HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 148,303 views

loskaa

#601 • • Edited loskaa
Oli kyllä aivan erin omaiset ravit mutta proteus ja orkidea oli ylitse muiden toinen psyke stage
jätti vähä kylmäks muuten hyviä stageja, hyvää ja rentoo possee paitsi parii poikkeusta lukuun ottamatta
ja ylä kerta oli aivan liian pieni ja istuma paikkoja olisi voinut olla mutta joka tapauksessa KIITOS! kaikille järjestäjille.
sts

#602 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

manaatti, 18.9.2006 01:20:
pitänee myös kiittää turvatarkastusta ja järjestyksen valvontaa, turvataskastus oli perusteellinen ja suht tarkka, jotku ihmetelty miks lompakko tarkistettii...

Mä taas ihmettelen miks sitä _EI_ tarkistettu, allekirjoittaneella kun oli unohtunu sinne roudarityökalu:

http://www.victorinox.com/index.cfm?page=190&lang=E
Sallakat

#603 • • Sallakat jungle, baby !
hohhoijjaaa, vieläkin vähän pyörryttävä olo. Oli kyllä tosi jees bileet. Jäi niin sanotusti hyvä maku suuhun. Oli hyvä kaveri porukka kasassa. Esiintymislavojen määrä oli liiallinen, mikä jäi varsinkin harmittamaan psyke lavan ja genkin lavan kohdalla, koska olivat ainoita mitä oikeasti siellä halusin nähdä. Muiden artistien setteihin en edes kommentoi mitään kun en muista. Kai sieltä jotain ookoota tuli kun lattialla pyörin ajoittain.
Kenen olivat ne upeat decot psyke stagella? ihan kuin olisin nähny tuon tyylisiä juttuja aiemmin jossain hmmm.... se chilli (??) lava puristamossa oli aika helvetin turha. Sen ymmärrän, että anniskelulupia ei välttämättä ole millään saatu, tai haettu merikaapelihallin ja puristamon väliin jäävään tilaan. Mutta ei se mitenkään edes auttanut omaa kiinnostusta hengailla siellä chilli stagellakaan. Mättö stage ei luonnollisesti kiinnostanut pätkääkään, joten sinne en edes vahingossakaan eksynyt. Päälavat oli ihan jees. Ainakin se psyke lavan puoleinen päälava oli todella upeasti näytöitetty.

Tulipahan muistaakseni tanssittuakin ihan kiitettävästi, mutta kuten aina, jossain vaiheessa iltaa tulee aina pykähdettyä kaveriporukassa johonkin persuuksilleen jauhamaan paskaa ja siihenhän sitten jäätiin loppubileiden ajaksi. Tuntui ilta loppuvan jotenkin kesken hmm *täh*
Taksikin saatiin hyvin jouhevasti kun käveltiin ruoholahden metroasemalle.

En tajua mikä valitus on niistä jonoista sisään. Me jonotettiin puolituntia klo 22.30-23.00 aikana eikä vituttanut yhtään. Oletettavaa tietenkin on, jos bileisiin odotetaan parikin tuhatta ihmistä, että jonoa on. Valitettavasti ihmisiä ei sisälle saada ikään kuin heittämällä.
Mun mielestä eri pisteiden järjestäminen (ovi, lipunmyynti, narikka, tarkastus) teki sisääntulon jouhevaksi. Meidän koko kaveri porukka pääsi tarkastuksen ohi kohteliaalla "olkaa hyvä peremmälle" kommentilla, joten ei voi valittaa siitäkään. Ennen bileissä tarkastettiin tyyliin kaikki sisääntulijat, mikä aiheutti jonoja.

Eli pääsääntöisesti helvetin hauskaa oli noista lavajärjestelyistä huolimatta. Vuonna 2000 ollut viimeksi iiiisoissa kemuissa (labyrinth kaapelilla) ja hyvinhän tää tuntu sujuvan näin 6 vuotta vanhempanakin *jiihaa* Ilmeisesti ei tainnu olla porukkaa ehkä kuitenkaan niin paljo kuin ois voinu olla??? ainakaan ryysis ei ollut mikään painajaismainen. Näissä bileissä on kuitenkin jonkin verran parannettavaa seuraavia haus neissöneitä silmällä pitäen.

