2,070 posts, 104 pages, 826,443 views
Skenemursu, 16.4.2009 07:17:
Nyt on toimisto kone kuosissa. eli hackintosh asennettuna, CS4 skulaa jne... ainoa ropleema on etta konetta ei saa paastaa nukkumaan, muuten ei enaa heraa vaan pitaa buutata... jouduin siis asettaa etta nukkumaan never...
pululu, 14.5.2009 21:51:
MITÄS HELVETTIÄ, EN MÄ TÄLLAISEEN LÄHDE OLLENKAAN.
Late, 14.5.2009 22:01:
---
---
paina ctrl ja scrollaa alas :D
LOL APUA
Äsken avattuani MacBook Proni tapahtui jotain ihan käsittämätöntä : desktop heiluu kun hiirtä liikuttaa, ja nyt kirjoittaessa kirjaimet on yhtä pikselimössöä ja silmiin sattuu kun luultavasti tää näytössä oleva tavara liikkuu koko ajan hieman.
Huomenna pitäis taittaa pari katalogia ja tällä touhulla siitä ei tuu kyllä yhtään mitään. Johtuuko tää Keravasta vai ihanko oikeasti tää on kosahtamassa? :((((((((((((((((((((((((((((
Skenemursu, 15.5.2009 11:19:
ok nyt on 12" takas kasassa... puolet ruuveista hukku matkalla mutta toimii... tietaakos kukaan josko noita ruuvisetteja sais ostettua jostain :) eli powerbook 12" ruuvisetti :)
ravec, 15.5.2009 01:28:
....kuulokeliitäntään tuli punainen valo...jota en ymmärrä.
Koska en ole nähnyt aiemmin siinä reiässä valoa.
Beliar, 15.5.2009 13:08:
---
Skenemursu, 15.5.2009 11:19:
ok nyt on 12" takas kasassa... puolet ruuveista hukku matkalla mutta toimii... tietaakos kukaan josko noita ruuvisetteja sais ostettua jostain :) eli powerbook 12" ruuvisetti :)
---
On se vaan niin vahinko, ettei susta tullut kirurgia!
Skenemursu, 18.5.2009 08:25:
onnistuin lavistaan nayton ruuvimeisselilla... ja tiputtaa cd aseman joka ei enaa toimi.... tais kayda niin etta tasta 12" tulee nyt desktop computer ja pitaa alkaa katseleen uutta lapparia...
tbo, 29.5.2009 06:35:
Juttujen perusteella toi uusin päivitys (10.5.7) on ehkä paskin Applelta tähän mennessä, ja aika monennäköstä vaivaa on ilmenny siinä...itellä on ruvennu käymään nii et jos näytönsäästäjä menee päälle, koko kone menee jumin - herätessä on jäljellä pelkkä musta ruutu josta pääsee eroon vaan virtanamiskasta. Jos järjestelmäasetuksista yrittää säätää näytönsäästäjää nii a) mitään näytönsäästäjiä ei näy missään ja b) järjestelmäasetuksetki menee jumiin eikä suostu lopettamaan kuin pakolla. Kaiken maailman resettejä ja seif buutteja ja päivityksen uudelleeasentamisia sun muita on testailtu, eikä mikään toimi...paitsi 1: kun loi uuden käyttäjän niin se toimi ihan niinku pitikin, täysin ilman ongelmia ja smooth as a baby's behind. How very strange.
Pari kysymystä: kellään muulla ollu ongelmia uusimman päivityksen kanssa? onko mitään keinoa siirtää mun käyttäjäasetukset uudelle tilille? pääsenkö ongelmasta millään kotikonstilla eroon? joudunko luovuttamaan ja joko asentamaan OS Xn uudestaan tai viemän romun huoltoon? Kuukauden vanha kone, saakeli.
itellä on ruvennu käymään nii et jos näytönsäästäjä menee päälle, koko kone menee jumin - herätessä on jäljellä pelkkä musta ruutu josta pääsee eroon vaan virtanamiskasta.
--
Pari kysymystä: kellään muulla ollu ongelmia uusimman päivityksen kanssa?
Pari kysymystä: kellään muulla ollu ongelmia uusimman päivityksen kanssa? onko mitään keinoa siirtää mun käyttäjäasetukset uudelle tilille? pääsenkö ongelmasta millään kotikonstilla eroon? joudunko luovuttamaan ja joko asentamaan OS Xn uudestaan tai viemän romun huoltoon? Kuukauden vanha kone, saakeli.