218 posts, 11 pages, 71,928 views
voisko joku ihana ihminen pliiis kertoo mulle mikä biisi soi 'groove' leffassa digweedin setissä just ennen 'heaven scent'ii...????
idi:voisko joku ihana ihminen pliiis kertoo mulle mikä biisi soi 'groove' leffassa digweedin setissä just ennen 'heaven scent'ii...????
virtua trancer - third sight.
oli muistaakseni b-puoli jostain levysta mut hitto ei o löytäny tota ees gemm.comista :(
ylläriylläri toi leffa nostanut biisin tosi kuumaks tavaraks. ehkä sen jotain ebaysta löytäis $150 hintaan
toi leffa on muuten aika massiivista tsekkaa DVDsoitin 5kilon PAssa kiinni :)
[muokattu 30.1.2003 17:14]
virtua trancer - third sight ton biisin pitäs ainaki löytyy kazaal ku jaksaa vähän ettii.
mut isoimpien tanssikohtauksien aikana näky oli mun mielestä aika koominen. Suoraan sanottuna näytti siltä, et sinne oli palkattu parisataa tyyppiä pomppimaan (mieluusti) musan tahdissa
Galore:mut isoimpien tanssikohtauksien aikana näky oli mun mielestä aika koominen. Suoraan sanottuna näytti siltä, et sinne oli palkattu parisataa tyyppiä pomppimaan (mieluusti) musan tahdissa
samalt se näyttäis jos täällä ottais bileistä kuvaa
...Mut ehkäbä Suomestkin löytyy rytmitajuttomia ihmisiä
Mul tuli sellanen ihan normi fiilis tosta Groovesta
been there done that
trisha:Siitä 24hour party people leffasta vaan että
tuli melkeen tippa linssiin kun katto niitä "juuria"
mistä kaikki oikeestaan britanniassa potkas käyntiin
bilekierteen.
Ja siellä kaikilla oli niin muukaavaa,
voi jospa oisin saanut ollut muukaana...
Joo, tuli sellanen haikee olo, et prkle ku oli hauskaa silloin. Ennen. Mut tän äänee sanominen taitaa olla aikamoinen tabu...
Parhaat bileet on vast tulos!
- yksihymiö -