TAVIKSET

340 posts, 17 pages, 92,559 views

#141 • • ALIEN Guest

misjah:
no sithän meit on kax.. *possu*:a.. röh röh.. oink oink.. *nauru*

itse asiassa koko maailmahan on täynnä meitä. Mut muahan se ei haittaa!! *nauru*

röh röh!! oink oink!

on kivaa olla MEGA SIKA 2003!!
> teamsika.gif
Jone

#142 • • Jone Archibald Haddock
Otettuna tuolta Tranzexperience-topicista:

alien:
Bileisiin vois mun mielestä tulla vain ne, jotka ovat kiinnostuneita konemusiikista ja rave-kulttuurista.

Njaa, REIV-kulttuurista paljonkaan tietäviä ei meidänkään isossa joukossamme ole kuitenkaan ihan kauheasti. Itse olen käynyt bileilyurani aikana about kolmessa tapahtumassa, jotka voi suurinpiirtein luokitella raveiksi.

[muokattu 15.10.2003 09:50]
Jussi Soro

#143 • • Jussi Soro choon!

alien:
Bileisiin vois mun mielestä tulla vain ne, jotka ovat kiinnostuneita konemusiikista ja rave-kulttuurista.

Mistäs me saadaan ne uudet ihmiset bileisiin? Varmaan jokaisella joka sen 20 maksaa on jonkinlainen kiinnostus kulttuuria ja musiikkia kohtaan, mutta jokaiselle on kuitenkin ne ekat bileet. Se on eriasia jos haastaa riitaa tai käyttäytyy muuten vaan kun pelle, ei se silti ihmisestä turistia tee.
#144 • • ALIEN Guest
mitkä nämä kolme tapahtumaa oli? mun mielestä isomman luokan bileet, joita voisi kutsua ”massiiviseksi” ovat jo raveja.. Ovatko tyyliin Labyrinth:n isommat kemut olleet reivejä vai vähän suurempia klubi-iltoja? Missä se raja oikeestaan kulkee? Vai tarkoititko, että reivejä oli silloin alkojen alussa?? *ding*

Mut sit joo kieltämättä en voi paljoa sanoa Tranzexperiensestä, kun en pahemmin muista...
Jone

#145 • • Jone Archibald Haddock
Kaste, Garden of Eden. Sanotaan nyt sitten kaksi kolmen sijaan. *vink*
#146 • • ALIEN Guest

JussiS:
---
alien:
---

Mistäs me saadaan ne uudet ihmiset bileisiin? Varmaan jokaisella joka sen 20 maksaa on jonkinlainen kiinnostus kulttuuria ja musiikkia kohtaan, mutta jokaiselle on kuitenkin ne ekat bileet. Se on eriasia jos haastaa riitaa tai käyttäytyy muuten vaan kun pelle, ei se silti ihmisestä turistia tee.

meinasinkin niitä, jotka tulevat osoittelemaan sormella toisia... enkä nyt tarjoittanut Tampereen bileitä(meni vähän off- topiciks).. Aina jossain bileissä on niitä ”eksyneitä”, jotka halveksuvat joitain bilettäjiä.

[muokattu 15.10.2003 10:08]
#147 • • ALIEN Guest

Jone:
Kaste, Garden of Eden. Sanotaan nyt sitten kaksi kolmen sijaan. *vink*

milloin ne olivat? ja mikä niistä sit teki raveja? *ding* (musiikki,ihmiset, paikka...?)
Jussi Soro

#148 • • Jussi Soro choon!

alien:meinasinkin niitä, jotka tulevat osoittelemaan sormella toisia... enkä nyt tarjoittanut Tampereen bileitä(meni vähän off- topiciks).. Aina jossain bileissä on niitä ”eksyneitä”, jotka halveksuvat joitain bilettäjiä.