Ahhh lepäämään. Vanhusten kunto ei näköjään ole enää parhaimmillaan....
sts

#604 • • sts Sama pyynti aitta!

bubbelgum, 18.9.2006 01:25:
No, hetken päästä hän tuli takaisin ja kysyi onko minulla mukana respetiä niille lääkkeille. Johon vastasin että ei ole, etten koskaan kanna reseptiä mukana, miksi niin tekisin?

Tämä on ihan selvä ja sinunhan pitäisi se tietää, normaali menettely ihan kaikissa tapahtumissa missä on tarkastus (koskee jopa asseblyä ja kaikenmaailman kokouksia), jos henkilöllä ei ole reseptiä mukana ei voida todistaa että lääkkeet ovat hänen, jolloin lääkkeitä ei saa tuoda sisälle. Reseptin toki saa jättää narikkaan todistuksen jälkeen.

aukaisee kofeiinitablettipurkin ja katsoo sen sisään. Ja tokasee että näitä et saa viedä sisälle. Hieman ihmeissäni sanon, että miten niin en saa, nämähän on reseptivapaita pillereitä.

Avattu purkki täynnä valkoisia pieniä pillereitä, miten todistat että niissä kaikissa on vain kofeiinia?

Ps. niitä piripäitä näkykin siellä sisällä niin paljon että helpommalla syynillä tais ne päästä sisälle, kuin minä, joka olin niin tyhmä että luulin että rehellisyys ja omaaloitteisuus asian suhteen olisi ollut kannattavaa ja palkitsevaa.

Niis huumeissa on vähän se ongelma että on tosi vaikea kontrolloida mitä ihminen on pumpannut elimistöönsä tuntia ennen tapahtumaa, vrt ihminen on vielä tarkastuksessa selvinpäin, mutta minuutti sen jälkeen se diskopilleri pistää päänpyörälle. Lääkkeitä ei voi valitettavasti syödä näin ennakkoon ja oot siinä kyllä oikeassa.
#606 • • Annakins Guest

JussiS, 18.9.2006 09:07:
---
a, 18.9.2006 08:46:
fakta: jos sulla on päälääkettä mukana ilman reseptiä, mikään maailmassa ei todista että ne ovat tarkoituksenmukaiseen käyttöön.

---

Paitsi se printattu lappu paketin kyljessä jossa lukee sun nimi.

Paitsi jos on mukana vaan se levy eikä pakettia ollenkaan :D Mut tää on jo ehkä vähän saivartelua :D
sts

#607 • • sts Sama pyynti aitta!

JussiS, 18.9.2006 09:07:
---
a, 18.9.2006 08:46:
fakta: jos sulla on päälääkettä mukana ilman reseptiä, mikään maailmassa ei todista että ne ovat tarkoituksenmukaiseen käyttöön.

---

Paitsi se printattu lappu paketin kyljessä jossa lukee sun nimi.

Niin ja se lappuhan ei oo kovin helppo väärentää? :D siks pitää olla se resepti mis on se tarran toinen pää (niihin liimataan se pikkunen tarraliuska)
Katri-la

#608 • • Katri-la
Proteus-lava alakertaan, sinne perähuoneeseen ja perähuoneen sällit himaansa.*joo*
Individual

#609 • • Edited Individual HYPNO!

sts, 18.9.2006 12:09:
---
pitänee myös kiittää turvatarkastusta ja järjestyksen valvontaa, turvataskastus oli perusteellinen ja suht tarkka, jotku ihmetelty miks lompakko tarkistettii...

---

Mä taas ihmettelen miks sitä _EI_ tarkistettu, allekirjoittaneella kun oli unohtunu sinne roudari työkalu:

Mä taas ihmettelin turvatarkastuksen (siis jos nimi on turvatarkastus, niin olisi loogista, että silloin kaikki tulijat tarkastetaan, eikä niin, että puolet voi viedä sisään kaiken Apilasta pienemmän ja toiselta puolelta pengotaan kaikki omaisuus siinä koko kansan nähden) summittaisuutta. Mutta ainakin järjestyksenvalvontahenkilökuntaa oli riittävästi.
AndyE

#610 • • AndyE

Individual, 18.9.2006 12:33:
---
---

---

Mä taas ihmettelen miks sitä _EI_ tarkistettu, allekirjoittaneella kun oli unohtunu sinne roudari työkalu:

---

Mä taas ihmettelin turvatarkastuksen (siis jos nimi on turvatarkastus, niin olisi loogista, että silloin kaikki tulijat tarkastetaan, eikä niin, että puolet voi viedä sisään kaiken Apilasta pienemmän ja toiselta puolelta pengotaan kaikki omaisuus siinä kaiken kansan nähden) summittaisuutta.

sellanen veis ihan hirveästi aikaa ja tollasella pistotarkastuksella on enempi semmonen henkinen vaikutus et sinne ei sit ehkä halua viedä mitään ku tietää et tietty osa porukasta pengotaan siellä kunnolla.

