Virallinen Apple topic

2,070 posts, 104 pages, 799,392 views

villelope

Posts: 2,846

#301 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Lumpy, 23.2.2007 14:17:
Onks kukaa tääl viel kokeillu Vistaa Applen koneella? Toimiiko? Onko hankaluuksia asennuksen/yhteensopivuuden kannalta?


<trolli>
Mä luulen, että Macin omistajat arvostaa toimivaa käyttöjärjestelmää sen verran että jättää Vistan rauhaan.
</trolli>

Hopeisessa omenassa oli juttua: tsek.
kovas

Posts: 1,522

#302 • • kovas Kristo
mul on ollut nyt viikon verran ihan hirvee hinku hankkii mcbookki. oon tutkinu eri mestoi ja vertaillu ja lukenu ja tsekannu ja vaiks mitä. mietin täs jo opintolainan ottamista. mut mun pitäis kyl ehkis eka ansaita tää, esim skarppaamalla koulussa. mut suht työlästä, ehkä jopa liian. Eli mietitään lisää :)
Wert

Posts: 3,386

#303 • • Wert Varapalkkaliukuja

hards, 23.2.2007 15:25:
mul on ollut nyt viikon verran ihan hirvee hinku hankkii mcbookki. oon tutkinu eri mestoi ja vertaillu ja lukenu ja tsekannu ja vaiks mitä. mietin täs jo opintolainan ottamista. mut mun pitäis kyl ehkis eka ansaita tää, esim skarppaamalla koulussa. mut suht työlästä, ehkä jopa liian. Eli mietitään lisää :)



Applestoresta saa opiskelijana hyviä alennuksia :)
Timce

Posts: 5,381

#304 • • Timce

hards, 23.2.2007 15:25:
mul on ollut nyt viikon verran ihan hirvee hinku hankkii mcbookki. oon tutkinu eri mestoi ja vertaillu ja lukenu ja tsekannu ja vaiks mitä. mietin täs jo opintolainan ottamista. mut mun pitäis kyl ehkis eka ansaita tää, esim skarppaamalla koulussa. mut suht työlästä, ehkä jopa liian. Eli mietitään lisää :)



Minkä takia oot Maccia hankkimassa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#306 • • Timce

mku,
Miksei? *hymy*



Täh? Miksei, mitä miksei? :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

pirpeli

Posts: 5,533

#307 • • Edited pirpeli
HALP!

Ostin iPod nanon. Otin sen ulos laatikosta, yhdistin ykkös-usb-porttiin mukana tulleella johdolla. Käynnistin iTunesin, mutta....iPod ei reagoinut mitenkään paitsi alkamalla latautumaan. Ruudulle ei siis tullut mitään päivitysjuttuja, vaikka iTunes on uusin ja Pod-päivityskin juuri tehty. Mistäs onkelma voisi johtua ja mitä mä osaan sille tehdä?

Mulla on koneena iBook.

edit. Mjahas...buuttaus autto

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#308 • • Edited Jussi Soro choon!
Applen iPhonen hinnasta:

http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=12&news_id=20074971

Kertonee jotain hinnoista, kun tsekkaa mitä Nokian N95 maksaa:
Jenkeissä: http://www.pricerunner.com/phones/cell-phones/741942/prices
Suomessa: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/50909

Tästä päätellen iPhonen hinta suomessa voi olla "kohtuullinen".

Mikäli hinta olisi samassa suhteessa, olisi iPhonen hinta Suomessa 869.

Mainittakoon vielä, että G3 iBook maksaa jenkeissä 289$ ja G4 995$

edittinä vielä hauska kuva: phonead.jpg
Jago

Posts: 4,039

#309 • • Jago un-trained monkee
Fuji on tosi hyvä pehmeä ja makea lajike.
Fuji tulee ilmeisesti kiinasta vaikka voisi kuvitella että tulee japanista*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Late

Posts: 3,441

#310 • • Late team Lasse
Kyllä ketuttaa että menin maksamaan 180 office paketista koneen yhteydessä. Toivottavasti seuraava versio toimii paremmin, tässä on vielä niiden normi bugien lisäksi lukematon määrä ongelmia mitä ei win versiolla ole.. *igor*

Kyllähän tällä jotain pientä vääntää, mutta heti kun täytyy tehä joku vähänkin isompi työ rupee homma tökkimään ihan sikana. Harmittaa suoraansanottuna ettei omatunto kestänyt tämän softan waretusta, pitikin mennä tuhlaaman rahaa tähän..

Nimim. 4 sliden powerpoint esityksen 3 kertaa tehny kun ohjelma kaatui 5 kertaa sinä aikana *igor*
villelope

Posts: 2,846

#311 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Late, 1.3.2007 10:28:
Kyllä ketuttaa että menin maksamaan 180 office paketista koneen yhteydessä. Toivottavasti seuraava versio toimii paremmin, tässä on vielä niiden normi bugien lisäksi lukematon määrä ongelmia mitä ei win versiolla ole.. *igor*


Ans kun arvaan, kone on uusi, Intelin prossulla varustettu?

Jos näin, niin koneesi käyttää Officea Rosettan kautta, koska Office ei ole Universal Binary. Ongelmat johtunevat juurikin tuosta.
thomas

Posts: 5,618

#312 • • thomas

Late, 1.3.2007 10:28:
Kyllä ketuttaa että menin maksamaan 180 office paketista koneen yhteydessä. Toivottavasti seuraava versio toimii paremmin, tässä on vielä niiden normi bugien lisäksi lukematon määrä ongelmia mitä ei win versiolla ole.. *igor*

Kyllähän tällä jotain pientä vääntää, mutta heti kun täytyy tehä joku vähänkin isompi työ rupee homma tökkimään ihan sikana. Harmittaa suoraansanottuna ettei omatunto kestänyt tämän softan waretusta, pitikin mennä tuhlaaman rahaa tähän..

Nimim. 4 sliden powerpoint esityksen 3 kertaa tehny kun ohjelma kaatui 5 kertaa sinä aikana *igor*



voithan aina asentaa bootcampin kaveriksi :) ei mut joo noi ongelmat tosiaan johtuu tosta mistä loopy sanoikin. eli microsoft office 2004 on ppc ei siis universal binary (intel), jolloin käyttis joutuu tulkkaamaan koodia ppc:sta intelille.
Late

Posts: 3,441

#313 • • Edited Late team Lasse
Viimeisen rev:in 1,33ghz G4 iBook 1,5gt:n keskusmuistilla on käytössä. Musta tuntuu että tossa on ihan oikeasti suuria suunnittelu/koodaus virheitä se heittää niin usein erroria.

Koko softa on ihan susi. Mienkäs muuten onko noista keynotesta ym johonkin? Niitä on kehuttu ja haukuttu vuoronperään. Varmaan tiedostojen yhteensopivuus officen kanssa kusee mutta mites muuten se niiden toimivuus?
sts

Posts: 7,969

#316 • • sts Sama pyynti aitta!
ootteko te omeNISTIT koskaan tajunneet miten väärin apple (ja suurin osa omeNISTEISTÄ) mainostaa... "VAIHDOIN / VAIHDOINPA PC:STÄ MÄKKIIN!"

HEY YOU DUMB F*CKS MAC IS ALSO A PC... PC STANDS FOR PERSONAL COMPUTER.
sts

Posts: 7,969

#320 • • sts Sama pyynti aitta!

thomas, 6.3.2007 16:12:
-clips-



Jos apple on niin hieno niin miksi apple sitten suostui tuohon, vai onko se vaan niin vaikeaa koodata omaa officekittiä ;) vrt. openoffice.