ALIEN, 18.9.2006 02:23:
hei*plur*
Mut mitä Ana sanoi jo. Etkai sä luule et nois bileissä missä ihmiset todellakin vetää kamaa olis järkkäreillä labrat takataskuissa et ne vois tsekkaa onks kyseessä laissa kielletyt aineet vai ei?
Ja luulis jo tervejärkisen ottavan messiin vastaaviin bileisiin pami(aka.erittäin paljon käytetyn aineen nisteillä) reseptin jos moinen on olemassa. Ethän sä mikään nub ole ;)
Ei, en todellakaan luule että järkkärit vois millään tavalla tarkistaa mistä pillereista on kyse. Mutta luuletko sä (tai kukaan muu) tosissaan, että jos mulla olis huumeita mukana mä menisin omaalotteisesti kertomaan mun pillereistä ja kysymään saanko ottaa ne mukaan? Saa se järkkärikin varmaan käyttää sitä tervettä järkeä.
Ja mitä noihin pameihin tulee, niin oon pahoillani siitä että en ole tietoinen mitä tabuja mitkäkin nistit vetää ja miks. Ku itellä ei oo moisiin asioihin eikä ihmisiin mitään kontaktia.
Mulla on viimesten parin vuoden ajan aina ollut pamit mukana lompakossa minne ikinä sitten meen. Ja ei, mulle ei todellakaan oo tullut mieleen että pitäs kantaa reseptiä mukana joka paikkaan. Aikaisemmin monissa eri bileissä homma on toiminut ihan hyvin sillä että olen ite näyttänyt tabut ja kertonut tilanteeni, ja kertaakaan en oo saanu sellasta "vittu nää oon teknobileet, oot varmasti pillerinisti" asennetta osakseni, mitä nyt sain.
Että vaan sullekkin.