Eipä se applen logo siinä mitään tilttaamattomuutta takaa! :D Muistelen sitä ihanuutta mikä duunikaverilla oli päivittäessään tigeriä leopardiksi, voi sitä kirouksen määrää...Steven Hoaks, 12.3.2008 11:09:
---
drifter, 12.3.2008 11:02:- Se on apple
---
Se on miinus miksi? Se tarkoittaa vaan ettei se tilttaa niin usein :D
---
Mutta Äpplehän on iso paha monikansallinen yritys
Ja siitä omppu-logostakin on jo haukattu palanen! Mä haukkailen vaan neitsytomenoita!
Kaikki on suhteellista.- Kallis
---
Mun makso 390e posteineen, päivinee, kaikkineen.
Nää oli kans aikanaan *pikkasen* kalliimpia puhelimia. Uuden puhelimen arvo laskee lähes yhtä nopeasti kuin uuden auton. Ja sitä tuskin kukaa haluaa enään vuoden kuluttua ku apple julkasee iFooni2:sen ja nää nykyiset murskataan auttamattomasti markkinavoimien telojen alle.
- Hajoaa kyllä ihan liian helposti (tosin, niin kyllä 95% muistakin puhelimista jotka on nykypäivänä myynnissä...)
---
-Jaa miten niin? Onko sulla montakin iPhonee mennyt rikki? Mä taas kattelin aika monta videoo missä testataan iPhonen stressii ja pärjäs erittäin mainiosti.
Itse asias mulla ei oo kun en k.o. laitetta omista (taikka ostaisikaan) mut duunikaveri on hajottanu kaksi.
Sitten kun se kestää sen kun kuorma-autolla ajetaan yli, mä olen vakuuttunut. Siihen asti pidän pienen skeptisyyden ilmassa.
- Ei oo fikkarii =(
---
Mulla on ainakin on sellanen softa ladattu kuin "Light"... Sen kun valitsee niin vetää näytön kokonaan valkoseks ja säätää asetuksista näytön täysille. Testasin eilen pimeessä makkarissa. Toimi loistavasti Nappia painamalla siirtyy takas normitilaan. Ja valaisi muuten ihan vitusti suuren näytön ansiosta.
Touché?
Mullaki on leatherman, mut ei se silti oo työkalu
Summa summarum:
Puhelin on puhelin on puhelin. Samalla periaatteella voisin toisaalta kysyy et miks siin ei ole kahvikupin pidikettä? Ihan älytön juttu hei! Miksei äpple tee sellasta puhelinta missä on leffaprojektori ja guitar hero sisäänrakennettuna?
Markkinointiosasto kun sanoo et jokaisessa kännykässä pitää olla weppiselain, kalenteri, sähköposti, chätti, 3g, gprs, umts, bluetooth, usb 2.0, mediasoitin, mp3-toistin, shelli, 3d-pelejä, kallistuksentunnistin (voisikohan tätä käyttää wii-ohjaimena?) yms.
Terve järki sanoo et puhelimella tarttee puhua. Kaikki muut lisäominaisuudet on vaan just nitä: lisäominaisuuksia.
Imo yks parhaista puhelimista on tämä: linkki Sagem VS1 & VS2. Ei bluutuuttia, ei weppiselainta, ei mitään pikkuikoneita, ei _mitään_ ylimääräistä. Puhelin + sms, tää on nyt hoteinta hottia.
Sitten kun mäkki tekee tollasen niin sitten miulle kyl kelpaa omppulogokin.
Ps. Jälkiluettuna saattaa saada kuvan että olen äpplevastainen, asiahan ei kuitenkaan näin ole. Kunhan kiusaan teitä omppumaanikkoja ;)
Pps. Älä ny stefu ota tätä taas liian vakavasti, iPhonekin on vaan puhelin (lisävarusteineen) ja kaikki riippuu siitä mitä lisävarusteita itse haluaa/tarvitsee kapulaansa ,). Mä useimmiten tiedän missä olen ilman gps:ääkin (tai siis sitä paikannusjudanssia joka niissä iphoneissa on)