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

Individual

#611 • • Individual HYPNO!

AndyE, 18.9.2006 12:35:
---
Individual, 18.9.2006 12:33:
---
---

---

---

Mä taas ihmettelin turvatarkastuksen (siis jos nimi on turvatarkastus, niin olisi loogista, että silloin kaikki tulijat tarkastetaan, eikä niin, että puolet voi viedä sisään kaiken Apilasta pienemmän ja toiselta puolelta pengotaan kaikki omaisuus siinä kaiken kansan nähden) summittaisuutta.

---

sellanen veis ihan hirveästi aikaa ja tollasella pistotarkastuksella on enempi semmonen henkinen vaikutus et sinne ei sit ehkä halua viedä mitään ku tietää et tietty osa porukasta pengotaan siellä kunnolla.

Niin no joo tietysti. Halusin hieman kärjistää, mutta olis kuvitellut, että edes pieni kollaus olisi ollut jokaisen kohdalla, mutta kaippa sekin, niin kuin sanoit, veisi liikaa aikaa. Noh, en mä nyt sitä turvatarkastusta jäänyt kaipaamaankaan. *tirsk*
Kon-tiki

#612 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

Hexe, 17.9.2006 20:01:
Alter Egolla oli pari tosi maistuvaa raitaa, mut ihmisten vähyys vei varmaan jäbän fiiliksiä et uskoisin olevan parempi jos olis enemmän lössiä ollu.

Ihmisten vähyys tuol areenal johtu just siitä et sitä vitun bisseä ei saanu viedä sinne. Harmittaa ihan sikana, mut ei voi mitään kai :)

Joo ja Puristamon ainoasta juomapisteestä sai boolimukillisen kossubatteria 6 eurolla! Ja siitäkin yli puolet jäitä wtf oli kyllä kallein litrahinta drinksulla koskaan. Ibiza mukaanluettuna.

Roman Flügel sinänsä soitti illan parasta settiä, joka yllämainitun janon aiheuttikin. Säälitti vaan toi Puristamon luoksepääsemättömyys ja ehkä asia on myös niin, että tuollaista nitkumpaa musiikkia ei Suomessa kannata järkätä hallibileisiin. Jossain klubikeikalla Fl¨gel, kuten myös Spiller, olisivat luult. toimineet paljon paremmin ja saaneet ansaitsemansa yleisön.

<edit> Siis eihän meissä yleisössä mitään vikaa nytkään ollut, päinvastoin, mutta klubilla meitä olisi voinut olla huomattavasti enemmän *hih*
Individual

#613 • • Individual HYPNO!

Kon-tiki, 18.9.2006 12:46:
---
Hexe, 17.9.2006 20:01:
Alter Egolla oli pari tosi maistuvaa raitaa, mut ihmisten vähyys vei varmaan jäbän fiiliksiä et uskoisin olevan parempi jos olis enemmän lössiä ollu.

Ihmisten vähyys tuol areenal johtu just siitä et sitä vitun bisseä ei saanu viedä sinne. Harmittaa ihan sikana, mut ei voi mitään kai :)

---

Joo ja Puristamon ainoasta juomapisteestä sai boolimukillisen kossubatteria 6 eurolla! Ja siitäkin yli puolet jäitä wtf oli kyllä kallein litrahinta drinksulla koskaan. Ibiza mukaanluettuna.

