Cata, 23.12.2005 14:50:
Ihme jengiä. Miten sitä kulutettiin aikaa ennen internetin keskustelupalstoja? Oltiin varmaan kavereitten kanssa enemmän. Eikä sitä aikasemminkaan tarvinnu ircciä avata, että sai kaverin kanssaan kahville...
Totta, sillon kun nettiä ei ollut niin kavereiden kanssa vietti paljon enemmän aikaa. Oma netissä luuhaaminen alkoi vasta kun muutin Espooseen opiskelemaan ja kämpässä oli laajakaista. Siitä se sitten lähti.
Aina välillä itteäkin vituttaa että hengaa netissä kun "ei ole mitään muuta tekemistä". Mutta toisaalta musta tuntuis nyt oudolta soitella kavereille ja kysellä niitä kahville. Mitähän ne musta ajattelisi, luultavasti pitäisivät pimahtaneena.
Sitäpaitti aika monenlainen yhdessä tekeminen kavereiden kanssa kuluttaa rahaa. Te naiset osaatte ehkä juoruilla kaikenmaailman meikeistä sun muista mutta mä en suoraan sanottuna keksis päästä jotain höpötettävää. Oon aina ollut huono small talkissa joten turhanpäiväinen paskanjauhaminen ei multa helpolla onnistu ellei satu tulemaan kiintoisaa aihetta. Sitten kuulumisia toki voi vaihdella mutta musta tuntuu että mun kavereita ei kiinnosta kuulla viikoittain et töissä on kivaa ja salilla on kivaa.
En myöskään pidä netissä luuhaamista yhtään huonompana vaihtoehtona kuin töllön katselu. Itse en telkkaria katso juuri ollenkaan koska ei sieltä tule mitään kiinnostavaa. Silti joidenkin mielestä on hyväksyttävää viettää aikaa television parissa mutta joillakin foorumeilla hengailu on aivan turhaa. Ehkä internet on vielä niin nuori keksintö ettei sen hupikäyttö ole kaikkien mielestä niin hyväksyttävää kuin töllön ääressä löhöäminen.
Eli joo, teoriassa pitäs hommata elämä. Toisaalta, en itse koe tällähetkellä tarvetta muutokseen. :) Sitäpaitti, mun elämässä treeni vie senverta paljon aikaa ettei tuota ylimääräistä aikaa nyt ole kuin viikonloppuisin.