Loopy, 20.11.2007 09:40:
---
Skenemursu, 20.11.2007 09:02:
---
huutaako ne niistä "vanhoista" samaa hintaa... onko Stockmannilla koneet saman hintaisia :) ? No ei kyllä mä varmaan sen tuolta Manskun applesta haen...
---
Mitä itse olen huomannut, pienemmissä jälleenmyyntiliikkeissä (Stockka, Markantalo, jne) ei välttämättä kulje tieto uusien koneiden ilmestymisestä tai uusien korvaavien tuotteiden julkaisusta.
Pääsääntöisesti kuitenkin Applestorea vastaavissa liikkeissä ollaan kartalla asioista.
---
Skenemursu, 20.11.2007 09:02:
---
menee vähän OT: mutta tiedettekö miten tuo verovapaa kauppa toimii? Mä haen koneen Manskulta se sinetöidään siellä ja maksan verot, jotka sitten saan Helsinki-Vantaalla tullista takas kun lähden maasta (EU:sta) ?
---
Kannattaa kysyä liikkeessä. Ainakin Verkkokauppa.comin (myös Apple-edustus) haltsaa verovapaan kaupan kohtuu tehokkaasti. Ainakin avovaimon veljen ollessa rauhanturvaajana Verkkokauppa oli aktiivisesti käytössä.
Jep !
Ei muutakun passi messiin ja käymään Ruoholahdessa Verkkokaupassa. Kerrot vaan maksuvaiheessa, että asut uilkomailla ja haluat ostaa verovapaana niin homman pitäisi natsata. Paperi & paketin sinetöinti hommissa menee tosin tovi, varsinkin jos kohdalle osuu uusi myyjä :)
.m