bileleffoja

218 posts, 11 pages, 69,423 views

ETJ

Posts: 1,229

#161 • • ETJ Failed specimen
Midsummer night's rave. Groovea ja human trafficia, huonolla menestyksellä, matkiva elokuva.
supertony

Posts: 897

#163 • • supertony Code Red

JussiS, 27.10.2002 11:09:
Groove on ehdottomasti paras. Ainoo míkä koko leffassa mättää, on ettei Digweed varmaan ihan varastobileissä käy jenkeissä soittamassa :)

Mut muuten tosi hyvä ja suht realistinen leffa.



On muuten hyvä pätkä *hymy*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

placiq

Posts: 1,260

#164 • • Edited placiq Jorkki
Groove ja Human Traffic on kyl kovia pätkiä..
liikkuva muna

Posts: 2,652

#165 • • liikkuva muna an egg on the move
BLADE!!!! SIINON USKOMATON REIVIKOHTAUS ALUSS!! BILEEEETT! OLIN KERRAN KANS JENKEIS TOLLASIS GOOTTIVERIREIVEIS! OLI MAGEET! *ding*

Noin mulle eräs apina mainosti Bladea, mutta keitin sen ja piilotin hiekkakuopalle.
Infinitee

Posts: 272

#167 • • Infinitee
Tuo Human Traffic on ihan ok, mut jotenkin se tuntuu vähän keskeneräiseltä. Siitä ois saanu vielä paremman jos ois huolella tehty..
Avatar
#168 • • ALIEN Guest

lemonix
-unelmien sielunmessu



täs on taas täydellinen esimerkki siitä et bileet ovat sama, kuin huumeet eikä mitään hajua, tietoa tai kiinnostusta mitä taustalla soi kunhan on vitusti dousseija.. *nauru* "vittu mikä bile-pätkä vittu et ne oli sekaisin ne kundit huhhuh! " ---> "vittu vedin semmoset överit et laattasin paksusuolen sieraimistani ja söin koiraltani jalat, vittu mitkä bileet huhhuh!" *vink*
Avatar
#169 • • astaroth Guest

ALIEN, 11.5.2005 21:39:
täs on taas täydellinen esimerkki siitä et bileet ovat sama, kuin huumeet eikä mitään hajua, tietoa tai kiinnostusta mitä taustalla soi kunhan on vitusti dousseija.. *nauru*


Käsittelikö muuten toi Unelmien Sielunmessu yhtään bilettämistä? Kun mulla on sen pitkä aika sitten kerran nähneenä sellainen kuva, että keskitytään pelkästään siihen itse piikittämiseen ja kuosaamiseen sen sijaan, että oltaisiin yhtää reivailtu. Mutta muistini saatta kyllä unohtaakin osia leffasta.

Itse taas diggasin Human Trafficista sen takia, että vaihteeksi keskitytään itse hauskanpitoon ja huumorin irti saamiseen sen sijaan, että olisi pitänyt tunkea messiin pakollista ahdistavaa materiaalia. Itselleni tuon katsominen oli mukava tapa tuhlata 1,5h ilman, että lopussa yhtä raiskataan vankilassa, yhdeltä puuttuu jalat, yksi kuolee herskaan ja yksi asuu Kirkkonummella.
Avatar
#170 • • ALIEN Guest

Astaroth,

Käsittelikö muuten toi Unelmien Sielunmessu yhtään bilettämistä? Kun mulla on sen pitkä aika sitten kerran nähneenä sellainen kuva, että keskitytään pelkästään siihen itse piikittämiseen ja kuosaamiseen sen sijaan, että oltaisiin yhtää reivailtu. Mutta muistini saatta kyllä unohtaakin osia leffasta.



oikein muistit se ei tod käsitellyt mitään konemuusiikki-bileitä.
Avatar
#171 • • ikj Guest

ALIEN, 11.5.2005 22:18:
---
Astaroth,

Käsittelikö muuten toi Unelmien Sielunmessu yhtään bilettämistä? Kun mulla on sen pitkä aika sitten kerran nähneenä sellainen kuva, että keskitytään pelkästään siihen itse piikittämiseen ja kuosaamiseen sen sijaan, että oltaisiin yhtää reivailtu. Mutta muistini saatta kyllä unohtaakin osia leffasta.


---


oikein muistit se ei tod käsitellyt mitään konemuusiikki-bileitä.



kyl ne jotain levyi siin jossai vaihees vähä tais pyöritellä :D
hyvän kuulosta musaa kyl
nRg

Posts: 69

#172 • • nRg
Varmaan kyl 154kertaa mainittu Human Traffic..ei kyllästy ikinä..Tod hyvä etko movie
Avatar
#173 • • Pirpeli Guest

iKamanchi, 11.5.2005 20:31:
Tuo Human Traffic on ihan ok, mut jotenkin se tuntuu vähän keskeneräiseltä. Siitä ois saanu vielä paremman jos ois huolella tehty..



Ostin Lontoosta pidemmän version, se on huomattavasti parempi kuin tää pätkitty. Musaa enemmän ja henkilöihin paneudutaan himppasen paremmin. Suosittelen.
KooKie

Posts: 4,338

#174 • • KooKie aka. Petress Pan
Fuck the rules. *eiei*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Infinitee

Posts: 272

#175 • • Infinitee

Pirpeli, 12.5.2005 09:48:
---



Ostin Lontoosta pidemmän version, se on huomattavasti parempi kuin tää pätkitty. Musaa enemmän ja henkilöihin paneudutaan himppasen paremmin. Suosittelen.



Saakohan tuota Suomesta?
henkka

Posts: 4,973

#176 • • henkka

iKamanchi, 12.5.2005 13:17:
---
Pirpeli, 12.5.2005 09:48:
---



Ostin Lontoosta pidemmän version, se on huomattavasti parempi kuin tää pätkitty. Musaa enemmän ja henkilöihin paneudutaan himppasen paremmin. Suosittelen.

---


Saakohan tuota Suomesta?



Kokeile amazon.comista
Mary-Jane

Posts: 127

#178 • • Mary-Jane Team Vink Vink
Human Traffic. *sydän* *enkeli* *sydän*

--
Mikä on terveydelle riittävästi, on nautinnolle liian vähän.. -Pyhä Augustinus-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#179 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
useimmat huume -ja/tai bileleffat on kyllä ihan sairaan ärsyttäviä
mun mielestä. ei ne bileet tai huumeet niistä leffoista huonoja tee,
mut yleensä leffat jotka pyörii vain ko. asioiden ympärillä on vain
jotenkin naurettavia ja hävettävän lapsellisia.

mutjoo... onhan go ja groove kuitenkin ihan kivaa purkkaa... vaik se
yksi enkelin kosketuksen reivijakso hakkaa ne kummatkin ;)

edit: toi whine ei tietenkää koske unelmien sielunmessua, joka on
ihan ykkönen lajissaan. ja melkein paras soundtrack koskaan <3

--
dasinoaisnvs

Infinitee

Posts: 272

#180 • • Infinitee
Eipä hätää...löyty bittorrentilla *iloinen*