Netitön tammikuu!

103 posts, 6 pages, 22,639 views

tumpsi

Posts: 2,553

#61 • • tumpsi rekisteröitymätön
tää on vähä sama ku jääkaapiton elokuu
sapeli

Posts: 11,768

#62 • • sapeli jokukukamikä?
Luulen et pystyis mut en vaan halua ees yrittää *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

antonsonin

Posts: 2,712

#63 • • antonsonin laserpoint.
JOO EI TULE KUULOONKAA !!! OLIN KERRAN KAKS VIIKKOO ILMAN JA TOISTEN EN SELLAISEEN HELVETIIN JOUDU!!!!
Avatar
#64 • • . Guest
Eiiii!
patient

Posts: 102

#65 • • Edited patient
Pari päivää menee just ja just, kuukaudesta ei nyt vois edes vakavin naamoin puhua.

Eikä tuu kyllä mieleen mitään syytä yrittääkään.

Edit: lisälässytys
Avatar
#66 • • Equalizer Guest

tumpsi, 23.12.2005 17:20:
tää on vähä sama ku jääkaapiton elokuu



Toikaan ei multa onnistusi..hahhah*nauru*
tumpsi

Posts: 2,553

#67 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Hyttynen, 23.12.2005 20:42:
---
tumpsi, 23.12.2005 17:20:
tää on vähä sama ku jääkaapiton elokuu

---


Toikaan ei multa onnistusi..hahhah*nauru*


Ei sillä etteikö onnistuisi, en vaan nää mitään järkee siinä :)
Eläisin lähes täydellisessä uutispimennossa ja puhelinlasku
kolminkertastuis..

Missä hyöty?


edit: nää, ei nöö
ETJ

Posts: 1,229

#68 • • ETJ Failed specimen
En pystyis olemaan ilman nettiä päivääkään. Meikäläisen tärkeimpien kouluaineiden materiaalit löytyvät netistä ja pääsyy on etten vaan kykenis olemaan ilman nettiä, my precious. Kauhea ajatus :D
anniini

Posts: 917

#69 • • anniini a-double n-double i-n-a

tumpsi, 23.12.2005 17:20:
tää on vähä sama ku jääkaapiton elokuu



:DDD

:(


ei, ei siis missään nimessä..ei. tynnyrit o iha kivoja, mut en mä semmoisessa kuukautta eläisi.

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

UzU

Posts: 2,361

#70 • • UzU [33100]

Cata, 22.12.2005 22:34:
Pystytkö sinä olemaan kuukauden selaamatta esimerkiksi klubbaria? Haasta itsesi tammikuuksi!



Unohditko sä ottaa sen sinisen pillerin?
Zeni-

Posts: 1,104

#71 • • Zeni- Funky Little Man
Täähän on sama ku nussis ilman pippeliä.
Ei tuu mitää =)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Nitta

Posts: 5,021

#72 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Specimen, 24.12.2005 00:44:
En pystyis olemaan ilman nettiä päivääkään. Meikäläisen tärkeimpien kouluaineiden materiaalit löytyvät netistä ja pääsyy on etten vaan kykenis olemaan ilman nettiä, my precious. Kauhea ajatus :D



Meil on lukujärjestys sähköpostissa (kun vaan kaikki opet sinne tosiaan ilmoittais missä tunnit pidetään) eli joka koulupäivän aamu pitää siitä aloittaa. Siit onkin kätevä siirtyä klubbariin samalla aamupalaa syöden *blush**nauru*

Samaten netissä arvosanat, ilmoittautumiset kuten monella, monella muullakin. Netin viihdekäyttöä voisin yrittääkin rajoittaa. Voisin kuvitella että esim. tunnin aikaraja päivittäin auttaisi että saisin monta muutakin kivaa asiaa tehtyä *hihu*

Mut katellaan... *pepsodent*
Avatar
#73 • • Viola00 Guest
Myönnettävä, etten pystyis. Vaikka saisin koulujututkin käydä lukee ja tekee niin ei siltikään onnistuis! Niin kiinni kuitenkin netissä.. uutisista lähtien tottunut lukee (ja lehdet yleensä), laskujenmaksut, ystävien kanssa yhteydenpito, musiikki.. klubbarikin.. eiei! Ei todellakaan onnistuis olla ilman. Eikä nyt kannattaiskaan kerran laajakaista käytössä. "Menettäis" pian rahaa jos ei paljoo käyttäiskää (jes mikä tekosyy/selitys) *lmao*
Avatar
#74 • • GoA Guest

Cata, 23.12.2005 14:50:
Ihme jengiä. Miten sitä kulutettiin aikaa ennen internetin keskustelupalstoja? Oltiin varmaan kavereitten kanssa enemmän. Eikä sitä aikasemminkaan tarvinnu ircciä avata, että sai kaverin kanssaan kahville...



