HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 148,321 views

bubbelgum

#581 • • bubbelgum ~sylikissa~

ALIEN, 18.9.2006 02:23:
hei*plur*

Mut mitä Ana sanoi jo. Etkai sä luule et nois bileissä missä ihmiset todellakin vetää kamaa olis järkkäreillä labrat takataskuissa et ne vois tsekkaa onks kyseessä laissa kielletyt aineet vai ei?

Ja luulis jo tervejärkisen ottavan messiin vastaaviin bileisiin pami(aka.erittäin paljon käytetyn aineen nisteillä) reseptin jos moinen on olemassa. Ethän sä mikään nub ole ;)

Ei, en todellakaan luule että järkkärit vois millään tavalla tarkistaa mistä pillereista on kyse. Mutta luuletko sä (tai kukaan muu) tosissaan, että jos mulla olis huumeita mukana mä menisin omaalotteisesti kertomaan mun pillereistä ja kysymään saanko ottaa ne mukaan? Saa se järkkärikin varmaan käyttää sitä tervettä järkeä.

Ja mitä noihin pameihin tulee, niin oon pahoillani siitä että en ole tietoinen mitä tabuja mitkäkin nistit vetää ja miks. Ku itellä ei oo moisiin asioihin eikä ihmisiin mitään kontaktia.

Mulla on viimesten parin vuoden ajan aina ollut pamit mukana lompakossa minne ikinä sitten meen. Ja ei, mulle ei todellakaan oo tullut mieleen että pitäs kantaa reseptiä mukana joka paikkaan. Aikaisemmin monissa eri bileissä homma on toiminut ihan hyvin sillä että olen ite näyttänyt tabut ja kertonut tilanteeni, ja kertaakaan en oo saanu sellasta "vittu nää oon teknobileet, oot varmasti pillerinisti" asennetta osakseni, mitä nyt sain.

Että *plur* vaan sullekkin.

--
Hullu ku pullosta tullu.

#582 • • ALIEN Guest

bubbelgum, 18.9.2006 02:51:
Ei, en todellakaan luule että järkkärit vois millään tavalla tarkistaa mistä pillereista on kyse. Mutta luuletko sä (tai kukaan muu) tosissaan, että jos mulla olis huumeita mukana mä menisin omaalotteisesti kertomaan mun pillereistä ja kysymään saanko ottaa ne mukaan? Saa se järkkärikin varmaan käyttää sitä tervettä järkeä.

Vastaus: Ei. Ette saa. Katos ei kaikki sovella sääntöjä niin kuin sä luulet.

Ja mitä noihin pameihin tulee, niin oon pahoillani siitä että en ole tietoinen mitä tabuja mitkäkin nistit vetää ja miks. Ku itellä ei oo moisiin asioihin eikä ihmisiin mitään kontaktia.

yleistys: vainoharhaisilla pokeilla taas on kiitos omien kokemuksien.

[Q]
Mulla on viimesten parin vuoden ajan aina ollut pamit mukana lompakossa minne ikinä sitten meen. Ja ei, mulle ei todellakaan oo tullut mieleen että pitäs kantaa reseptiä mukana joka paikkaan. Aikaisemmin monissa eri bileissä homma on toiminut ihan hyvin sillä että olen ite näyttänyt tabut ja kertonut tilanteeni, ja kertaakaan en oo saanu sellasta "vittu nää oon teknobileet, oot varmasti pillerinisti" asennetta osakseni, mitä nyt sain.
[/quote]
Sitä oppii kummasti myös vanhempana. et >

Että *plur* vaan sullekkin.

/siis oikeesit meinaan hyvällä - en pahalla ;)
Dzad

#583 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!

bubbelgum, 18.9.2006 01:25:

. Ja tokasee että näitä et saa viedä sisälle. Hieman ihmeissäni sanon, että miten niin en saa, nämähän on reseptivapaita pillereitä. Johon vastaukseks tulee taas kerran tämä "no joo mutta nää on teknobileet, ei tänne saa tuoda mitään nappeja sisälle, vie noi narikkaan."

Oi, huhu. *eiei* *eikä*
Mulla oli mukana kurkulääkepilleriä (reseptivapaita), ja vartialla ei ollut mitään ongelmaa (mulla oli myös pari Aakkoset-karkkia mukana ja vartija tutkii tosi tarkasti! *nauru*)

"nää on teknobileet"... toisin sanoen: "I forgot my brains in the gym".

