103 posts, 6 pages, 29,265 views
tumpsi, 23.12.2005 17:20:
tää on vähä sama ku jääkaapiton elokuu
Hyttynen, 23.12.2005 20:42:
---
---
Toikaan ei multa onnistusi..hahhah*nauru*
Cata, 22.12.2005 22:34:
Pystytkö sinä olemaan kuukauden selaamatta esimerkiksi klubbaria? Haasta itsesi tammikuuksi!
Specimen, 24.12.2005 00:44:
En pystyis olemaan ilman nettiä päivääkään. Meikäläisen tärkeimpien kouluaineiden materiaalit löytyvät netistä ja pääsyy on etten vaan kykenis olemaan ilman nettiä, my precious. Kauhea ajatus :D

Cata, 23.12.2005 14:50:
Ihme jengiä. Miten sitä kulutettiin aikaa ennen internetin keskustelupalstoja? Oltiin varmaan kavereitten kanssa enemmän. Eikä sitä aikasemminkaan tarvinnu ircciä avata, että sai kaverin kanssaan kahville...

Sitäpaitti aika monenlainen yhdessä tekeminen kavereiden kanssa kuluttaa rahaa. Te naiset osaatte ehkä juoruilla kaikenmaailman meikeistä sun muista mutta mä en suoraan sanottuna keksis päästä jotain höpötettävää. Oon aina ollut huono small talkissa joten turhanpäiväinen paskanjauhaminen ei multa helpolla onnistu ellei satu tulemaan kiintoisaa aihetta. Sitten kuulumisia toki voi vaihdella mutta musta tuntuu että mun kavereita ei kiinnosta kuulla viikoittain et töissä on kivaa ja salilla on kivaa.
. Ja sit toiseks iha oma addiktio
ei vaa tulis mitää, päiväki tuntuu raskaalta
.
) että tulee sitten senkin takia roikuttua aika paljon koneen ääressä. Netti on kuitenkin hyvä tapa pitää yhteyttä kavereihin jotka on monen sadan kilometrin päässä tai lähempänäkin.