Joo, mäkin hieman naureskelin sitä "paukkua", minkä kaveri tilas. Siinä ei varmasti ollut viinaa kuin vähän mausteeksi. Itse sain sentään koko tölkin tehojuomaa, kun tilasin alkoholittoman version. Ei se 2 euroa (kun tölkin vei takaisin vielä) ollut kyllä mikään paha hinta energiajuomasta. *joo*
Aune-mummo

#614 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Sinä joka varastit/otit sieltä trance areenan dj pöydältä , Solarstonen setin aikana kyseisen artistin minulle lahjoittaman PROMO CD :n OLISITKO YSTÄVÄLLINEN JA PALAUTTAISIT SEN MINULLE*senkin*
MesMeRise

#615 • • MesMeRise Spinnamon
Mä kävelin jonon päähän joskus vähän ennen puoltayötä ja yhden aikaan olin sisällä.
Ymmärrän kyllä, että näillä ihmismäärillä jonottamaankin joutuu, mutta sitä en ehkä ihan ymmärtänyt että _todella_ moni etuili jonossa, eikä järkkärit puuttuneet yhteenkään, päästivät koko jonon ohi ensimmäisenä. *ding*

Ennakkolipulla ei jonotuksen suhteen mitään virkaa.

Kun tultiin narikan kohdalle, työskentelemässä oli 2 ihmistä, ja sama meininki etuilijoiden suhteen. Jos tajusit kävellä jonon ensimmäiseks, sait kyllä palvelun nopeesti.

Mut muuten en kyllä joutunu jonottamaan mihinkään, en vessaan enkä juotavaa, se oli iso +

Loppuillasta olinki sitte niin *känni* et anteeks vaan kaikille kanssa kärsijöille.

ja sit vielä:
Musiikki *sydän*
Ystävät & Tutut *sydän*
Kolera ja koleran karaoke *nauru*
Lahtidösä *sydän*

Ainiii ja tsipsit *sydän*
isfnbojbbssn

#616 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
oli ihan kivaa käydä pitkästä aikaa tälläsissä massiivissa
bileissä... kyllähän sitä kaikenlaisia pikkuvikoja voisi nyt
luetella, mut ei niillä niin väliä.

parasta antia oli orkidean setin eka puolitoista tuntia ja
tietenkin vibrasphere! <3 en vaan tajua, että miks ton
vibran piti olla just tolla stagella :/

muutkin setit mitä tuli hieman kuunneltua ja/tai reivaltua (alter
ego, hardfloor, angel, airwave) oli ihan hyvänkuulosia myös,
eikä ainakaan tarvinnut musiikillisesta tarjonnasta kitistä.

kaiken kaikkiaan oli ihan onnistunut ilta, mut ihan lähiaikoina en
jaksaisi uusiksi ottaa :P

ps. pakko viel kitistä, että ilman ennakkoa lipun hinnaksi tuli
suht kuohkeat 38e o_O aargh!

--
dasinoaisnvs

Timce

#617 • • Edited Timce
Jaksa sepustaa mitää tarinaa.

+++Hardfloor <3
++Marko Laine
++D.r.u.m.m.e.r
+Spiller
(+Maito tiskiltä)

---Jonotus
--Vesi loppu
--Isot bileet
--Ähky = Viina ei toimi :)
--Genki soitti rumpu&bassoa ilman bassoa...Loistava soundi tolla stagella. NOT!

Kiitos.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

aleksisi

#618 • • aleksisi

Kon-tiki, 18.9.2006 12:46:

kyl mä väittäsin että niissä oli sitä juotavaa aikalailla saman verran kun normaaleissa grogilaseissa olis ollu, tollanen muovitörppö vaan tuntuu joteski tosi pieneltä kun on ohutta muovia eikä paksua lasia. joten kyllä mun mielestä ainaski 6e jekkublandis on ihan normaalia helsinki hinnottelua... mut loppupeleis:mitä sitten, ne rahat on jo juotu*hih*

--
siellä missä jatkot..

Hyzenthlay

#619 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ui, olipa bileet *sydän* itse asias en muista millon ois ollu noin hauskaa kaapelilla. Hardfloor jäi eniten mieleen (just niin hyvä kun odotin), ja reiv-areenalla tuli muutenkin oltua eniten. Ainoo mikä tuli ohitettua, olikin sit delerium-areena. Ei jotenkin maistunu ton hardfloorin jälkeen *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kon-tiki

#620 • • Kon-tiki The Unsinkable

aleksisi, 18.9.2006 13:39:
kyllä mun mielestä ainaski 6e jekkublandis on ihan normaalia helsinki hinnottelua... mut loppupeleis:mitä sitten, ne rahat on jo juotu*hih*

Joo siteeraan edesmennyttä Pahkasika-lehteä: Ota kunnon pohjat, se tulee halvemmaksi *nauru*