218 posts, 11 pages, 71,903 views
JussiS, 27.10.2002 11:09:
Groove on ehdottomasti paras. Ainoo míkä koko leffassa mättää, on ettei Digweed varmaan ihan varastobileissä käy jenkeissä soittamassa :)
Mut muuten tosi hyvä ja suht realistinen leffa.
lemonix
-unelmien sielunmessu
ALIEN, 11.5.2005 21:39:
täs on taas täydellinen esimerkki siitä et bileet ovat sama, kuin huumeet eikä mitään hajua, tietoa tai kiinnostusta mitä taustalla soi kunhan on vitusti dousseija..
Astaroth,
Käsittelikö muuten toi Unelmien Sielunmessu yhtään bilettämistä? Kun mulla on sen pitkä aika sitten kerran nähneenä sellainen kuva, että keskitytään pelkästään siihen itse piikittämiseen ja kuosaamiseen sen sijaan, että oltaisiin yhtää reivailtu. Mutta muistini saatta kyllä unohtaakin osia leffasta.
ALIEN, 11.5.2005 22:18:
---
Astaroth,
Käsittelikö muuten toi Unelmien Sielunmessu yhtään bilettämistä? Kun mulla on sen pitkä aika sitten kerran nähneenä sellainen kuva, että keskitytään pelkästään siihen itse piikittämiseen ja kuosaamiseen sen sijaan, että oltaisiin yhtää reivailtu. Mutta muistini saatta kyllä unohtaakin osia leffasta.
---
oikein muistit se ei tod käsitellyt mitään konemuusiikki-bileitä.
iKamanchi, 11.5.2005 20:31:
Tuo Human Traffic on ihan ok, mut jotenkin se tuntuu vähän keskeneräiseltä. Siitä ois saanu vielä paremman jos ois huolella tehty..
Pirpeli, 12.5.2005 09:48:
---
Ostin Lontoosta pidemmän version, se on huomattavasti parempi kuin tää pätkitty. Musaa enemmän ja henkilöihin paneudutaan himppasen paremmin. Suosittelen.
iKamanchi, 12.5.2005 13:17:
---
Pirpeli, 12.5.2005 09:48:
---
Ostin Lontoosta pidemmän version, se on huomattavasti parempi kuin tää pätkitty. Musaa enemmän ja henkilöihin paneudutaan himppasen paremmin. Suosittelen.
---
Saakohan tuota Suomesta?