Netitön tammikuu!

103 posts, 6 pages, 22,640 views

LadyInRed

Posts: 83

#22 • • LadyInRed
Uskoisin voivani olla kuukauden ilman nettiä varsinkin kun alkuvuosi on todella kiireistä aikaa töissä. Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla??!???!!! *whaat*
Kirtar

Posts: 771

#23 • • Kirtar

Cata, 22.12.2005 22:34:
Sähköpostit saa lukea ja koulun sivuilla voi käydä, mutta muuten totaalikieltäytyminen netin tuomilta houkutuksilta.



"tipaton tammikuu" Kaljaa ja siideriä saa tissutella, mutta muuten totaali kieltäytyminen alkoholista.

Siis eihän tossa ollu taas mitään järkeä, jos se on lakko niin se on lakko! EI YHTÄÄN siis.

--
asdaf?

cloud-c

Posts: 328

#24 • • cloud-c Re-form
Ei tule onnistumaan ainakaan meikäläisellä, vaikka muuten onnistuisikin, niin töitten puolesta on pakko käyttää nettiä kun ei viiti oikein työkavereillekaan sanoa että: "Hei, viititkö tsekata minun sähköpostit ja jos on jotain tullu niin vastaa niihin myös!" "Ja ai niin pitäis tehdä yksi nettileiska, viittitkö kuule tehdä se miun puolesta ja testata niitä sitten netissä että miten toimii!" ;)
Foxmagon

Posts: 1,329

#25 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

cloud-c, 23.12.2005 08:59:
Ei tule onnistumaan ainakaan meikäläisellä, vaikka muuten onnistuisikin, niin töitten puolesta on pakko käyttää nettiä kun ei viiti oikein työkavereillekaan sanoa että: "Hei, viititkö tsekata minun sähköpostit ja jos on jotain tullu niin vastaa niihin myös!" "Ja ai niin pitäis tehdä yksi nettileiska, viittitkö kuule tehdä se miun puolesta ja testata niitä sitten netissä että miten toimii!" ;)



Sama täällä, tosin en lisäksi näe mitään syytä olla ilman intterwebbiä. Internet on ystävä, ei sitä saa hylätä *senkin*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Philly

Posts: 506

#26 • • Philly AIM HIGH!
Tulis kyllä potkut duunista jos tuollaiseen ryhtyisi...
tumpsi

Posts: 2,553

#27 • • tumpsi rekisteröitymätön
Joo, tästä puhuttiinkin eilen jo, irkissä :D
En vieläkään näe syytä moiselle, varsinkaan talvella.
Avatar
#28 • • GoA Guest
En luultavasti pystyisi. Olen foorumi addikti. Vaikka saisin käyttää nettiä kaikkeen hyödylliseen niin minulle tulisi vieroitusoireita jos en saisi lukea pakkotoistoa, muropakettia tai klubbaria kuukauteen. Kävisi niinkuin kolapaiva flashissa.
Avatar
#29 • • Equalizer Guest

mayah, 22.12.2005 22:39:
No EI VITUSSA!!!!1111!!!!11yksyksyks!!LOL!!OMG!!ROTFLMAO!!1yks

[iso]MIKÄ SUA VAIVAA??[/iso]



*nauru*
Individual

Posts: 10,942

#30 • • Edited Individual HYPNO!
Työnkuva on sellainen, ettei valitettavasti onnistu, vaikka haluaisikin. Toi sähköposti on ainakin meiksille se kaikkein tärkein työväline, että ilman sitä ei hommista tulisi yhtään mitään. Teoriassahan kaikki on mahdollista, mutta käytäntö on asia erikseen.

edit: Mutta sanottiinhan tuossa alustuksessa, että meilit saa kyllä lukea, että se jo helpottaisi paljon.
Avatar
#31 • • Equalizer Guest
Päiväkin tekisi jo tiukkaa*pökr*
Ant

Posts: 1,351

#32 • • Ant africant
Ei pysty, eikä halua; tervettä vai ei? *nauru* Onnistuis ehkä siinä tapauksessa, että viettäisin kuukauden jossain kaukomailla...

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

kilobitti

Posts: 2,419

#34 • • kilobitti 1-2-3 techno
Mä tulen luultavasti olemaan lähes netitön tammi-helmi-maaliskuun, johtuu tosin enemmänkin olosuhteista kuin omasta tahdosta*hih* Kuvia ja mahdollista blogia pitää kumminkin yrittää päivittää viikon välein tms, ja emaileja lukea silloin kun ehtii...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

iam

Posts: 3,085

#35 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

Cata, 22.12.2005 22:34:
Pystytkö sinä olemaan kuukauden selaamatta esimerkiksi klubbaria? Haasta itsesi tammikuuksi!


Hitto, mä yritän :) Sähköposti riittää pitkälle!

edit: FTP:llä joutuu kyllä uppimaan tiedostoja, mutta selaimeen ei varmaan tarvi kuitenkaan koskea ollenkaan. Oikeastaan pakko yrittää olla ilman koko konetta toi kuukausi, koska muuten tekee varmaan vaikeaa.
Vake

Posts: 23

#36 • • Vake perus jäbä
mikä kysymys tää muka on???

--
mix vitus?!

Avatar
#37 • • emppu Guest
VÄRMÄÄ*pier*
enrg

Posts: 2,040

#39 • • enrg

mayah, 23.12.2005 11:43:
Mä koitan kyllä tos joulunpyhinä tsempata ja olla jotain 12 tunnin kokonaisuuksia pois koneelta, et olkoon se sitte mun panokseni tähän *joo*

Jos mä oisin koko tammikuun pois netistä, ni mitä ihmettä mä tekisin töissä?



tarkkailet Pertin kanssa tunkeilijoita ja kirjoitat raportteja tietysti..
Garo

Posts: 446

#40 • • Garo #jake
Ei onnistuisi koskaan *pökr**poks**eiei*

- Garo