisessa topicissa. Eks jokainen oo omalla tavallaa scene jotka tulee oman kaveripiirin kanssa
vaikka nyt ei tuntiskaan ketään superbilepersoonaa, dj:tä, järjestäjiä tms.
...ja ihan sama mitä ainakin muut ajattelee musta jos mulla ja meidän *scenellä* o bileissä hauskaa vaikka se miten itsekkäältä tuntuiskin
Musta itseasiassa tämä "kehitys" on enemmän postiviinen, kuin negatiivinen. Siis jos bileissä käy enemmän "uusia" ihmisiä tai muuten vain enemmän niin aina tulee näit myös "negatiivisia" sivuvaikutuksia, mut musta se et ihmisiä tulee lisää on koko "scenelle" niin posiviitinen asia et eiköhän me siedetä muutama töppäilijä ihan kunnialla, kun ruveta niiden selän takana haistattamaan pitkät
...ja jos tätä liian vakavasti ottaa niin miten kukaan "uskaltaa" mennä tiestoilemaan, kun siellä on varmasi 10x enemmän näitä kauheita turisteja "jotka vie fiiliksen" *nauraa*
Ugh. mä oon väsy ja kirjoitan mitä sattuu *ignore please*