bileleffoja

218 posts, 11 pages, 69,403 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se
Blades on ihan jees leffa.... *nauru**ökkö**ökkö**ökkö**purr*
Texx

Posts: 650

#22 • • Texx ^_^
Studio 54 ?
tai mikä nyt olikaa :P

--
*piis*

Avatar
#23 • • Kirsikka Guest
Studio 54 on kyl ihan mahtava ja kuuluu mun lemppareihin =D Mulla taitaa olla se itelläni, tai on ollu, se on ollu lainassa yli vuoden joten en tiiä mikä on sen tänhetkinen kohtalo.. =(
She

Posts: 717

#24 • • She
Ikissä on tyyliä......... !! *pahis*
Avatar
#25 • • tuntematon Guest
arikoo:

Yhdyn tuohon trainspottin kehujien joukkoon vaikkei se bile leffa olekaan. Kattokaas muuten miten siinä leffassa viitataan rave kulttuurin laittomaan karkkiin. World is changing, drugs are changing ja sitten tulee tyyppi jolla on smiley rinnassa.



smiley == ässsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid
Avatar
#26 • • yana Guest
tunteilemattolen
Roger Roger

Posts: 3,372

#27 • • Roger Roger Kentti
Groove on kyllä *plur*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

_atmos

Posts: 230

#28 • • _atmos
tää nyt ei varsinaisesti ole "bile leffa" mut näin just trance energy 2002 tapahtuman dvd'n josta sai USKOMATTOMAT FIILARIT *joo*.
seuraavaks luvassa shockers 2002 ja innercity 2001.

*super*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#29 • • Jussi Soro choon!
Groove on ehdottomasti paras. Ainoo míkä koko leffassa mättää, on ettei Digweed varmaan ihan varastobileissä käy jenkeissä soittamassa :)

Mut muuten tosi hyvä ja suht realistinen leffa.
dirtyface

Posts: 344

#30 • • dirtyface rok.
Juu Studio 54 on ihan ykkönen. Mut vielä parempi on mun mielestä Saturday Night Fever. Se on klassikkojen klassikko*hymy*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

anqqa

Posts: 4,034

#31 • • anqqa tirehtööri
hämmennys -> yleinen bilehöpinä

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

henkka

Posts: 4,973

#32 • • henkka
Groove on kunnon kuosailuleffa. Ja varmaankin suht realistinen sellanen... Kuvaa varmasti hyvin jenkkireivei...

Human Traffic taas Brittiklubbailua... ja kuosaamista. Loistava kohta on se missä Muff vetää ihan nuppi turvoksissa siel pileis. Aiemmin leffassa todettuaan kuinka kaiken takana on vaan rakatelu musiikin kanssa. hehhehhee...

Dead Babies on sairas mutta huvittava. Ja erittäin mielenkiintoinen.

Requiem for a dream on ahdistava, pelottava ja todella huippu.

Fear and loathing in Las Vegas on trippi.

On kai noit muitaki. 51st staten hallibile kohta upposi muhun. Mahtava mixaus warriorista. Tuntu oikeen mahanpohjalla ku laitto skobet täbölle ja sit sielt kuuluu semmonen kolaus joka kerta ku basso hakkas. aaah...

Kaikki leffat tosi erilaisia mut hyviä kuiteski.

[muokattu 17.11.2002 18:03]
Avatar
#33 • • yana Guest
pimp:

Groove on kunnon kuosailuleffa. Ja varmaankin suht realistinen sellanen... Kuvaa varmasti hyvin jenkkireivei...



afaik suurin osa jenkkireiveistä on aikapaljon lähempänä sellasta p2000 fiilistä candykideillä kuin tota leffan bilettä
ton tyylin kekkerit sais kyl melkein olla aina koko viikonlopun juttuja. ettei herkku lopu liian keskenyllättäen

Requiem for a dream on ahdistava, pelottava ja todella huippu.



oon koittanu tsekkaa ton kaks kertaa ja kummallaki kerralla jättänyt kesken kun on vaan tullut liian ahdistava olo.

[muokattu 18.11.2002 00:00]
Panfobia

Posts: 521

#34 • • Panfobia
Näin Bladen ekaa kertaa vähän aikaa sitten kun se tuli telkasta ja voiettä kun petyin katkerasti. Aattelin, että siinä ois ollu jotain muutakin ideaa kun verta ja suolenpätkiä. Okei, visuaalisesti paikoitellen ihan hieno, mutta kyllä elokuvassa pitäis jotain muutakin olla... *hmph*

--
*sydän*

arty

Posts: 159

#35 • • arty diskopunk
kannattaa kattoo 24 HOUR PARTY PEOPLE.. leffa kertoo NEW ORDERista.. eli.. hmmz.. raven juurit on siellä.. *plur*

--
||

slush

Posts: 685

#36 • • slush
Mä tykkään myöskin siitä trainspottingista, mut mun mielestä se kirja oli paljo parempi ku leffa *joo**joo*
ja human traffic oli kans ihan hauska leffa..
mut se bladen alku (mikä just tuli joku viikonloppu sitten neloselta..) nii siin oli alussa aika hurjan näköstä menoa, hui *voiei*

--
Miks mulle aina käy näin???

henkka

Posts: 4,973

#37 • • henkka
yana4000:
afaik suurin osa jenkkireiveistä on aikapaljon lähempänä sellasta p2000 fiilistä candykideillä kuin tota leffan bilettä
ton tyylin kekkerit sais kyl melkein olla aina koko viikonlopun juttuja. ettei herkku lopu liian keskenyllättäen

Ei koskaan oo tullu käytyä p2000 bileis... eikä kyllä jenkkireiveiskään et ei sen puoleen... heh... ehkä parempi jättääkki ne peekakstonniset väliin.


yana4000:oon koittanu tsekkaa ton kaks kertaa ja kummallaki kerralla jättänyt kesken kun on vaan tullut liian ahdistava olo.

Joo ehkä parempi niin... se loppu vasta sekopäisen ahdistava onkin... pelkkä ajattelu aiheuttaa kylmiä väreitä.

[muokattu 21.11.2002 21:09]
Avatar
#38 • • pulssi Guest
Vaikka ei nyt leffoja olekaan, nii Maydayn videot ja tietty Prodigyn Electronic Punks. *joo*
puupi

Posts: 385

#39 • • puupi the puupi
human trafic on luxus...

olin lontoos kattomassa sen ku se tuli :D.... la alku illasta. En ollu menossa klubille illalla.. mut jotenkin homma lipsu ku se nosti niin hyvin fiilistä...

mielestäni transpotting ei oo bile vaan kuosaus leffa.. (leffa itsessään on bueno)

groove oli hyvä mutta se jenkki meininki oli vähän erillaista niin siihen oli vaikeempi samastua :D... no ei.

ja ded babys on mielestäni vuosihistorian turhin leffa.. se ei ees sivuu biletystä!!!

24h party pp.. on nyt teattereissa...
homma on punkista teknokulttuurin alkuun.. eli paranee loppuakohti.. ihan jees.. nauroin kyllä..

*plur*

--
KM

puupi

Posts: 385

#40 • • puupi the puupi
aaahahaaa niin joo toi Fear and loathing in las vegas...

ihan hillitön.... siinä on tyypit jotka harvemmin vetää mitään.

jos on esim tylsää niin käykää hakee.. on meinaa tosi
*nauraa*

ei toikaan oo klubi leffa .. mut hyvä kuosaus pätkä... ehkäpä jopa paras *joo*

--
KM