Itseasiassa mä oon huomannu, et joillain ”vanhoilla” bilettäjillä on tapana osoitella sormella jotain kiksukarvateiniä ja naureskella et kuin tyhmän näkösii ne on. Erityisesti ns. ”Millenniumin Feenix-ajan” tytöt on tähän erikoistuneita. Tekis mieli printtailla niistä kuvia kun niillä oli kiksukarvat päällä. Oppisivat saatana.
Jone

#149 • • Jone Archibald Haddock

JussiS:
Tekis mieli printtailla niistä kuvia kun niillä oli kiksukarvat päällä. Oppisivat saatana.

Mitäs Jussi, julkistetaanko muutama kuva tänne sellaisista, joiden huumori riittää siihen varmasti? ;)
#150 • • ALIEN Guest

JussiS:
Itseasiassa mä oon huomannu, et joillain ”vanhoilla” bilettäjillä on tapana osoitella sormella jotain kiksukarvateiniä ja naureskella et kuin tyhmän näkösii ne on.

mistäköhän se johtuu? nauravatkohan he myös omille kuvillensa menneiltä vuosita?

miten nämä millenium -tytöt sit pukeutuivat? laita linkki, jos löytyy kuvia netistä *vink*
#151 • • ALIEN Guest

Jone:
Mitäs Jussi, julkistetaanko muutama kuva tänne sellaisista, joiden huumori riittää siihen varmasti? ;)

*joo*
Jussi Soro

#152 • • Jussi Soro choon!

Jone:

Ok, mä raidaan visiogalleriesin, ni vedä sä omas läpi :)
akir0

#153 • • akir0 idleRPG champion 2009

alien:
mitkä nämä kolme tapahtumaa oli? mun mielestä isomman luokan bileet, joita voisi kutsua ”massiiviseksi” ovat jo raveja.. Ovatko tyyliin Labyrinth:n isommat kemut olleet reivejä vai vähän suurempia klubi-iltoja? Missä se raja oikeestaan kulkee? Vai tarkoititko, että reivejä oli silloin alkojen alussa?? *ding*

Eiks raveiksi voi sanoa silloin kun kyseessä on iso halli ja paikassa soitetaan rave-musiikkia.
[Nuclear]

#154 • • [Nuclear] el aprendiz

akir0:
Eiks raveiksi voi sanoa silloin kun kyseessä on iso halli ja paikassa soitetaan rave-musiikkia.

Eiks sillon ku on iso stadioni ja siel on paljon hevosia? *ding* *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#155 • • ALIEN Guest

akir0:

kyllä munkin mielestä... *joo*
#156 • • Relic Guest

[Nuclear]:
---
akir0:

---

Eiks sillon ku on iso stadioni ja siel on paljon hevosia? *ding* *vink*

olen kyl Nuclearin kaa samaa mieltä *igor*
#157 • • ALIEN Guest
...ja ravehan ei ole trancea, progea, hard-nrg:tä... ainakaan mun vanhojen -93/94 Rave Anthems kasettien mukaan... *vink* Eli joku vanha konkari osais varmaan korjaa, jos olen väärässä :)
#158 • • ALIEN Guest
ja taas meni off-topiciks *igor*
Jone

#159 • • Jone Archibald Haddock
17.jpg

2.jpg

3.jpg

31.jpg

10.jpg

17.jpg

21.jpg

4.jpg

1.jpg

7.jpg

15.jpg

19.jpg

24.jpg

20.jpg

No, siinä nyt muutama kuva ystävistäni, kavereistani ja tutuistani, jotka on sittemmin nähty myöskin ”hieman” erilaisessa vaatetuksessa. Koin parhaaksi pistää itseäni eniten alta lipan reiluuden nimissä.

*nauru*
Jussi Soro

#160 • • Jussi Soro choon!

Jone:No, siinä nyt muutama kuva ystävistäni, kavereistani ja tutuistani, jotka on sittemmin nähty myöskin ”hieman” erilaisessa vaatetuksessa. Koin parhaaksi pistää itseäni eniten alta lipan reiluuden nimissä.

Noin kattavaan kollaasiin mulla ei oo mitään lisättävää, paitsi ehkä Hannan kuva, mut en löytäny siitä yhtään...