Jos ihmiset haluavat tuoda sisään ectasya tai mitä vaan, niin sitten on vaan niin helppo piilottaa.
Uskoin itse että vartijat halusivat tarkistaa ettei aseita tuoda sisään.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

#584 • • ALIEN Guest

Dzad, 18.9.2006 03:04:
Jos ihmiset haluavat tuoda sisään ectasya tai mitä vaan, niin sitten on vaan niin helppo piilottaa.
Uskoin itse että vartijat halusivat tarkistaa ettei aseita tuoda sisään.

Sori mut mul nyt meni tää osa aika ohi mitä meinasit voisitko selittää hiukan mitä meinasit?
#585 • • Edited ALIEN Guest
Onks tääl oikeesti jengil jotain vaikeuksia ymmärtää että te juoksette bileissä missä vedetään kamaa mikä on edelleenkin laissa kiellettyä ja sen lain ohella näitä vitun tarkastuksia tehdään? Ja se ettei noilla kaikilla vässykkä järkkäreilä / vartijoilla ole muuta kuin ennakkoluuloja ja kuullut tarinat niiden perusteina messisä siellä?

Ottakaa opiksenne ikävistä kokemuksistanne ja toimikaa järkevemmin ensi kerralla.

Tai jos teidän mielestänne noi asiat voitaisiin tässä maassa tehdä paremmin niin olkaa hyvä ja tehkää jotain sen eteen muuta kuin valitatte forumeilla vuosi toisensa perään.
#586 • • astaroth Guest

ALIEN, 18.9.2006 03:18:
Sori mut mul nyt meni tää osa aika ohi mitä meinasit voisitko selittää hiukan mitä meinasit?

varmaan sitä, että ne jotka sitä kuosia tosissaan haluavat mukaansa, kuskaavat he ne sellaisissa paikoissa, että ainoa tehokas tapa ehkäistä olisi riisua kerrallaan jokainen asiakas, ja sehän ei ole mahdollista. ne huumeet menevät jossain muualla, kuin lompakon kolikkotaskussa

luulen, että tarkastukset keskittyivät enemmän mahdollisten aseiden sijasta (tavataanko isoissa bileissä useinkin?) laittomiin päihteisiin. ainakin omat tavarani tarkastettiin huulirasvapuikon sisältöä myöten
John

#587 • • John Lauma

astaroth, 18.9.2006 03:24:
luulen, että tarkastukset keskittyivät enemmän mahdollisten aseiden sijasta (tavataanko isoissa bileissä useinkin?) laittomiin päihteisiin. ainakin omat tavarani tarkastettiin huulirasvapuikon sisältöä myöten

Mulla ei tarkastettu edes röökiaskia...*ding*

--
Fancy some cheese, Gromit?

#588 • • ALIEN Guest

astaroth, 18.9.2006 03:24:
. ainakin omat tavarani tarkastettiin huulirasvapuikon sisältöä myöten

Yep. Huumeitahan sinne salakuljetetaan se ei ole ihme. Sääli vaan et tossa kärsii enemmän uhrit / käyttäjät kuin itse levittäjät.
#589 • • ALIEN Guest

John, 18.9.2006 03:28:

olisko ollut syytä? Mieti nyt jos kaikkien askit tsekattais - "hyvät bileet".
John

#590 • • John Lauma

ALIEN, 18.9.2006 03:32:
---
John, 18.9.2006 03:28:

---

olisko ollut syytä? Mieti nyt jos kaikkien askit tsekattais - "hyvät bileet".

Lähinnä ihmettelen sitä, että toisilla tsekataan huulirasvatkin, toisilla hädin tuskin edes taskut. Kai mä oon vaan niin kiltin näköinen... ;)

--
Fancy some cheese, Gromit?

#591 • • ALIEN Guest

John,
Lähinnä ihmettelen sitä, että toisilla tsekataan huulirasvatkin, toisilla hädin tuskin edes taskut. Kai mä oon vaan niin kiltin näköinen... ;)

no ei sunkaan kokemuksen perusteella luulisi olevan paljon ihmettelemistä että "miksi". Yksi tsekataan niin se tsekataan sit kans kunnolla. Aika simppeliä.

Vainoharhaiset vs. vainoharhaiset taisto käydään bileiden ulkopuolella.

