Virallinen Apple topic

2,070 posts, 104 pages, 799,619 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#681 • • Lost-Soul los pallos
Saakos iPodiin (uusi nano) niitä levynkansia itse laitettua jotenkin, vai pitääkö kyseinen levy olla tuolla Applen storessa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

thomas

Posts: 5,618

#682 • • thomas

Lost-Soul, 12.11.2007 23:14:
Saakos iPodiin (uusi nano) niitä levynkansia itse laitettua jotenkin, vai pitääkö kyseinen levy olla tuolla Applen storessa.



sun pitää tehdä ituneskauppaan tunnukset niin se sit latailee ne levynkannet sieltä.
CM

Posts: 1,507

#683 • • CM
Eiks ne omat kannet voi lisätä iTunesissa, kun ottaa "show artwork" ja vetää kuvan siihen, kai se iPodiinkin siirtyy?
thomas

Posts: 5,618

#684 • • thomas

CM, 12.11.2007 23:21:
Eiks ne omat kannet voi lisätä iTunesissa, kun ottaa "show artwork" ja vetää kuvan siihen, kai se iPodiinkin siirtyy?



toi on se toinen vaihtoehto jos haluaa säätää.. itunesin pitäis automaagisesti hakee ne kannet sieltä storesta jos on vaan asettanut tunnarit.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#685 • • Lost-Soul los pallos

thomas, 12.11.2007 23:17:
---
Lost-Soul, 12.11.2007 23:14:
Saakos iPodiin (uusi nano) niitä levynkansia itse laitettua jotenkin, vai pitääkö kyseinen levy olla tuolla Applen storessa.

---


sun pitää tehdä ituneskauppaan tunnukset niin se sit latailee ne levynkannet sieltä.


Ongelma on juuri siinä, ku ituneskaupassa ei ole kansia läheskään kaikkeen siihen, mitä mulla ipodilla on.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lost-Soul

Posts: 3,107

#687 • • Lost-Soul los pallos

CM, 12.11.2007 23:21:
Eiks ne omat kannet voi lisätä iTunesissa, kun ottaa "show artwork" ja vetää kuvan siihen, kai se iPodiinkin siirtyy?


Jei.. tämä auttoi. Kiitos.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Skenemursu

Posts: 1,568

#688 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
hei pitäisi päivittää kone tuossa joulukuun vikalla vkolla ja ostaa uus Macbook... mutta olikos sieltä nyt tulos jotain uusia malleja ja mitä eroja niissä on ja paljonko hinta pompsahtaa ??

tää vaan on kyllä jo aika halpa:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore.woa/91224041/wo/7n3mLwslt5zQ2GKGkO92IQxAMYu/2.?p=0

ja tästä 4gigaa lisää muistia: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26246

niin veroton hinta on vähän rontti 900 ja kun tuossa vielä kaveri lupaili ostaa mun olemassa olevan koneen 550 niin päivitys ei maksa kuin tuon 350 :)

öö niin ja tuleeko se kaukosäädin mukaan noissa macbookeissa ?? :)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#689 • • Daniel Braun wednesday?

Skenemursu, 18.11.2007 23:43:
hei pitäisi päivittää kone tuossa joulukuun vikalla vkolla ja ostaa uus Macbook... mutta olikos sieltä nyt tulos jotain uusia malleja ja mitä eroja niissä on ja paljonko hinta pompsahtaa ??

tää vaan on kyllä jo aika halpa:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore.woa/91224041/wo/7n3mLwslt5zQ2GKGkO92IQxAMYu/2.?p=0

ja tästä 4gigaa lisää muistia: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26246

niin veroton hinta on vähän rontti 900 ja kun tuossa vielä kaveri lupaili ostaa mun olemassa olevan koneen 550 niin päivitys ei maksa kuin tuon 350 :)

öö niin ja tuleeko se kaukosäädin mukaan noissa macbookeissa ?? :)


Vastahan noi bookit päivitty prossun suhteen.
Kovastihan sitä verkossa on huhuttu alumiinisista macbookeista, ku Applelta on noi valkoiset koneet muuten jo kadonneetkin.
Mutta, henk.koht. en usko että macbook menis likelle macbook prota hinnan pysyessä alhaalla...

Kake tulee mukana ja muisti halvempaa osta verkkokaupasta tms.
Lumpy

Posts: 873

#690 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Jee. Omasta Macbookista hajos eilen kiintolevy. Tänää vein huoltoo ja tässä iltapäivän aikana selvii onko mitään pelastettavissa. Jos ei, ni kaikki valokuvat ja graafiset projektit viimeisen vuoden ajalta gone. Kaikki musiikit gone. Logicin projektikansiota olen sentää älynnyt varmuuskopioida aina silloin tällöin mutta viimeisen kuukauden duuni gone. Jehei!*jiihaa**nyyh**pökr*
villelope

Posts: 2,846

#691 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Tammikuussa on jälleen MacWorld, jolloin on odotettavissa uusia tuotteita tai vanhojen päivitystä. Apple ultra-portablesta on ollut huhuja. MacBookin rinnalle saattaa tulla flash-muistilla varustettu 13" läppäri ilman optista asemaa.

