bileleffoja

218 posts, 11 pages, 69,428 views

ETJ

Posts: 1,229

#181 • • ETJ Failed specimen

k1mm0, 12.5.2005 16:30:
mutjoo... onhan go ja groove kuitenkin ihan kivaa purkkaa... vaik se
yksi enkelin kosketuksen reivijakso hakkaa ne kummatkin ;)



Toi oli ihan loistava. Pikku enkeliki veti nappeja "Rukous pillerin muodossa." :D

sitten on tämä:
http://www.imdb.com/title/tt0323248/
Niinku aikasemmin postasin, että on huono yritys matkia näitä muita bileleffoja, mutta onpa ainakin bileleffa, eikä pelkkä nipsuleffa. Tosin suurinpiirtein ainoa biisi, minkä ovat siihen lisensoineet, on Ferry Corstenin Punk.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#182 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Specimen, 14.5.2005 14:47:
---
k1mm0, 12.5.2005 16:30:
... se yksi enkelin kosketuksen reivijakso ...

---


Toi oli ihan loistava. Pikku enkeliki veti nappeja "Rukous pillerin muodossa." :D



toi oli kyllä ihan hyvä läppä :D paras oli kuitenki mun mielestä se
skarppi tyttö, joka kävi reiveissä vain lapsenmielisyyttään <3

--
dasinoaisnvs

KeijoK

Posts: 1,495

#183 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Että rakas äitini meni ja äänitti mun Bring The Beat Back-dokumentin päälle Strömsömikälielään ja se siitä mun rakkaastaani sitten....voin kertoa että tätä ketutuksen määrää ei voi kuvailla...ei ihan pieni.......*eiei*
Pitänee varmaan lähtee sen perään kun ei taida olla ketään laittanut vhs-juttuja digimuotoon pahaa pelkään...*joo*...ylen arkisto siis kutsuu....
Toivottakaa onnea matkaan....jollei mua 2 vuoteen näy niin olen ilmeisesti vieläkin sen perässä....

"Tanssijat ovat biomekaanisia koneita" -HZ Raivio-

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Grass

Posts: 237

#184 • • Grass fiilistelijä
Human Traffic kyllä ikävä kyllä katottu varmaan 6x :) mutta onhan siellä systemf-blue *plur*
Jace

Posts: 297

#185 • • Jace Monday Bar
Onkos kellään tietoa milloin se "It's all Gone Pete Tong" leffa tulisi suomeen??
Saara

Posts: 1,954

#186 • • Saara #2970

ruoho akaa. Grass, 20.5.2005 00:26:
Human Traffic kyllä ikävä kyllä katottu varmaan 6x :) mutta onhan siellä systemf-blue *plur*



Out of the Blue?

Soihan siin muutakin kuin tuo :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Grass

Posts: 237

#187 • • Grass fiilistelijä

Saara, 20.5.2005 09:57:
---
ruoho akaa. Grass, 20.5.2005 00:26:
Human Traffic kyllä ikävä kyllä katottu varmaan 6x :) mutta onhan siellä systemf-blue *plur*

---


Out of the Blue?

Soihan siin muutakin kuin tuo :)



jep nimenomaan, ei taas aivot pelannut eilen ;) juu soi muutakin, mutta toi jäi päällimmäisenä mieleen
Avatar
#188 • • Janneko Guest

Jace, 20.5.2005 09:40:
Onkos kellään tietoa milloin se "It's all Gone Pete Tong" leffa tulisi suomeen??



Maahantuojan,Futurefilmin mukaan alkusyksystä *iloinen*
¡ Previous post about a year ago !
Jussi Soro

Posts: 6,385

#189 • • Jussi Soro choon!
Tänään tulee neloselta Groove, kantsii tsekata :)
Greed

Posts: 178

#190 • • Greed Esp`03

Jace, 20.5.2005 09:40:
Onkos kellään tietoa milloin se "It's all Gone Pete Tong" leffa tulisi suomeen??



Eikös se ole tullut jo ajat sitten *ding* Mielestäni oli vielä myynnissä makuunissa, kun poistivat jtn leffoja..

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#192 • • Jussi Soro choon!

serotonot, 14.7.2006 22:43:
Joo jos oikein muistan ni toi o iha hauska pätkä :)


Paras bileleffa IMO, vaikka ehkä vähän liikaa painottuu sekoiluun. Mut kyl siin lopussa kun Digweed pistää Heaven Scentin soimaan itellä ainakin nousee kylmät väreet vieläkin.