Onneks en käy noissa enään.
#592 • • niomic Guest
Mun mielestä on ihan asiallinen linja et mitään nappeja ei saa viedä sisälle ilman reseptiä ja se on sit siinä. Antaa ton ohjeistuksen, niin ei tarvii keskustella ja asiasta voidaan toki käydä skenessä alustava keskustelu ja hyväksyä toimintatapa edes jossain määrin kollektiivisesti. Vaikka ymmärränkin jossain määrin bubbelin rehellisyyslogiikkaa, niin käännettynä ja (kärjistettynä) voisin mennä sinne levyt täynnä jotain nappeja sanomaan, että mul on tila Y, joka voi laueta milloin vain ja sen takia mul pitää olla näit nappeja levy messis aina. Mutta en vain kanna reseptiä mukana, koska yleensä tämä ei ole ongelma.

Sanoisin, että bubbelin tilanteessa suurin virhe oli tämä turha nussiminen järkkärien puolelta. Toisinsanoen asiasta ei ollut selkeätä ohjeistusta ja sitten mennään kyselemään yhdeltä jos toiselta et "tiedättexte niinq et jos on joku juttu ja sit nappei ja et mitä täs tehään tjmsp?" Jos ois ollu selkee linja, ni tossa ois menny tasan pari minsaa kun bubbeli kävi asiaa asiallisesti kysymässä.

En todellakaan oleta, että järkkärit olisivat edes noviisifarmakologeja tai valveutuneita näillä alueilla - tämä ei mielestäni kuulu heidän työnkuvaansa. Itsekin olisin mielelläni ottanut särkylääkkeitä sisään kun on pidemmän jälkitaudin takia ollut niska usein niin jumissa, että on alkanut päätä särkemään illan mittaan.
#593 • • ALIEN Guest

niomic, 18.9.2006 03:47:
...

Niin. Sori mun paska suomi mut täs just tuli mun pointteja ulos selkeesti.
Jussi Soro

#594 • • Jussi Soro choon!

a, 18.9.2006 08:46:
fakta: jos sulla on päälääkettä mukana ilman reseptiä, mikään maailmassa ei todista että ne ovat tarkoituksenmukaiseen käyttöön.

Paitsi se printattu lappu paketin kyljessä jossa lukee sun nimi.
Kriss G

#595 • • Kriss G Wir brauchen bass
Huhhuh mitkä satsit. Hardfloor lunasti kaikki odotukset ja enemmänkin. Dave the Drummer oli ihan superkova mutta minkä helvetin takia se soundi oli niin hiljasella että hyvä kun kuuli? Marusha oli kans kova mut ei niin kova kun parilla edellisellä suomen vierailulla ja Spiller yllätti erittäin positiivisesti. Jonoon tultiin suunnilleen 22.45 ja sisällä oltiin 23.10 eli ei se jono niin paha ollut kuin miltä näytti aluksi. Overall oli tosi kovat bileet ja oli muksaa nähdä tuttuja niin paljon.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Individual

#596 • • Edited Individual HYPNO!
Olenkohan mä ollut samoissa bileissä kuin suurin osa tänne kirjoittaneista? *ding* Itse tultiin kaverin kanssa mestoille noin puolen yhdentoista maissa ja ihme ja kumma, Suomessa on bileisiin jonoa. (Tää siis ihan oikeasti yllätti) Se ei edes harmittanut, kun tiesi, että paikalla tulee sitten olemaan ihmisiä ja tunnelmaa ja 40 minuutin seisoskelun jälkeen oltiinkin (jo) sisällä, aika meni mukavasti jonossa seurustellessa ja kaljotellessa. Itse turvatarkastus oli omalta kohdaltani siinä, että nostaessani kädet pystyyn penkomista varten, turvanainen viittasikin minulle, että sisään vaan ja sillä selvä. Kun taas erään ystäväni kohdalla irtain pengottiin ihan kunnolla, jopa kännykän akku irroitettiin. Talk ´bout turvatarkastus, mutta elämmehän terrorisminvastaisen sodan aikoja. Eli joillekin se tehtiin, joillekin ei.

