bileleffoja

218 posts, 11 pages, 69,424 views

Avatar
#61 • • ikj Guest
voisko joku ihana ihminen pliiis kertoo mulle mikä biisi soi 'groove' leffassa digweedin setissä just ennen 'heaven scent'ii...????*plur*
Avatar
#62 • • yana Guest
idi:

voisko joku ihana ihminen pliiis kertoo mulle mikä biisi soi 'groove' leffassa digweedin setissä just ennen 'heaven scent'ii...????*plur*



virtua trancer - third sight.

oli muistaakseni b-puoli jostain levysta mut hitto ei o löytäny tota ees gemm.comista :(
ylläriylläri toi leffa nostanut biisin tosi kuumaks tavaraks. ehkä sen jotain ebaysta löytäis $150 hintaan *poks*

toi leffa on muuten aika massiivista tsekkaa DVDsoitin 5kilon PAssa kiinni :)

[muokattu 30.1.2003 17:14]
Avatar
#63 • • Skunkmuffin Guest
Tsekatkaapa Human Trafficin jatko South West 9..... siin on KUNNON pilepätkä...ja hyvää musaa..
Avatar
#64 • • ikj Guest
yana4000:

idi:voisko joku ihana ihminen pliiis kertoo mulle mikä biisi soi 'groove' leffassa digweedin setissä just ennen 'heaven scent'ii...????*plur*

virtua trancer - third sight.

oli muistaakseni b-puoli jostain levysta mut hitto ei o löytäny tota ees gemm.comista :(
ylläriylläri toi leffa nostanut biisin tosi kuumaks tavaraks. ehkä sen jotain ebaysta löytäis $150 hintaan *poks*

toi leffa on muuten aika massiivista tsekkaa DVDsoitin 5kilon PAssa kiinni :)

[muokattu 30.1.2003 17:14]



kiitän*iloinen*.....siis eihän tota biisi ees löydy netistä...*hmph*
jugga

Posts: 4

#65 • • jugga
leffa: Pirunmoiset pirskeet- Aninniversary party

uskomatonta muka-taiteellista paskaa kuuluisien ja elämäänsä kyllästyneiden ihmisten ekstaasin käytöstä
kiertäkää ihmiset tämä pätkä kaukaa!

1,5h elämästä hukattu tämän takia!
Avatar
#66 • • yana Guest
power puffgirls the movie =) toimii etenkin sunnuntaisin jatkojenjatkojenjalkeen heti
Galore

Posts: 131

#67 • • Galore
Katoin Grooven vähänaikaasitten... Leffa oli kyl "loistava", monia hyviä kohtauksia, mut isoimpien tanssikohtauksien aikana näky oli mun mielestä aika koominen. Suoraan sanottuna näytti siltä, et sinne oli palkattu parisataa tyyppiä pomppimaan (mieluusti) musan tahdissa*igor*
Studio 54n mä oon nähny pari kertaa ja must tuntuu, et kolmatta kertaa ei enää kannata kattoo. Discoa nyt kuuntelee, mut ei KUUNTELE!

--
¨kotahi¨

Konza

Posts: 23

#68 • • Konza
Groove oli kyl ihan jees leffa ja Unelmien sielunmessu myös vaikka oli aika prkl ahdistava.virtua trancer - third sight ton biisin pitäs ainaki löytyy kazaal ku jaksaa vähän ettii.

--
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Avatar
#69 • • yana Guest
Dimitri:

virtua trancer - third sight ton biisin pitäs ainaki löytyy kazaal ku jaksaa vähän ettii.




*nauraa* *nauraa* *nauraa*


kazaalla saa hamutettuu aika huonosti vinyylejä *vink*

mp3na sen nyt saa hommattua minuutissa

[muokattu 7.2.2003 16:43]
Avatar
#70 • • yana Guest
Galore:

mut isoimpien tanssikohtauksien aikana näky oli mun mielestä aika koominen. Suoraan sanottuna näytti siltä, et sinne oli palkattu parisataa tyyppiä pomppimaan (mieluusti) musan tahdissa



samalt se näyttäis jos täällä ottais bileistä kuvaa
Galore

Posts: 131

#71 • • Galore
yana4000:

Galore:mut isoimpien tanssikohtauksien aikana näky oli mun mielestä aika koominen. Suoraan sanottuna näytti siltä, et sinne oli palkattu parisataa tyyppiä pomppimaan (mieluusti) musan tahdissa

samalt se näyttäis jos täällä ottais bileistä kuvaa



*joo*niinbä, mut mä korostaisin sanaa MIELUUSTI...Mut ehkäbä Suomestkin löytyy rytmitajuttomia ihmisiä*nauru*

--
¨kotahi¨

Avatar
#72 • • yana Guest
Galore:

...Mut ehkäbä Suomestkin löytyy rytmitajuttomia ihmisiä*nauru*



jaaa-a. enpä o kattonut tolla silmällä muiden jammailuja kuin videotallenteilta..

ja vältelly varsinkin ittensä kattomista miltään nauhalta
*hih*
FreeFall

Posts: 2,256

#73 • • FreeFall music addict
kaikki mun näkemät bile-leffat/dokkarit on jo täälä mainittu...MUt PARAS NÄISTÄ ON GROOVE!!!!!!!!*ökkö*

--
Lintuperspektiivi

DREAM

Posts: 9,936

#74 • • DREAM Team Sika
Santa:

kaikki mun näkemät bile-leffat/dokkarit on jo täälä mainittu...MUt PARAS NÄISTÄ ON GROOVE!!!!!!!!*ökkö*



Totta! Groove oli ykkönen! *sydän*
Tonyw

Posts: 197

#75 • • Tonyw Manufackture
Mul tuli sellanen ihan normi fiilis tosta Groovesta
been there done that *joo*
Human trafficista fiilis ja se into jäi sydämmeen ja siinä oli myös pari ihan jännää sanaa jota ite joutunu alkamaan kaverien kanssa vääntelee puheeseen *igor*

U_sielunmessusta jäi kyllä sellanen aika nihkee olo mutta varmasti tulen katsomaan sen vielä joskus uudestaan*joo*

Katottiin todella kiinnostava dokkari nimeltä scratch(http://www.scratchmovie.com/) tossa kk sitten jossa haastateltiin q-berttiä&muita staroja ja reissatiin kaikissa dmc:skaboissa!Erittäin toimiva suosittelen
*joo*

[muokattu 24.4.2003 07:43]
Hanz

Posts: 929

#76 • • Hanz Team Lasse
Vuokrasin sitten viikonloppuna tuon groovien ja olihan hyvä, kannattaa kyllä kattoa jos on vaan mahdollisuus.*iloinen*
Avatar
#77 • • yana Guest
qinie:

Mul tuli sellanen ihan normi fiilis tosta Groovesta
been there done that *joo*



hyviä bileitä ei o silti koskaan liikaa



btw aiemmin puhuttu third sight on muuten Virtua Trancer - Deep Fear (XTC-39) b-puoli... jos joku spottaa jostain niin saa kertoa mulle.

[muokattu 28.4.2003 16:28]
Howdy

Posts: 7,955

#78 • • Howdy Oldie
kuilu:

trisha:Siitä 24hour party people leffasta vaan että
tuli melkeen tippa linssiin kun katto niitä "juuria"
mistä kaikki oikeestaan britanniassa potkas käyntiin
bilekierteen.
Ja siellä kaikilla oli niin muukaavaa,
voi jospa oisin saanut ollut muukaana... *hellokitty**pihkassa*
Joo, tuli sellanen haikee olo, et prkle ku oli hauskaa silloin. Ennen. Mut tän äänee sanominen taitaa olla aikamoinen tabu...

Parhaat bileet on vast tulos!

- yksihymiö -




Tuntuu vähän siltä että alkaa olla pikku hiljaa mennyttä kalua ... ois ihan jees jos vähän elpyis ... mut mut ... *uuh*

--
Käpy vailla vertaa

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#79 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
katoin tänään human traffikin ja se oli kyllä groovya parempi, joskin molemmat oli kivaa katteltavaa... *nauraa* *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

super-enkuli

Posts: 1,521

#80 • • super-enkuli
Trainspotting, Human Traffic ja Unelmien Sielunmessu... *plur*

*enkeli*

[muokattu 4.5.2003 18:53]

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex