jätti vähä kylmäks muuten hyviä stageja, hyvää ja rentoo possee paitsi parii poikkeusta lukuun ottamatta
ja ylä kerta oli aivan liian pieni ja istuma paikkoja olisi voinut olla mutta joka tapauksessa KIITOS! kaikille järjestäjille.
728 posts, 37 pages, 148,303 views
manaatti, 18.9.2006 01:20:
pitänee myös kiittää turvatarkastusta ja järjestyksen valvontaa, turvataskastus oli perusteellinen ja suht tarkka, jotku ihmetelty miks lompakko tarkistettii...
bubbelgum, 18.9.2006 01:25:
No, hetken päästä hän tuli takaisin ja kysyi onko minulla mukana respetiä niille lääkkeille. Johon vastasin että ei ole, etten koskaan kanna reseptiä mukana, miksi niin tekisin?
aukaisee kofeiinitablettipurkin ja katsoo sen sisään. Ja tokasee että näitä et saa viedä sisälle. Hieman ihmeissäni sanon, että miten niin en saa, nämähän on reseptivapaita pillereitä.
Ps. niitä piripäitä näkykin siellä sisällä niin paljon että helpommalla syynillä tais ne päästä sisälle, kuin minä, joka olin niin tyhmä että luulin että rehellisyys ja omaaloitteisuus asian suhteen olisi ollut kannattavaa ja palkitsevaa.
JussiS, 18.9.2006 09:07:
---
a, 18.9.2006 08:46:
fakta: jos sulla on päälääkettä mukana ilman reseptiä, mikään maailmassa ei todista että ne ovat tarkoituksenmukaiseen käyttöön.
---
Paitsi se printattu lappu paketin kyljessä jossa lukee sun nimi.
JussiS, 18.9.2006 09:07:
---
a, 18.9.2006 08:46:
fakta: jos sulla on päälääkettä mukana ilman reseptiä, mikään maailmassa ei todista että ne ovat tarkoituksenmukaiseen käyttöön.
---
Paitsi se printattu lappu paketin kyljessä jossa lukee sun nimi.
sts, 18.9.2006 12:09:
---
pitänee myös kiittää turvatarkastusta ja järjestyksen valvontaa, turvataskastus oli perusteellinen ja suht tarkka, jotku ihmetelty miks lompakko tarkistettii...
---
Mä taas ihmettelen miks sitä _EI_ tarkistettu, allekirjoittaneella kun oli unohtunu sinne roudari työkalu:
http://www.victorinox.com/index.cfm?page=190&lang=E
Individual, 18.9.2006 12:33:
---
---
---
Mä taas ihmettelen miks sitä _EI_ tarkistettu, allekirjoittaneella kun oli unohtunu sinne roudari työkalu:
---
Mä taas ihmettelin turvatarkastuksen (siis jos nimi on turvatarkastus, niin olisi loogista, että silloin kaikki tulijat tarkastetaan, eikä niin, että puolet voi viedä sisään kaiken Apilasta pienemmän ja toiselta puolelta pengotaan kaikki omaisuus siinä kaiken kansan nähden) summittaisuutta.
AndyE, 18.9.2006 12:35:
---
Individual, 18.9.2006 12:33:
---
---
---
---
Mä taas ihmettelin turvatarkastuksen (siis jos nimi on turvatarkastus, niin olisi loogista, että silloin kaikki tulijat tarkastetaan, eikä niin, että puolet voi viedä sisään kaiken Apilasta pienemmän ja toiselta puolelta pengotaan kaikki omaisuus siinä kaiken kansan nähden) summittaisuutta.
---
sellanen veis ihan hirveästi aikaa ja tollasella pistotarkastuksella on enempi semmonen henkinen vaikutus et sinne ei sit ehkä halua viedä mitään ku tietää et tietty osa porukasta pengotaan siellä kunnolla.
Hexe, 17.9.2006 20:01:
Alter Egolla oli pari tosi maistuvaa raitaa, mut ihmisten vähyys vei varmaan jäbän fiiliksiä et uskoisin olevan parempi jos olis enemmän lössiä ollu.
Ihmisten vähyys tuol areenal johtu just siitä et sitä vitun bisseä ei saanu viedä sinne. Harmittaa ihan sikana, mut ei voi mitään kai :)
Kon-tiki, 18.9.2006 12:46:
---
Hexe, 17.9.2006 20:01:
Alter Egolla oli pari tosi maistuvaa raitaa, mut ihmisten vähyys vei varmaan jäbän fiiliksiä et uskoisin olevan parempi jos olis enemmän lössiä ollu.
Ihmisten vähyys tuol areenal johtu just siitä et sitä vitun bisseä ei saanu viedä sinne. Harmittaa ihan sikana, mut ei voi mitään kai :)
---
Joo ja Puristamon ainoasta juomapisteestä sai boolimukillisen kossubatteria 6 eurolla! Ja siitäkin yli puolet jäitä wtf oli kyllä kallein litrahinta drinksulla koskaan. Ibiza mukaanluettuna.
Kon-tiki, 18.9.2006 12:46:
Joo ja Puristamon ainoasta juomapisteestä sai boolimukillisen kossubatteria 6 eurolla! Ja siitäkin yli puolet jäitä wtf oli kyllä kallein litrahinta drinksulla koskaan. Ibiza mukaanluettuna.
aleksisi, 18.9.2006 13:39:
kyllä mun mielestä ainaski 6e jekkublandis on ihan normaalia helsinki hinnottelua... mut loppupeleis:mitä sitten, ne rahat on jo juotu*hih*