Helmee et nelonen näyttää ton, oon koittanu metsästää sitä, mut ainakin Filmtown on poistanu ton valikoimista jo :/ Jos joku ottaa kovolle nauhalle, niin dvd / divx-kopio kelpaa :)
ETJ

Posts: 1,229

#193 • • ETJ Failed specimen
Poistin joskus Grooven anttilasta 5,95 hintaan, ettei ainakaan sillä hinnalla ole kova budjetti vaje, jos vaikka ostaa ihan originaalin *vink*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#194 • • Jussi Soro choon!

Specimen, 14.7.2006 22:53:
Poistin joskus Grooven anttilasta 5,95 hintaan, ettei ainakaan sillä hinnalla ole kova budjetti vaje, jos vaikka ostaa ihan originaalin *vink*


Niin mut mä en oo löytäny, vaiks yleensä kaivankin noita alelaareja...
ETJ

Posts: 1,229

#195 • • Edited ETJ Failed specimen

JussiS, 14.7.2006 22:55:
---
Specimen, 14.7.2006 22:53:
Poistin joskus Grooven anttilasta 5,95 hintaan, ettei ainakaan sillä hinnalla ole kova budjetti vaje, jos vaikka ostaa ihan originaalin *vink*

---

Niin mut mä en oo löytäny, vaiks yleensä kaivankin noita alelaareja...



Niinno tarkemmin kun ajattelee, niin täst taitaa olla jo 2-3 vuotta aikaa :D
serotonot

Posts: 3,137

#196 • • serotonot Paul Easy

JussiS, 14.7.2006 22:46:

Helmee et nelonen näyttää ton, oon koittanu metsästää sitä, mut ainakin Filmtown on poistanu ton valikoimista jo :/ Jos joku ottaa kovolle nauhalle, niin dvd / divx-kopio kelpaa :)


Joo mä oon kironnu tota ihan samaa ku oon koittanu ettiä sitä siitä tietämättömille ihmisille näytettäväks, mut edes film town ei oo natsannu, vaik siel o yleensä kuitenki harvinaisempiaki vanhoi pätkiä.

Mut hyvä et tulee ees nyt. Tosin ton takia jää unet vähä vähille ennen ilosaarirockia mut ei voi mitää :D
John

Posts: 1,384

#197 • • John Lauma
The Last Days of Disco - On tullut hiljattain pari kertaa telkkaristakin. Ihan jees diskokauden loppuaikoihin sijoittuva pätkä.

24 Hour Party People - Punkista reiviin, Madchester-vuodet, Factory records, New Order, Joy Division, the Hacienda, Bez... Suosittelen lämpimästi!*joo*


Vanhempia postauksia selatessani en voinut kuin ihmetellä miten ihmiset voivat laskea Trainspotting ja Unelmien sielunmessu bileleffoiksi...*ding* Onko heroiinin piikittäminen ja reivaaminen tosiaankin jonkun mielestä (muun kuin kukkahattumummojen) sama asia..?

--
Fancy some cheese, Gromit?

serotonot

Posts: 3,137

#198 • • serotonot Paul Easy

John, 14.7.2006 23:27:
The Last Days of Disco - On tullut hiljattain pari kertaa telkkaristakin. Ihan jees diskokauden loppuaikoihin sijoittuva pätkä.

24 Hour Party People - Punkista reiviin, Madchester-vuodet, Factory records, New Order, Joy Division, the Hacienda, Bez... Suosittelen lämpimästi!*joo*


Vanhempia postauksia selatessani en voinut kuin ihmetellä miten ihmiset voivat laskea Trainspotting ja Unelmien sielunmessu bileleffoiksi...*ding* Onko heroiinin piikittäminen ja reivaaminen tosiaankin jonkun mielestä (muun kuin kukkahattumummojen) sama asia..?


Bileet ne on kotinarinabileetkin. Ainakin joillekin :D

Mut joo, toi 24h Party People on kans vitun loistava <3
Viltsu

Posts: 2,010

#199 • • Viltsu noname

JussiS, 14.7.2006 22:46:
---
serotonot, 14.7.2006 22:43:
Joo jos oikein muistan ni toi o iha hauska pätkä :)

---
Mut kyl siin lopussa kun Digweed pistää Heaven Scentin soimaan itellä ainakin nousee kylmät väreet vieläkin.



Tuo taitaa olla melko yleistä x) ekasta kerrasta lähtien joka ainoa kerta..

pistä osoite niin voin heittää dvd:n tulemaan ,)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

lohikarme

Posts: 1,730

#200 • • Edited lohikarme RitariVittupää
En tiä tuliko jo aiemmin mut "It*s all gone, Pete Tong" o bueno!

--
Qualis artifex pereo