MacBook päivittyi juuri niinkuin Daniel tuossa kerkesi sanomaankin. Tuskin uusia versiota nykyiseen versioon tulee. MacBook Pro sen sijaan saattaa päivittyä. Edellinen hiljainen päivitys oli kuitenkin erittäin lievä.
Samu

Posts: 517

#692 • • Samu Bodhisattva
Hei, mistä mä saan |-merkin mäkillä!?

| siis tää, mikä tää nyt on, kun pc:llä on alt gr+<

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Jahas

Posts: 1,435

#693 • • Jahas
Hankin kans tommosen iPod Touchin. Onhan se aikas mukava vekotin <3
CM

Posts: 1,507

#694 • • Edited CM

Samu, 19.11.2007 13:58:
Hei, mistä mä saan |-merkin mäkillä!?

| siis tää, mikä tää nyt on, kun pc:llä on alt gr+<



optio(alt)-7
Daniel Braun

Posts: 1,626

#695 • • Daniel Braun wednesday?

Juki54, 19.11.2007 14:05:
Hankin kans tommosen iPod Touchin. Onhan se aikas mukava vekotin <3


Olen melko kateellinen :(
Kumman otit, kasi kiinnostais mua hinna puolesta...
Skenemursu

Posts: 1,568

#697 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Daniel Braun, 19.11.2007 00:12:
---
Skenemursu, 18.11.2007 23:43:
hei pitäisi päivittää kone tuossa joulukuun vikalla vkolla ja ostaa uus Macbook... mutta olikos sieltä nyt tulos jotain uusia malleja ja mitä eroja niissä on ja paljonko hinta pompsahtaa ??

tää vaan on kyllä jo aika halpa:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore.woa/91224041/wo/7n3mLwslt5zQ2GKGkO92IQxAMYu/2.?p=0

ja tästä 4gigaa lisää muistia: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26246

niin veroton hinta on vähän rontti 900 ja kun tuossa vielä kaveri lupaili ostaa mun olemassa olevan koneen 550 niin päivitys ei maksa kuin tuon 350 :)

öö niin ja tuleeko se kaukosäädin mukaan noissa macbookeissa ?? :)

---

Vastahan noi bookit päivitty prossun suhteen.
Kovastihan sitä verkossa on huhuttu alumiinisista macbookeista, ku Applelta on noi valkoiset koneet muuten jo kadonneetkin.
Mutta, henk.koht. en usko että macbook menis likelle macbook prota hinnan pysyessä alhaalla...

Kake tulee mukana ja muisti halvempaa osta verkkokaupasta tms.

ja onko nämä nyt suomessa myytävät mallit niitä ns. "Santa Rosa" versioita jotka tulee rammia 4gigaan saakka?
villelope

Posts: 2,846

#698 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Skenemursu, 20.11.2007 00:13:
--
ja onko nämä nyt suomessa myytävät mallit niitä ns. "Santa Rosa" versioita jotka tulee rammia 4gigaan saakka?


Pitäisi olla, mutta varmista toki asia aina specseistä.

Välttämättä ihan jokainen Stockmannin kone ei ole vielä päivittynyt.
Skenemursu

Posts: 1,568

#699 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Loopy, 20.11.2007 08:53:
---
Skenemursu, 20.11.2007 00:13:
--
ja onko nämä nyt suomessa myytävät mallit niitä ns. "Santa Rosa" versioita jotka tulee rammia 4gigaan saakka?

---

Pitäisi olla, mutta varmista toki asia aina specseistä.

Välttämättä ihan jokainen Stockmannin kone ei ole vielä päivittynyt.

huutaako ne niistä "vanhoista" samaa hintaa... onko Stockmannilla koneet saman hintaisia :) ? No ei kyllä mä varmaan sen tuolta Manskun applesta haen...

menee vähän OT: mutta tiedettekö miten tuo verovapaa kauppa toimii? Mä haen koneen Manskulta se sinetöidään siellä ja maksan verot, jotka sitten saan Helsinki-Vantaalla tullista takas kun lähden maasta (EU:sta) ?
villelope

Posts: 2,846

#700 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Skenemursu, 20.11.2007 09:02:
---
huutaako ne niistä "vanhoista" samaa hintaa... onko Stockmannilla koneet saman hintaisia :) ? No ei kyllä mä varmaan sen tuolta Manskun applesta haen...


Mitä itse olen huomannut, pienemmissä jälleenmyyntiliikkeissä (Stockka, Markantalo, jne) ei välttämättä kulje tieto uusien koneiden ilmestymisestä tai uusien korvaavien tuotteiden julkaisusta.

Pääsääntöisesti kuitenkin Applestorea vastaavissa liikkeissä ollaan kartalla asioista.

Skenemursu, 20.11.2007 09:02:
---
menee vähän OT: mutta tiedettekö miten tuo verovapaa kauppa toimii? Mä haen koneen Manskulta se sinetöidään siellä ja maksan verot, jotka sitten saan Helsinki-Vantaalla tullista takas kun lähden maasta (EU:sta) ?


Kannattaa kysyä liikkeessä. Ainakin Verkkokauppa.comin (myös Apple-edustus) haltsaa verovapaan kaupan kohtuu tehokkaasti. Ainakin avovaimon veljen ollessa rauhanturvaajana Verkkokauppa oli aktiivisesti käytössä.