misjah:
no sithän meit on kax.. :a.. röh röh.. oink oink..
itse asiassa koko maailmahan on täynnä meitä. Mut muahan se ei haittaa!!
röh röh!! oink oink!
on kivaa olla MEGA SIKA 2003!!
>
340 posts, 17 pages, 92,568 views
misjah:
no sithän meit on kax.. :a.. röh röh.. oink oink..
alien:
Bileisiin vois mun mielestä tulla vain ne, jotka ovat kiinnostuneita konemusiikista ja rave-kulttuurista.
alien:
Bileisiin vois mun mielestä tulla vain ne, jotka ovat kiinnostuneita konemusiikista ja rave-kulttuurista.
JussiS:
---
alien:
---
Mistäs me saadaan ne uudet ihmiset bileisiin? Varmaan jokaisella joka sen 20 maksaa on jonkinlainen kiinnostus kulttuuria ja musiikkia kohtaan, mutta jokaiselle on kuitenkin ne ekat bileet. Se on eriasia jos haastaa riitaa tai käyttäytyy muuten vaan kun pelle, ei se silti ihmisestä turistia tee.
Jone:
Kaste, Garden of Eden. Sanotaan nyt sitten kaksi kolmen sijaan.
alien:meinasinkin niitä, jotka tulevat osoittelemaan sormella toisia... enkä nyt tarjoittanut Tampereen bileitä(meni vähän off- topiciks).. Aina jossain bileissä on niitä eksyneitä, jotka halveksuvat joitain bilettäjiä.
JussiS:
Itseasiassa mä oon huomannu, et joillain vanhoilla bilettäjillä on tapana osoitella sormella jotain kiksukarvateiniä ja naureskella et kuin tyhmän näkösii ne on.
Jone:
Mitäs Jussi, julkistetaanko muutama kuva tänne sellaisista, joiden huumori riittää siihen varmasti? ;)
Jone:
Mitäs Jussi, julkistetaanko muutama kuva tänne sellaisista, joiden huumori riittää siihen varmasti? ;)
alien:
mitkä nämä kolme tapahtumaa oli? mun mielestä isomman luokan bileet, joita voisi kutsua massiiviseksi ovat jo raveja.. Ovatko tyyliin Labyrinth:n isommat kemut olleet reivejä vai vähän suurempia klubi-iltoja? Missä se raja oikeestaan kulkee? Vai tarkoititko, että reivejä oli silloin alkojen alussa??
akir0:
Eiks raveiksi voi sanoa silloin kun kyseessä on iso halli ja paikassa soitetaan rave-musiikkia.
[Nuclear]:
---
akir0:
Eiks raveiksi voi sanoa silloin kun kyseessä on iso halli ja paikassa soitetaan rave-musiikkia.
---
Eiks sillon ku on iso stadioni ja siel on paljon hevosia?
Jone:No, siinä nyt muutama kuva ystävistäni, kavereistani ja tutuistani, jotka on sittemmin nähty myöskin hieman erilaisessa vaatetuksessa. Koin parhaaksi pistää itseäni eniten alta lipan reiluuden nimissä.