Jengi oli levittäytynyt sopivasti eri areenoille ja ainoa varsinainen pullonkaula oli tranceareenan läpi puskeminen, jossa ihmisiä oli kerääntynyt baaritiskille ja miltei heti heidän takanaan oli kiksua fanittavia reivaajia aikamoinen määrä, taisi olla suosituin areena kaikista. Joka paikassa mahtui silti olemaan ja tanssimaan, joskin yläkerran Proteus-areena oli aikamoinen sauna. *tirsk* Ainakin tunnelma oli tiivis ja katossa. Vähän ehkä harmitti ulkomaanvieraitten puolesta se, että esim. Dave the Drummer ja Alter Ego soittivat vain kouralliselle ihmisiä ja Taavi Rumpalin soittopaikasta tuli mieleen hieman sellainen "kunhan joku nurkka löytyy missä mahtuu soittamaan"- tyylinen ratkaisu. Mieluusti olisin kuullut häntä päälavalla. Ehkäpä siltikin liian monta artistia, liian monta salia ja ennakkomainonnassa käytetty ilmaisu "arena" ei oikein sopinut kuvaamaan juurikaan kuin kahta soittopaikkaa koko iltana.

Itse ilta meni omalla kohdalla lähinnä pousailuksi ja paikasta toiseen kiertelyksi. Noh, sekin oli mukavaa vaihteeksi, kun paljon tuttuja oli mestoilla. Äänentoistosta ei voi oikein sanoa kuin, että lujaa soittivat, onneksi tuli tulpat mukaan, mutta toisaalta pidän suurista äänenpaineista. Valot olivat ihan jees niillä kahdella isommalla areenalla, mutta ne videoskriinit eivät jostain syystä oikein päässeet oikeuksiinsa. Palvelu pelasi varsin mallikaasti juottopisteissä mielestäni, mutta noin kolmen maissa kotiin lähdettäessa ounastelin pahaa, kun katselin narikkahenkilökunnan toimintaa. Parhaimmillaan se kolme, neljäkin henkilöä oli etsimässä yhtä takkia, en tiedä sitten millainen hulabaloo siellä oli sitten ollut bileitten loputtua.

Mutta kaikenkaikkiaan, kun ei anna tuollaisten pikkuasioiden häiritä itselleni varsin mieluisat bileet niinkuin osasinkin odottaa.

Ai niin, kyllä se kolkki kuullostaa jumalaiselta isolla pa:lla. *sydän*
Mark

#597 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Vittu, kone tinas just ku sain typotettuu edellisen replyn, ärr.

Paskat bileet, paskaa musaa *pepsodent*

Eivaan, mä tykkäsin *sydän* Moni asia oli paremmin ku normisti kaapelil on ollut:

+ei liikaa possea, itseasias aika vähän..
+jono eteni hyvää vauhtia pahimpaankin aikaan 23 jälkeen
+ei tukoskohtia, paljon tilaa liikkua ympäriinsä
+monta areenaa, mun mielest hyvä ratkasu jakaa merikaapelihalli kahtia
+musiikki *pihkassa* Ei vaan voinu jättää ketään kylmäks, sen verta monipuolinen selektio oli soittajia
+paljon värikkäitä ihmisiä, joista monella hymy naamalla ja hyvä meininki :)
+paljon tilaa tanssia *sydän*

-oli siel niit idareitaki taas liikentees: "Moi, käytsä huoltoasemal? Käytsä usein essolla? Nyt lähtis kolme viidelkybäl!" *nauru**eiei**dissaa*
-vaik jono vetikin, mihin se toinen luvattu sisäänkäynti jäi? *ding*
-eivaa jaksa tajuu sitä ettei laseja voi kuljetella ympäriinsä :(

Kiitos näistä, mä viihdyin loistavasti *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

noemi

#598 • • noemi
ACID SAVED MY LIFE *iloinen*

Kiitos Hardfloor - paitsi loistavasta setistä, myös nimmareista, tarroista ja promolevystä...tootte mun ykkösihkutykkäilybändi *plur*

(toim. huom. kai Saksassakin klubbaria luetaan???1)

Ja mitä muuhun iltaan tulee:
Olin koko ajan täydellisen onnellinen. Sinänsä suuri summa 30 euroa on mitätön hinta onnesta...kiitos kaikille järkkäreille, soittajille ja muutenkin osallistuneille *hali*

--
Oikeutta koneille!

exxti

#599 • • exxti

mun labello herätti kyl kummasta kans kiinnostusta prkl *ding*
Steven Hoaks

#600 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jippikaijee nyt on vihdoinkin omatkin kuvat linjoilla *hihu*

http://klubitus.org/kuvasto.php?id=1034

Puolivälissä kemuja loppu lähettimestä virta eikä innostanut kuvaa enää ollenkaan salama kiinni kamerassa *uuh* Mutta näitä sattuu... Mun tuurilla tietysti *igor*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?