Totta, sillon kun nettiä ei ollut niin kavereiden kanssa vietti paljon enemmän aikaa. Oma netissä luuhaaminen alkoi vasta kun muutin Espooseen opiskelemaan ja kämpässä oli laajakaista. Siitä se sitten lähti. *blush*

Aina välillä itteäkin vituttaa että hengaa netissä kun "ei ole mitään muuta tekemistä". Mutta toisaalta musta tuntuis nyt oudolta soitella kavereille ja kysellä niitä kahville. Mitähän ne musta ajattelisi, luultavasti pitäisivät pimahtaneena. *hih* Sitäpaitti aika monenlainen yhdessä tekeminen kavereiden kanssa kuluttaa rahaa. Te naiset osaatte ehkä juoruilla kaikenmaailman meikeistä sun muista mutta mä en suoraan sanottuna keksis päästä jotain höpötettävää. Oon aina ollut huono small talkissa joten turhanpäiväinen paskanjauhaminen ei multa helpolla onnistu ellei satu tulemaan kiintoisaa aihetta. Sitten kuulumisia toki voi vaihdella mutta musta tuntuu että mun kavereita ei kiinnosta kuulla viikoittain et töissä on kivaa ja salilla on kivaa.

En myöskään pidä netissä luuhaamista yhtään huonompana vaihtoehtona kuin töllön katselu. Itse en telkkaria katso juuri ollenkaan koska ei sieltä tule mitään kiinnostavaa. Silti joidenkin mielestä on hyväksyttävää viettää aikaa television parissa mutta joillakin foorumeilla hengailu on aivan turhaa. Ehkä internet on vielä niin nuori keksintö ettei sen hupikäyttö ole kaikkien mielestä niin hyväksyttävää kuin töllön ääressä löhöäminen.

Eli joo, teoriassa pitäs hommata elämä. Toisaalta, en itse koe tällähetkellä tarvetta muutokseen. :) Sitäpaitti, mun elämässä treeni vie senverta paljon aikaa ettei tuota ylimääräistä aikaa nyt ole kuin viikonloppuisin.
evvk

Posts: 1,918

#75 • • evvk
ei missään nimessä
ezzy

Posts: 8,060

#77 • • ezzy Droid-pappa
voi vähän olla mahdotonta ku oon isp:llä duunissa :D

himassakin vois olla aika hiljaista...
Avatar
#78 • • Edited pia^^ Guest
En voisi olla vaikka haluisin... Suurin syy taitaa olla toi koulu, opiskelen tietojenkäsittelyy ja päivittäin joudun kouluhommienkin takii leikkii koneella *jiihaa* . Ja sit toiseks iha oma addiktio *nauru* ei vaa tulis mitää, päiväki tuntuu raskaalta *tirsk* .
Aeryn

Posts: 166

#79 • • Aeryn
Luultavasti pystyisin tähän, mutta en tahdo kokeilla. Koulun käynti vaatii niin paljon netin käyttöä ja pidän kaukaisimpiin ystäviin yhtetyttä netin avulla. Joskus kesällä taisin olla jonkun kuukauden ilman nettiä ennen ku se yhdistettiin uuteen kämppään, mutta silloinkin olin sitten koulussa surffailemassa.

Nettiä ja etenkin irkkiä tulee kyllä käytettyä niin paljon että teksi kyl ehkä välillä hyvää vähän rajoittaa sen käyttämistä. Toisaalta, mulla ei ole kotona televisiota (ihan omasta päätöksestä *hih*) että tulee sitten senkin takia roikuttua aika paljon koneen ääressä. Netti on kuitenkin hyvä tapa pitää yhteyttä kavereihin jotka on monen sadan kilometrin päässä tai lähempänäkin. *hymy*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

alpha_

Posts: 122

#80 • • alpha_
kyllä siinä pää hajois.. vaikka netissä harvoin tekee mitään järkevää, se on silti nykyään aika oleellinen osa elämää.